Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és mégegy: az autóknál ugy tudom a belső nélküli kerekek nem kapnak durrdefektet, max szépen leengednek, igy nem olyan veszélyesek. A motorgumiknál nem így van?
Arról volt szó , hogy szolidan túrázni
Bár a gumis biztos nem vállalja át a felelőséget, pláne ha elszállt Elvileg a gumis érdeke is az lenne ,hogy hibátlan gumira beszéljen rá
teli gázon nem számít a szinkron, mert akkor aztán minden ki van nyitva
ott valami dugulás/dzsuva lesz
ha megtorpan akkor a benzinnel van gond. Hirtelen elszegényedik a keverék.
Én nem bíznék benne. És bizalom nélkül nehéz. Szar érzés lehet 200 fölött első defektet kapni. Bár lehet ritka az az ember aki el tudja mesélni milyen volt
Hát megnéztem azt is... de szkeptikus vagyok, mert azt mondta a srác, hogy azért rángat amikor teljesen rányitom a gázt mert be kell állítani a karbiszinkront! Szeritned?
Amikor ráhuzom a gázt először megtorpan és csak utánna kezd el menni igazán... szerinted ez karbi szinkron(állt egy jó ideig a moci)
Nekem a hátsóm volt javítva, én meg sem érezem, de azért ez erőssen " szakember" függő téma! Ne felejtsük el, hogy az ÉLETED múlhat rajta!
Hát ha a gumis mondja, én csak elturázgatnék vele
Ti motoroznátok olyan első gumival,ami volt defektes?
Persze szakszerűen javított gumma,kicsi csavar volt benne,és nem hasított....
Kaptam egy defektet,amit javított a gumis,ő azt mondta,ez 100%.
Holnap (vagyis ma)mennénk túrázni.....
Szerintetek?
Mit kellett ma hallanom ?
Azt hittem már túl vagy az első X-en . Gondoltam lesz még egy ember aki rendszeresen fórumozik . És most meg......
Jön valaki 17.-én a MERSZ estre? Mi kivonulunk . Már nagyon várom
50.000 -be azért belefér a szelep állítás és két pohár víz is.
De van 0,5 literes flakonban is . Annak aki megérdemli.
Én 5000-ezret mondtam rá, most kapaszkodj meg Ő meg 50.000-ret!
Hát akkor csak nekem van igazam! 50.000 már komoly pénz, az nem egy szinkron állítás....pfff....

Szóval lassan majd dolgozhatunk jutalékos rendszerben is, habár a pohár víz se kutya... . .
Ja ja küzdöttünk vele.
Jöhetnek a többiek is. Ha sokat küldesz akkor kaphatsz majd egy pohár vizet. De esetleg beváltjuk valami finomabbra .

ha egy sima szinkron és nincs komplikáció akkor kijön 4000 körül
Csaknem fogadtatok?
Ha felezünk megcsináljuk jó áron
Ja azt hittem Ess írt, na ezt benéztem...
De mindegy! Szerinted, mennyiért csinálnak ilyet?
Nem nem, csak ellentmondásba keveredtem egy xx-essel, hogy mennyiért csinálnak karbiszinkron állítást!
Tényleg mennyiért csináljátok?
Csak nem fűnyírót vettél? Ez a hangszeresek foruma
Szia Ess!

Hallom Atix hallgatott rám és oda vitte a kis gixert hozzátok javítani!
Küldjem a további ügyfeleket is!?

Lenne egy kérdésem!
Mennyiért állítanátok karbi szinkront egy '97-es XX-en, persze nekem!
Melyiket néztem?
Itt a sportmotoron a pirosat 650-ért!
A srác nem értett hozzá, ő télen számította be a kocsi eladásába és nekem nem tünt motorosnak.
És már el is akarja adni... ennyi...
Melyiket?
ÉS segített a döntésben, hogy az ace a legjobb választás. Minden használati módra jó . És nem úgy mint a 4évszakos gumi
Na megnéztem a vasat!
Hát mit is mondjak... nem volt a legjobb állapotban, blokk bontva volt, körbe volt törve(látszik a vázon az út nyoma),amerikai verzió, kb. egy marék csavar hiányzott belőle, erőssen jobbra húzott elengedett kormányal, hiányos volt... és engem nem győzött meg, hogy megér 6kilót!
De legalább vezettem ace-t, igaz szerintem ebből jó pár ló hiányzott...
De a srác korrekt volt, szó se róla, de nem az ővé az igazi.
Mondom,l annyi, hogy van kis műanyag munka ( alsó idom középen a leömlők előtt, valamelyik oldalán repedt a farokidom, kis csúszásnyom a jobb oldalon ), plusz fényezés, de ez a legkevesebb. A jobboldali teló szimering elfosta magát nem kicsit, ( olaj rá a fékre, szóval sanszos a fékbetét cseres is ) de a szimering párban is pár ezer forintos tétel + munkadíj. A komolyabb gáz a blokk szerintem. A hangja sem az igazi melegen valami szól ( és nem az EXUP, hanem vagy szelep, vagy vezérműlánc, vagy mittudomén ). És, tiszta fehér az olaj benne. Annyit mondott a szerelő srác ( aki valamilyen szinten ismerős ) hogy leszedték a hengerfejet, hogy megnézzék, miért zöröghet és nem húzták le rendesen a hengerfejet és összefolyt a viz meg az olaj. De, hát akkor a csapágy is kaphatott. Szóval, én tuti vennék egy komplett bontott blokkot akkor inkább hozzá, mert az alkatrészek aranyárban vannak újban szerintem. Ott van Kakasdon a bontó, meg kell kérdezni a srácot, mennyiért tud hozzá blokkot, és annak tudatában kell a Hilczékkel megalkudni. Eleve adnának egy IXS ruhát hozzá ajándékba, ami alsó hangon, még a kétrészes is 100-120 ezer. Szóval az 500 ezer, amit mondtam, nincs is olyan messze. De, persze, ezt velük kell megbeszélni, én nem tudhatom.
Tényleg nagyon le van pukkanva?
Te is motorkereskedő vagy? nemde? Van benne logika amit mondasz. Egy idő után egyre inkább szabadulni akar töle
És mond , ha nekik van ott szerviz, csaklet volna egy pár lyukasórájuk rendbehozni a motort nem? Vagy nagyon gagyi lehet a belseje?