Azért a Gs-sel nem nagyon hasonlítanám össze. Azért az a +500ccm és 80 ló kicsit másképp mozgatja a vasat. De tény, megesett velem is, hogy nem tudtam épp ho tartok a fokozatokba. Volt is gumifüst a kanyar előtt, de megúsztuk .
Főleg a Pringre mennénk, mert jobban tetszett mint a H. Ha minden jól megy akkor április elsejét megcéloztuk. Azért ha engedi az idő és pénz akkor a Hringre is benézünk majd.
Nekem viszont jobban tetszik az 5 sebességesség Közben mentem GS-el és egy rémálom volt az a sok váltogatás és sokszor nem is tudtam, hogy már melyik sebességben vagyok. Az Ace ilyen szempontból kényelmesebb ,igaz sokkal rugalmassabban lehet használni a fordulattartományokat.
Persze lehet én vagyok öreg ,hogy elfelejtem melyik sebességben vagyok
Melyik pályára akartok menni?
Hello, üdvözöllek az aktív fórumozóknál
A december egy enyhe megfázással kezdtem, ami később tüdőgyulladás kezdemény lett így ez a hónap többnyire ágyban fekvéssel telt . És jött a jobb világ amikor már fölkelhettem. Innentől kezdve már megkezdődött az olvadás.
Ez így igaz, nagy öröm ajándékot kapni, főleg olyat ami még praktikus is. A lovakkal nem volt gond, csak a Hring célegyenesének vége elég sokára érkezett és ezért döntöttem a fejlesztés mellett. Így most kap egy kis benzint is a légszűrő és a kipu mellé. És persze eggyel kisebb lánckereket előre. Mire kiforogja magát vége a pályának. Ez az átka az 5 sebességnek.
Remélem lesz sok lehetőségem tesztelni az elért eredményt.
Nem tudom kit érdekel majd a pályán való motorozás, de ha majd megyünk akkor megpróbálok majd társoságot is szervezni. Remélem lesz jelentkező .
Hát röviden ennyi lenne.
Heló Attila,
NAgy a csönd errefelé gondoltam válaszolok.
Az amerikai kivitel szerintem nem sokban különbözik az eu tól. Más az órája és a hatósági műszaki vizsga kicsit körülményesebb mivel az USA ban szimetrikus az EU ban aszimetrikus lámpát használnak. A hátsó lámpában nincs prizma az is kicsit gázos. De ha van ismerősöd simán áttolja kis plussz lóvéért.
Érdemes a kormánycsapágyat lecsekkolni merthát ugye emelgeti rendesen az elejét ha akarod. A hengerfej mindkét oldalán van pici luk jó ha nem látsz rajta víznyomokat. A szívató bowden szeret berohadni ha eltöröd a kart száz év mire újat találsz. Féktárcsák vállasodása motor könnyen indíthatósága ilyesmi. Az enyém rövid ideig szerette csak a szívatót és nagyon egyenletes a járása. Ha nem, lehet kopott a karbi tengely farssot sziív. melegen viszont egyenletesen kell járnia. A blokk igen hamar melegszik az óra szerint is. Ha nem ezt látod vagy nem jó a termosztát vagy nincs benne. Akkor eleve kizárt számodra az üzlet. Ügyel arra a legfontosabb dologra hogy amikor odamész megnézni jéghideg legyen a motor. ne fogadj el semmi kibuvót, mert lehet órákon át küzdöttek hogy felhuzzák. tedd rá kis praclidat a kipuffra és ha nem környzethideg akkor halaszd el a mustrát. Nekem a km soknak tűnik de még lehet jó attól. Esetleg ha nagyon tüzetesen akarod nézni blokktaró és egyéb motorcsavarok épsége a sarkuk levállasodása alapján tudsz következtetni hányszor borították szét a motort. Ha meg tudod mozgatni a hátsó lánckereket terheletlenül és lifeg is akkor húzták neki rendesen viszont a benne lévő rángatásgátlót már nem cserélték stb, stb, stb.
Ha kell még infó csak keress meg adatlapon megtalálod.
Atis
Jahh... BUÉK
Sziasztok!
Segítsetek!
Szeretnék egy ilyen típusú motort venni, már van is egy amit holnap megnézek, de nem tudom, hogy miket nézzek rajta, mik a típus hibái, ha egyáltalán van ilyen. A motorban kb. 40-50ezer km van és amerikai kivitel.Erről szeretném a véleményeteket kérni. Végül, tudja valaki, hogy mi a különbség az európai és az amerikai kivitel között?
Előre is köszönöm: Attila
Pontossan igy volt,ahogy old irta
Még annyit hogy el tudd képzelni a dolgot,a pina az okmányirodában beirja a forgalmiba hogy x-y ideig kivonva a forgalombol,és amikor az a dátum lejár amit beirt már mehetsz is,egyedül a biztosítohoz kell elmenni hogy mostantol megint fizetsz.
Az egész műsor költsége1800-pénz,én 28000-ezret sporolok a súlyadón meg a két bizti csekken
Szia régebben volt már téma
Tehát a kérdéseidre: Le-adót nem kell fizetni, biztositást se, de be kell jelenteni biztinél, hogy kivonattad (személyessen.)
A kivonatás 1800 Ft, ha megmondod meddig akkor , nem kell menned visszahelyeztetned (de max 6 hónapot mondhatsz) Bistositóhoz a visszahelyezést is be kell jelenteni, pedig tudhatják a forgalmidból meddig van kivonva, mégis!
Tanács: a hónap végétöl vonasd ki 8mert a következő honaptól nem kell adót fizetni) és hó elejével helyestesd vissza (mert a hónap végéig nem kell fizetned, csak a következő honapban (igy majdnem 2 hónapot nyersz)
De kérdésem lenne!
Mégpedig a következö:ha kivonatom a vasat a forgalombol,akkor nemkell fizetni loeröadot!De kötelezötse kell?És mibe fáj egy kivonatás?Illetve visszahelyezés?Ja és be kell jelenteni a biztosittonál(kötelezömiatt),vagy ez automatikus dolog?
Köszi! Meggyőző a tapasztalatod. A nagyvasainkról valóban nem könnyű visszaülni egy jóval kisebbre. Még a robogó az elmegy, mert attól nem vár hasonlókat az ember.
Csősztök az úgy volt hogy szeptemberben,elhatároztam eladom az FJRt mert megszületett a bébi meg állandóan úgy mentem vele mint az állat ráadásul alig.
Kell helyette egy motor amivel lehet futkosni meg azért pályanapon is lehet vele ökörködni bírja a szar utakat,mi legyen?mivel nagyon sok motort kipróbáltam már az életben és az FJRnél jobbat még nem találtam,ezért mondom egy ilyen kereplő megteszi,utána olvastam DRZ,igénytelen,mindenre jó,relatív olcsó,de mivel 8-éve100le-fölötti motorjaim vannak óvatosságból kibérelek egyet mielőtt eladom szeretett FJR-emet.
De milyen jól tettem3 napra béreltem ki25-rugó volt600km-t mentem vele,az elvárásaimnál sokkal többet adott,mégis a végén alig vártam hogy visszaadjam,Guennal,és Frenky-vel mentünk el,a kanyarokban ott volt nagyon,de ahogy a két kanyar közötti egyenes szakaszhoz értünk már csak az ima vitte előre,nem beszélve arról hogy gyenge mint a fos,egy transportert alig tudtam leelőzni a szerpentinen fölfele mert nem volt benne több erő
Azt meg hogy a seggem két hónap után is fáj szerintem nem is kell mondanom,és hiába volt jobb élvezetesebb mint amire számítottam mégis az összkép az volt hogy nagyon megbántam volna,ehez igenis kellet a három nap és a 600km.
És a végére,egy-egy próbakör vagy esetleg egy rövid csere alkalmával gyakorlatilag nem lehet leszűrni semmit,legfeljebb hogy nagyon nem jó,de hogy hosszútávon megfelel e ahoz igenis kell egy hosszabb túra.
Bocs kicsit hosszú lett.
Egyébként a szomszéd srácnak volt egy DRZ-je nagyon jó hangja volt. Aztán a kertből ellpták neki ,pedig le volt lakatolva a korláthoz. Hogy ne sírjon az anyukája vett neki egy uj Honda civicet. Szegény egyetemista.
Hello Piet!
Nem reg Elbandi is motorcseren gondolkozott.Berelt is egy drz-t egy hetvegere,hogy biztos legyen.Kerdezd meg a velemenyerol. Vagy ha vissza olvasol a thundercat forumba megtalalod,van par kep is.
Csak terepre biztos nem vennék mocit, csak rendszámosat és a városba is robogó helyett?
Azt olvasgatom hogy nagyon kényelmetlenek ezek, az baj
Turaendurók nem jönnek be: nehezek, nem érne le alábam és nagy túrákra ugyse mennék motorral.
Na majd valamelyik éjszak kiprobálom a hajabusádat lehet 200-nál ki kell mennem pisilni
Szia Piet,
Amit küldtél drz-t az jó de ha csak terepre akarod használni van olcsóbb is. De azért ha kimész terepre előtte lehet nem ártana kicsit kondicionálnod magad. Ott nagyon kell néha küzdeni.
De a bicikliket felejtsd el. Főleg az ezres vas után. De ha lájtosra fogod a terepezést vegyél inkább egy jó nagy luxusendúrót amivel távolságot is meg a terepet is megjárhatod. Nekem is szerepel ez a terv a következő 5 évben bár nekem momentán a busa a mindenem meg egy jó darabig az is marad. Valamelyik éjszaka még 260-al téptem az M3-on hazafelé a kedvesemtől. Folyamatos adrenalin bomba amit nem tudok figyelmen kívül hagyni. Lehet neked is az hiányzik hogy legyen egy hely vagy útsuakasz ahol igazán beletéphetsz a gázba. utána biztos elfordulnál minden segédmotortól... szerintem
Na ja, miért mi leszek még? Nyugdijas, ha elnem esek nagyon elötte
Addig még van 5-8 évem és még van olyan motorkategoria amim még nem volt.
Na de a Dr. Housenak is CBR600R-je van pedig alig tud bottal járni
..utánna vagy chopperral vagy robogoval illik járnom
Szépnek néz ki, de nem hiszem hogy túl kényelmes lenne a tötymörgéshez. Ha meg nem tudod terepen használni szerintem nincs túl sok értelme. Nem hiszem hogy Te leszel az SM bajnok
Főleg a Pringre mennénk, mert jobban tetszett mint a H. Ha minden jól megy akkor április elsejét megcéloztuk. Azért ha engedi az idő és pénz akkor a Hringre is benézünk majd.