http://www.hasznaltauto.hu/2574419_suzuki_drz_2001
Szó
val ezt néztem ki, ilyesmim még nem volt, gondolom városban is szuper És erdő szélén lakom, persze nem mernék bemenni-1000-ek figyelik mi torténik ott
ÉN szeretem a sok ccm-et. Ezért is gondolkoztam a min 125ös kategóriában de a 250-et sem vetném meg. Mert ezekkel legalább lehetne haladni. Igaz ki kellene próbálni, mert egyszer mentem egy Jog-gal és nem igazán éreztem magam biztonságban. Ezért néztem inkább a nagyobb testűeket. Azon túl, hogy jobban is hasonlít a motorra.
Nekem eddig többnyire mázlim volt az első GS-em 2 hetes volt,azzal persze nem volt gond. A Thunderacet is kifogtam tényleg mint az uj. Volt egy ZZR250-esem az egy katasztrófa volt,senki nem tudta megcsinálni (azóta kaptam tippet mi lehetett a hibája,eső után köpönyeg) A gilera stalkerem(120eFt), az elsőt mingyár hengerszetcserés lett, de 30-ba se került és nagyon ment A mostani(130 eFt) ugyan olyan, még szinben is, csak egy kipufogot kapott, egyébként gyári, egész jó, de azért nem megy ugy mint az előző, persze 70-es szettel
Amikor a burgmannak a reklámját néztem akkor abban volt lehetőség a kormányon manuálisan váltani a fokozatokat. Vagy használhattad autómatába is. Vicces játék lehet.
Persze sokat kell akarni és ha a fele bejön akkor már jó. Idáig elég rozoga motorjaim voltak, ezért eléggé elővigyázatos vagyok ilyen téren.
Melyiket kell kézzel kapcsolgatni? A Burgman az full automata mint a kisrobogok nem?
A kézi körváltosnak csak az Innovát ismerem.
A robogoknál már az is jó, ha van rendszáma: még a motor is jó multu ,megkimélt legyen- kicsit sokat akarunk
Azokat is néztem, de sajnos nagyon drága. És a 90% külföldi, ami semmi jót nem jelent.
Ha tehetném olyat vennék ami magyar és tudható az előélete. Persze mindenki ilyet szeretne. Még nem volt szerencsém kipróbálni, de érdekelne az autómata váltója amit kézzel kapcsolgathatsz
Aszongyák a 125-ös 4T-t még inkább szét lehet hajtani és sokkal drágább a felujitása mint a 2T-nek.
És az országuton azzal se tudod tartani a tempót az autokkal. Viszont felmehetsz az 2A-ra
A vége az lesz hogy legalább egy Burgman 400-as kellene
4T szeretnék, mert az nehezebb széthajtani. Főleg a vétel szempontjából érdekes. Az 50 meg ahhoz kicsi, hogy innen bejárkáljak. Mert a végsebessége elég kicsi, arról nem is beszélve, hogy a kereke sem túl nagy. Az már csak hab a tetején, hogy nem vihetsz senkit vele. Jó lenne tudni, hogy a kötelező rendszám megoldja-e ezt vagy csak regisztrációs célt fog szolgálni.
Szerintem a többség alkatrész lesz, mert ugye ezeknek a papírja sincs mindig rendben. És túl sokat nem fognak költeni rájuk. Bár ha lesz kiskapu?
Egy jó 2T 50-es majdnem ugyan olyan jól gyorsul mint egy4T 125-ös és még rendszm se kell. Egy 50-es robogot kapsz 100-150 e -ért egy 125-öshez a rendszám még+ majdnem 200 e Ft. És ez a használtnál is tűkröződik, továbbgyűrűződik.
a 125-ösknél kiváncsi leszek, lesz-e rájuk rendszám? Vagy mennek a bontokba/mehbe, vagy +200 e FT
Én is gondolkodok robogóban. Persze legalább 125-ös nagy testűt. Pestre az tényleg jó lenne. Csak egyenlőre elég kevés a rendszámos. Majd mostanában változik a helyzet .
Ja hát hátul én se ültem Csak amit a csajok mondtak.
Azért jó volt a GS is. Ráadásul volt már elötte is egy GS-em és akkor imádtam. De hát ahogy mondod a dialektika: nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba. Egyébként a saját kategoriájában minden motor lehet szuper: pl a városi dugókban a robogom.
Akkor nem volt túl hosszú életű nálad a Gs . Ennyire rossz volt? Nekem volt szerencsém menni GS-el, de nem hagyott maradandó nyomot, főleg nem pozitívat.
Azért meggondolnám a cserét. Visszafelé fejlődni nem túl jó! Abban egyetértek, hogy az egyik legszebb motor az Ace, a hátsó kényelemről nincs tapasztalatom.
Van benne valami. Suzukinapon kiproobáltam a kisbanditot meg az SV-t, olyan volt mintha a Thundrace mögé kötöttek volna egy lakokocsit
De azért kisebb a kisértés. Egy ismerősöm ilyen okból vett choppert.
Talán kéne valami ocso enduro, pláne ha jön a szép hó
Mi a véleményed, milyent érdemes venni? Min. 600-as vagy megteszi egy 200-350-es is? Esetleg egy 125-ös 2T?
A GSt már tavasszal eladtam
Tavasszal én is tudok motorozni az Aceval. De ha most elvitték volna, tudtam volna jó kis akciós mocit venni. Én kissebbet néztem ki. Egy 650-es Bandit most még 1,4 sincs. Nekem az böven elég lenne. De ha nem akkor marad.
Tulképpen így hogy ismerem a gépemet ,többet ér mint egy Bandit - bár ez alatt nem a piaci árat értem.
Egyébként ajánlottak egy alig használt Banditot- Hello kollega, ha olvasod - de tétovázom, mert a cserét a feleségem meg a lányom is ellenzi Szerintük a legszebb motor a Thundserace és még hátulis aránylag kényelmes.
Lehet csak akkor tudja elolvasni és reagálni a döntést elősegítő érvekhez .
Vagy most a karácsony jobban lefoglalja, mint az, hogy ilyen hidegben motorozzon.
De látom te szeretnél szabadulni a géptől. Semmi kapás nincs rá? Már a használtautón is pókhálós a kép.
Inkább az ACE-t tartsd meg és a GS-t add el. Mennyivel és miben lehet jobb a GS?
Az én mocimban lassan 78000 km van (10000-el vettem 2002-ben). Idén nyáron néztem bele először a belsejébe.
A szelephézagok tökéletesek voltak, nem is kellett állítani rajta, a vezérműlánc is hibátlan. Hát igen, az olajfogyasztás valóban jellemző rá. 6000 km-enként cserélem, közben rá kell tölteni kb fél litert. Ezzel együtt lehet (és kell) élni.
Egyedül a kuplunggal volt problémám, megcsúszott, csere (kb 60000-ből kijött).
A leghosszabb utam egy seggel Nizza-Montecarlo-Győr kb 1400 km (egyhuzamban, nem autópályákon) pontosan 24 óráig tartott. Nem volt kényelmetlen a csuklómnak, 80 km/h fölött (persze magasságtól függően) már tart a menetszél, inkább a seggem zsibbadt, de ez minden motoron így lett volna :) .
A Road Attack jó választás hátra, sokat bír, elfogadhatóan tapad, viszont az első keréken egy nagy szar, repedezik, ez nem csak az én véleményem, egy Hayabusás haverom előre figyelmeztetett, de nem hallgattam rá.
A fogyasztása hihetetlenül jó, nekem 5,5 és 9 liter között eszik, túratempóm 160-180, 250 fölött már zabál. Adott tempónál kb 1 literrel kevesebbet eszik mint pl K5, Hayabusa, Bandit...
Ja és az ára: többet ér, mint amennyibe kerül.
Ne gondolkozz vedd meg, ha teheted.
Hello
Én is írok egy rövid beszámolót, bár teljesen más stílusban használom mit az előttem szóló OldPiet .
Igyekszem sorjában válaszolni.
Olajfogyasztást nem tudom. Én nem szégyenlem a piros mező széléig kergetni a fordulatszám mérőt. Másfél napot Pringes nap alkalmával sem tapasztaltam olajszint csökkenést, pedig kapta az ívet ahogy tőlem telt .
Amikor utcán használom (egyre ritkábban) akkor nekem kényelmes volt, de a túratempó nem volt a szabályos keretek között. . Egyszer mentem egy hosszabb túrát kb 400 km volt és nagyon nem vagyok egy ilyen beállítottságú. Ezért az én tapasztalatom nem mérvadó ezen a téren. Utolsó 70 km-t már kuplungolás és első fék használata nélkül tettem meg. Az viszont tény, hogy a tesóm R1-éhez képest egy fotel az ülés.
Az én motorom sem volt még szétszedve. Most tavasszal fogom megnézni a szelephézagot 42000 km-nél kellene.
A gumival kapcsolatban pedig annyi, hogy a Pilot Sport elment 6000-et, persze nem csak a közepét használtam. A mostani Dunlop D208 RR már kibírt 1600 és még van rajta. Főleg a közepén . És nem hiszem, hogy a széle rosszabb anyagból lenne .
Ha egy jó motort akarsz akkor ez a leg célszerűbb választás. Ha jó árat kínálsz megválok tőle. De nem azért mert rossz lenne. Igaz csak 2000-es évjárat.
Szó
val ezt néztem ki, ilyesmim még nem volt, gondolom városban is szuper És erdő szélén lakom, persze nem mernék bemenni-1000-ek figyelik mi torténik ott
Err
Persze sokat kell akarni és ha a fele bejön akkor már jó. Idáig elég rozoga motorjaim voltak, ezért eléggé elővigyázatos vagyok ilyen téren.
A kézi körváltosnak csak az Innovát ismerem.
A robogoknál már az is jó, ha van rendszáma: még a motor is jó multu ,megkimélt legyen- kicsit sokat akarunk
Ha tehetném olyat vennék ami magyar és tudható az előélete. Persze mindenki ilyet szeretne. Még nem volt szerencsém kipróbálni, de érdekelne az autómata váltója amit kézzel kapcsolgathatsz
És az országuton azzal se tudod tartani a tempót az autokkal. Viszont felmehetsz az 2A-ra
A vége az lesz hogy legalább egy Burgman 400-as kellene
Szerintem a többség alkatrész lesz, mert ugye ezeknek a papírja sincs mindig rendben. És túl sokat nem fognak költeni rájuk. Bár ha lesz kiskapu?
a 125-ösknél kiváncsi leszek, lesz-e rájuk rendszám? Vagy mennek a bontokba/mehbe, vagy +200 e FT
Azért jó volt a GS is. Ráadásul volt már elötte is egy GS-em és akkor imádtam. De hát ahogy mondod a dialektika: nem léphetsz kétszer ugyanabba a folyóba. Egyébként a saját kategoriájában minden motor lehet szuper: pl a városi dugókban a robogom.
Azért meggondolnám a cserét. Visszafelé fejlődni nem túl jó! Abban egyetértek, hogy az egyik legszebb motor az Ace, a hátsó kényelemről nincs tapasztalatom.
De azért kisebb a kisértés. Egy ismerősöm ilyen okból vett choppert.
Talán kéne valami ocso enduro, pláne ha jön a szép hó
Mi a véleményed, milyent érdemes venni? Min. 600-as vagy megteszi egy 200-350-es is? Esetleg egy 125-ös 2T?
El ne cseréld! Össze sem lehet hasonlítani. Főleg ha felül mögéd valaki. Ugyananni költség de 2szer annyit nyújt.
Szerintem..
Tavasszal én is tudok motorozni az Aceval. De ha most elvitték volna, tudtam volna jó kis akciós mocit venni. Én kissebbet néztem ki. Egy 650-es Bandit most még 1,4 sincs. Nekem az böven elég lenne. De ha nem akkor marad.
Tulképpen így hogy ismerem a gépemet ,többet ér mint egy Bandit - bár ez alatt nem a piaci árat értem.
Egyébként ajánlottak egy alig használt Banditot- Hello kollega, ha olvasod - de tétovázom, mert a cserét a feleségem meg a lányom is ellenzi Szerintük a legszebb motor a Thundserace és még hátulis aránylag kényelmes.
Vagy most a karácsony jobban lefoglalja, mint az, hogy ilyen hidegben motorozzon.
De látom te szeretnél szabadulni a géptől. Semmi kapás nincs rá? Már a használtautón is pókhálós a kép.
Inkább az ACE-t tartsd meg és a GS-t add el. Mennyivel és miben lehet jobb a GS?
Az én mocimban lassan 78000 km van (10000-el vettem 2002-ben). Idén nyáron néztem bele először a belsejébe.
A szelephézagok tökéletesek voltak, nem is kellett állítani rajta, a vezérműlánc is hibátlan. Hát igen, az olajfogyasztás valóban jellemző rá. 6000 km-enként cserélem, közben rá kell tölteni kb fél litert. Ezzel együtt lehet (és kell) élni.
Egyedül a kuplunggal volt problémám, megcsúszott, csere (kb 60000-ből kijött).
A leghosszabb utam egy seggel Nizza-Montecarlo-Győr kb 1400 km (egyhuzamban, nem autópályákon) pontosan 24 óráig tartott. Nem volt kényelmetlen a csuklómnak, 80 km/h fölött (persze magasságtól függően) már tart a menetszél, inkább a seggem zsibbadt, de ez minden motoron így lett volna :) .
A Road Attack jó választás hátra, sokat bír, elfogadhatóan tapad, viszont az első keréken egy nagy szar, repedezik, ez nem csak az én véleményem, egy Hayabusás haverom előre figyelmeztetett, de nem hallgattam rá.
A fogyasztása hihetetlenül jó, nekem 5,5 és 9 liter között eszik, túratempóm 160-180, 250 fölött már zabál. Adott tempónál kb 1 literrel kevesebbet eszik mint pl K5, Hayabusa, Bandit...
Ja és az ára: többet ér, mint amennyibe kerül.
Ne gondolkozz vedd meg, ha teheted.
Üdv:$
Én is írok egy rövid beszámolót, bár teljesen más stílusban használom mit az előttem szóló OldPiet .
Igyekszem sorjában válaszolni.
Olajfogyasztást nem tudom. Én nem szégyenlem a piros mező széléig kergetni a fordulatszám mérőt. Másfél napot Pringes nap alkalmával sem tapasztaltam olajszint csökkenést, pedig kapta az ívet ahogy tőlem telt .
Amikor utcán használom (egyre ritkábban) akkor nekem kényelmes volt, de a túratempó nem volt a szabályos keretek között. . Egyszer mentem egy hosszabb túrát kb 400 km volt és nagyon nem vagyok egy ilyen beállítottságú. Ezért az én tapasztalatom nem mérvadó ezen a téren. Utolsó 70 km-t már kuplungolás és első fék használata nélkül tettem meg. Az viszont tény, hogy a tesóm R1-éhez képest egy fotel az ülés.
Az én motorom sem volt még szétszedve. Most tavasszal fogom megnézni a szelephézagot 42000 km-nél kellene.
A gumival kapcsolatban pedig annyi, hogy a Pilot Sport elment 6000-et, persze nem csak a közepét használtam. A mostani Dunlop D208 RR már kibírt 1600 és még van rajta. Főleg a közepén . És nem hiszem, hogy a széle rosszabb anyagból lenne .
Ha egy jó motort akarsz akkor ez a leg célszerűbb választás. Ha jó árat kínálsz megválok tőle. De nem azért mert rossz lenne. Igaz csak 2000-es évjárat.