Ja és mégegy: az autóknál ugy tudom a belső nélküli kerekek nem kapnak durrdefektet, max szépen leengednek, igy nem olyan veszélyesek. A motorgumiknál nem így van?
Arról volt szó , hogy szolidan túrázni
Bár a gumis biztos nem vállalja át a felelőséget, pláne ha elszállt Elvileg a gumis érdeke is az lenne ,hogy hibátlan gumira beszéljen rá
Én nem bíznék benne. És bizalom nélkül nehéz. Szar érzés lehet 200 fölött első defektet kapni. Bár lehet ritka az az ember aki el tudja mesélni milyen volt
Hát megnéztem azt is... de szkeptikus vagyok, mert azt mondta a srác, hogy azért rángat amikor teljesen rányitom a gázt mert be kell állítani a karbiszinkront! Szeritned?
Amikor ráhuzom a gázt először megtorpan és csak utánna kezd el menni igazán... szerinted ez karbi szinkron(állt egy jó ideig a moci)
Ti motoroznátok olyan első gumival,ami volt defektes?
Persze szakszerűen javított gumma,kicsi csavar volt benne,és nem hasított....
Kaptam egy defektet,amit javított a gumis,ő azt mondta,ez 100%.
Holnap (vagyis ma)mennénk túrázni.....
Szerintetek?
Én 5000-ezret mondtam rá, most kapaszkodj meg Ő meg 50.000-ret!
Hát akkor csak nekem van igazam! 50.000 már komoly pénz, az nem egy szinkron állítás....pfff....
Szóval lassan majd dolgozhatunk jutalékos rendszerben is, habár a pohár víz se kutya... . .
Melyiket néztem?
Itt a sportmotoron a pirosat 650-ért!
A srác nem értett hozzá, ő télen számította be a kocsi eladásába és nekem nem tünt motorosnak.
És már el is akarja adni... ennyi...
Na megnéztem a vasat!
Hát mit is mondjak... nem volt a legjobb állapotban, blokk bontva volt, körbe volt törve(látszik a vázon az út nyoma),amerikai verzió, kb. egy marék csavar hiányzott belőle, erőssen jobbra húzott elengedett kormányal, hiányos volt... és engem nem győzött meg, hogy megér 6kilót!
De legalább vezettem ace-t, igaz szerintem ebből jó pár ló hiányzott...
De a srác korrekt volt, szó se róla, de nem az ővé az igazi.
Mondom,l annyi, hogy van kis műanyag munka ( alsó idom középen a leömlők előtt, valamelyik oldalán repedt a farokidom, kis csúszásnyom a jobb oldalon ), plusz fényezés, de ez a legkevesebb. A jobboldali teló szimering elfosta magát nem kicsit, ( olaj rá a fékre, szóval sanszos a fékbetét cseres is ) de a szimering párban is pár ezer forintos tétel + munkadíj. A komolyabb gáz a blokk szerintem. A hangja sem az igazi melegen valami szól ( és nem az EXUP, hanem vagy szelep, vagy vezérműlánc, vagy mittudomén ). És, tiszta fehér az olaj benne. Annyit mondott a szerelő srác ( aki valamilyen szinten ismerős ) hogy leszedték a hengerfejet, hogy megnézzék, miért zöröghet és nem húzták le rendesen a hengerfejet és összefolyt a viz meg az olaj. De, hát akkor a csapágy is kaphatott. Szóval, én tuti vennék egy komplett bontott blokkot akkor inkább hozzá, mert az alkatrészek aranyárban vannak újban szerintem. Ott van Kakasdon a bontó, meg kell kérdezni a srácot, mennyiért tud hozzá blokkot, és annak tudatában kell a Hilczékkel megalkudni. Eleve adnának egy IXS ruhát hozzá ajándékba, ami alsó hangon, még a kétrészes is 100-120 ezer. Szóval az 500 ezer, amit mondtam, nincs is olyan messze. De, persze, ezt velük kell megbeszélni, én nem tudhatom.
Te is motorkereskedő vagy? nemde? Van benne logika amit mondasz. Egy idő után egyre inkább szabadulni akar töle
És mond , ha nekik van ott szerviz, csaklet volna egy pár lyukasórájuk rendbehozni a motort nem? Vagy nagyon gagyi lehet a belseje?
Bár a gumis biztos nem vállalja át a felelőséget, pláne ha elszállt Elvileg a gumis érdeke is az lenne ,hogy hibátlan gumira beszéljen rá
ott valami dugulás/dzsuva lesz
Amikor ráhuzom a gázt először megtorpan és csak utánna kezd el menni igazán... szerinted ez karbi szinkron(állt egy jó ideig a moci)
Persze szakszerűen javított gumma,kicsi csavar volt benne,és nem hasított....
Kaptam egy defektet,amit javított a gumis,ő azt mondta,ez 100%.
Holnap (vagyis ma)mennénk túrázni.....
Szerintetek?
Azt hittem már túl vagy az első X-en . Gondoltam lesz még egy ember aki rendszeresen fórumozik . És most meg......
De van 0,5 literes flakonban is . Annak aki megérdemli.
Hát akkor csak nekem van igazam! 50.000 már komoly pénz, az nem egy szinkron állítás....pfff....
Szóval lassan majd dolgozhatunk jutalékos rendszerben is, habár a pohár víz se kutya... . .
Jöhetnek a többiek is. Ha sokat küldesz akkor kaphatsz majd egy pohár vizet. De esetleg beváltjuk valami finomabbra .
ha egy sima szinkron és nincs komplikáció akkor kijön 4000 körül
Ha felezünk megcsináljuk jó áron
De mindegy! Szerinted, mennyiért csinálnak ilyet?
Tényleg mennyiért csináljátok?
Hallom Atix hallgatott rám és oda vitte a kis gixert hozzátok javítani!
Küldjem a további ügyfeleket is!?
Lenne egy kérdésem!
Mennyiért állítanátok karbi szinkront egy '97-es XX-en, persze nekem!
Itt a sportmotoron a pirosat 650-ért!
A srác nem értett hozzá, ő télen számította be a kocsi eladásába és nekem nem tünt motorosnak.
És már el is akarja adni... ennyi...
ÉS segített a döntésben, hogy az ace a legjobb választás. Minden használati módra jó . És nem úgy mint a 4évszakos gumi
Hát mit is mondjak... nem volt a legjobb állapotban, blokk bontva volt, körbe volt törve(látszik a vázon az út nyoma),amerikai verzió, kb. egy marék csavar hiányzott belőle, erőssen jobbra húzott elengedett kormányal, hiányos volt... és engem nem győzött meg, hogy megér 6kilót!
De legalább vezettem ace-t, igaz szerintem ebből jó pár ló hiányzott...
De a srác korrekt volt, szó se róla, de nem az ővé az igazi.
És mond , ha nekik van ott szerviz, csaklet volna egy pár lyukasórájuk rendbehozni a motort nem? Vagy nagyon gagyi lehet a belseje?