Ez a köszi itt alattam b@szott szarul hangzik főleg a csomó eltelt idő óta...
VITTORIO GASMAN.. MI A BÜDÖS F..SZ VAN?
Megint csak én vagyok betépve.. vagy még mindíg...
A minap teszteltem az új pirelli diablo strada gumimat.. vadi új kurva jó, csak nem vettem figyelembe a formaleválasztót így drifteltem egy rendeset megint a nagyvassal.. lehet hogy a busa supermoto?
Úffest itt bomba robbant, vagy kolera pusztított úgy felszívódott mindenki..
Én azért tolom a magamét
Szia,
úgy emléxem térdeplés gátlónak hívják nekem is volt egy régi vasamnon arra szolgál (szart sem ér) hogy erős fékezésnél egy ellennyomással megakadályozza a teló koppanását. Remélem segített az infó..
Üdv a szakiknak!
Segítsetek, ha tudtok. Ez a szerkezet egy Goldwing-on van, de mi célt szolgál? Az első teleszkópszár alján, oldalán van és a féknyereg is csatlakozik hozzá, ráadásul amit pirossal bejelöltem azt a csavart 4 pozicióba lehet állítani, de mi célt szolgál?
Köszi a segitőkész válaszokat Mészizs
A fene se tudja
Lehet hogy túldöntöm a motort, így a motor jobban akar kanyarodni, ezért a kormányt nem húznom kell, hanem egy picit tólni. Én legalább is így érzem. A döntés meg ugy gondolom azért is megy jobban mert "nagyon" sportgumim van(hátul slick) amivel szinte bedölök a kanyarba.
Szeva Piet! Nem az ellenkormányzásról beszélsz véletlenül? Szerintem csináltat ezt régen is, csak nem figyeltél rá. vagy csak most kezdesz igazán jókat menni!
Szia,
Mi zu, hogy áll az ace? Remélem már felöltöztetted... Azt kell modjam kurvára elkapkodtam azt az eladást....
Én nem cseréltem benne olajat de vegyél egy keményet illetve egy puhát aztán 60-40 %-ban keverd össze a több a puha.
A típusa leginkább jó minőségű teleszkóp olaj pontosan nem tudom mert sok fajta van.
Mivel itt megint kurva nagy a csönd gondoltam megtöröröm.
A mai napon jön el a tesztelés azon mozzanata amikor a gázkart 100% állásba helyezem az M3-s pály egy szakaszán.
Tessék, tessék lehet fogadni vaj'h túlélem-e? . .
Ja én biztos hogy túl nagyot léptem, közben ujra volt egy GS-em is és haverom (1000 GSXR-e van) aszonta sokkal bátrabb vagyok vele, jobban megyek, jobban érzem, de aztán mégis az Ace maradt.
Azért nevetséges, hogy egy ilyen motort megkapsz egy GS árszintjén, egy 600-as meg jóval drágább hasonló állapotban.
Nos az enyém idén se sokat kopott, cca 4e km-t ment, éppen elkopott egy vágott slick
Hidd el nekem is elég az ace ereje. De most más van bár mielőtt megvettem nagyon törtem a fejem hogy meglátogatlak üzletileg de aztán ez egy nyomott áras vas volt ezért döntöttem mellette. Egyébként már a tiedet tesztelném.. biza
Egy érdekes jelenséget vettem észre az utobbi időben: ha kanyarodom mondjuk jobbra akkor döntök és közben ugy bedől a masona hogy a kormányt nem hóznom hanem jobbról tolnom kell. Ezt eddig nem így érzékeltem
Lehet hogy a (nagyon sport-)gumitól van?, hogy így beesik a kanyarba? Minden esetre kellemesebb mintha húzni kéne , hogy kanyaroggyá mán
Nos ez kicsit olyan mintha egy csökönyös mammut lenne. Az ace-val sem volt néha könnyű bánni főlerg ha taszigálni kellett ide oda de az a busához képest pillangó volt. szinte lehetetlen tologatni részint a nem csekély 240 kilója nomeg a gyári kormánygátló miatt. De pattanjunk rá....
Amint nyomsz egy powert lelhördül a töménység. Nem is jár inkább morajlik a blokkja. Bár azt kell mondjam gyorsulásban kicsit többet vártam tőle azért szaggatja a csuklómat... ilyenkor hasznos csak igazán az üléspúp merthát nem igazán vagyok lovas fajta akik elemi erővel szorítják a lábuk közé a paripát, bár próbálom én is a magamét megtenni de mindhiába. Olyan elemi erővel ránt egy szerényebb jobb csuklómozdulatnál, hogy az integetéstől a motor után csak a púp ment meg.
A tesztelés közúton a visegrád felé vezető (lepencei) szerpentin illetve a várhoz felvezető úton történt meg.... eddig! Háát.. nem nagyon kultiválja a szűk rázós kanyarokat bár teszi a dolgát. Egy pici gond van amikor ki kell gyorsítani.. no akkor mé a kupak alatt is punk lesz a frizurám olyan tol és persze azonnal kitör a hátulja. Volt olyan amikor egyel kisebb fokozatban ugyanabban a kanyarban kigyorsításkor kb 1métert tört ki a vége... ami talán egy SM-en kurva jó érzés de itt a nemlétező szőr is felállt a hátamon.
De ami a legszörnyűbb, hogy gyárilag kb 50%-os első fékkel szerelték!
Szinte hihetetlen de nem lehet vele egy komolyat fékezni. 5/8-os felső fékhenger fémcső 2x6 dugós féknyergek és a fékje egy kula, semmi, nulla.
Tehát minimum 500 méterrel előrébb kell (kéne) gondolkozni ahhoz hogy meg is álljál a helyzet előtt.
A szélvédelme csekély méreteim ellenére kissé tépősek jelentős begubbasztás mellett csitulnak csak. Így el kellett menjek a digókhoz és hozni egy versenyféknegert radiálisat nagy átmérőjűt hogy legyen fékhatás illetve nyomáspont a mammuton. (kép alant)
De mégis nagyon könnű egyik ivről áthajtani a másikra irgalmatlan erővel tud kilépni a kanyarokból és már az egyenesekben érezhető tombolást már ne is említsem. A váltó bazi unalmas.. olyan hosszúak a fokozatok hogy mire egyikből a másikba váltok elunom magam még a tomboló erő ellenére is. Itt jegyezném meg a fokozatkijelző fontosságát mert a töménny nyomaték miatt sokszor nehéz kitalálni mellikbe is van éppen
A héten még ruccanhatunk, ha még elfogadható idő lesz.Haverom tervez még egy Bakonyt, de szerintem a bőrruha már kevés, termóoverálban meg nem egy élmény moccanni.Hétfön voltam a Mátrában ott még bőrruha még éppen elég volt (kicsit aláöltözve).(Bp-en, Gyöngyösön még volt vagy 20 fok, fent max 15)
Hétfőn ideiglenesen kivonatom, akkor legalább nem sóvárgok, meg sporolok minimum egy 20 e Ft-ost.
Lehet hogy nekem is bejönne az aszupermoto Nagy túrákra ugy se mentem, meg nem is tervezem.
Dehogynem volt erős, csak mint tudod kissé lenulláztam anno. Aztán visszavettem az agarakkal nekiálltam supermotozni, de hiányzik a kilóméterfaló vas. Meghát ilyenem még nem volt. Ez most egy hihetetlen szerelem...
Nálad mi zu?
Még elmehetnénk kirándulni valamerre ha még nem jegelted a vasat...
VITTORIO GASMAN.. MI A BÜDÖS F..SZ VAN?
Megint csak én vagyok betépve.. vagy még mindíg...
A minap teszteltem az új pirelli diablo strada gumimat.. vadi új kurva jó, csak nem vettem figyelembe a formaleválasztót így drifteltem egy rendeset megint a nagyvassal.. lehet hogy a busa supermoto?
Úffest itt bomba robbant, vagy kolera pusztított úgy felszívódott mindenki..
Én azért tolom a magamét
úgy emléxem térdeplés gátlónak hívják nekem is volt egy régi vasamnon arra szolgál (szart sem ér) hogy erős fékezésnél egy ellennyomással megakadályozza a teló koppanását. Remélem segített az infó..
Segítsetek, ha tudtok. Ez a szerkezet egy Goldwing-on van, de mi célt szolgál? Az első teleszkópszár alján, oldalán van és a féknyereg is csatlakozik hozzá, ráadásul amit pirossal bejelöltem azt a csavart 4 pozicióba lehet állítani, de mi célt szolgál?
Köszi a segitőkész válaszokat Mészizs
Nincs tul messze de 60 km tőlem Orosháza.
Ki van Orosházárol? Bajszos? $ ?
Lehet hogy túldöntöm a motort, így a motor jobban akar kanyarodni, ezért a kormányt nem húznom kell, hanem egy picit tólni. Én legalább is így érzem. A döntés meg ugy gondolom azért is megy jobban mert "nagyon" sportgumim van(hátul slick) amivel szinte bedölök a kanyarba.
Mi zu, hogy áll az ace? Remélem már felöltöztetted... Azt kell modjam kurvára elkapkodtam azt az eladást....
Én nem cseréltem benne olajat de vegyél egy keményet illetve egy puhát aztán 60-40 %-ban keverd össze a több a puha.
A típusa leginkább jó minőségű teleszkóp olaj pontosan nem tudom mert sok fajta van.
Meg tudnád mondani, milyen olaj kell az első telókba?
Mivel itt megint kurva nagy a csönd gondoltam megtöröröm.
A mai napon jön el a tesztelés azon mozzanata amikor a gázkart 100% állásba helyezem az M3-s pály egy szakaszán.
Tessék, tessék lehet fogadni vaj'h túlélem-e? . .
Azért nevetséges, hogy egy ilyen motort megkapsz egy GS árszintjén, egy 600-as meg jóval drágább hasonló állapotban.
Nos az enyém idén se sokat kopott, cca 4e km-t ment, éppen elkopott egy vágott slick
De nekem még ez a Thunderace is több mint elég
Lehet hogy a (nagyon sport-)gumitól van?, hogy így beesik a kanyarba? Minden esetre kellemesebb mintha húzni kéne , hogy kanyaroggyá mán
Nos ez kicsit olyan mintha egy csökönyös mammut lenne. Az ace-val sem volt néha könnyű bánni főlerg ha taszigálni kellett ide oda de az a busához képest pillangó volt. szinte lehetetlen tologatni részint a nem csekély 240 kilója nomeg a gyári kormánygátló miatt. De pattanjunk rá....
Amint nyomsz egy powert lelhördül a töménység. Nem is jár inkább morajlik a blokkja. Bár azt kell mondjam gyorsulásban kicsit többet vártam tőle azért szaggatja a csuklómat... ilyenkor hasznos csak igazán az üléspúp merthát nem igazán vagyok lovas fajta akik elemi erővel szorítják a lábuk közé a paripát, bár próbálom én is a magamét megtenni de mindhiába. Olyan elemi erővel ránt egy szerényebb jobb csuklómozdulatnál, hogy az integetéstől a motor után csak a púp ment meg.
A tesztelés közúton a visegrád felé vezető (lepencei) szerpentin illetve a várhoz felvezető úton történt meg.... eddig! Háát.. nem nagyon kultiválja a szűk rázós kanyarokat bár teszi a dolgát. Egy pici gond van amikor ki kell gyorsítani.. no akkor mé a kupak alatt is punk lesz a frizurám olyan tol és persze azonnal kitör a hátulja. Volt olyan amikor egyel kisebb fokozatban ugyanabban a kanyarban kigyorsításkor kb 1métert tört ki a vége... ami talán egy SM-en kurva jó érzés de itt a nemlétező szőr is felállt a hátamon.
De ami a legszörnyűbb, hogy gyárilag kb 50%-os első fékkel szerelték!
Szinte hihetetlen de nem lehet vele egy komolyat fékezni. 5/8-os felső fékhenger fémcső 2x6 dugós féknyergek és a fékje egy kula, semmi, nulla.
Tehát minimum 500 méterrel előrébb kell (kéne) gondolkozni ahhoz hogy meg is álljál a helyzet előtt.
A szélvédelme csekély méreteim ellenére kissé tépősek jelentős begubbasztás mellett csitulnak csak. Így el kellett menjek a digókhoz és hozni egy versenyféknegert radiálisat nagy átmérőjűt hogy legyen fékhatás illetve nyomáspont a mammuton. (kép alant)
De mégis nagyon könnű egyik ivről áthajtani a másikra irgalmatlan erővel tud kilépni a kanyarokból és már az egyenesekben érezhető tombolást már ne is említsem. A váltó bazi unalmas.. olyan hosszúak a fokozatok hogy mire egyikből a másikba váltok elunom magam még a tomboló erő ellenére is. Itt jegyezném meg a fokozatkijelző fontosságát mert a töménny nyomaték miatt sokszor nehéz kitalálni mellikbe is van éppen
Rég hallottunk felőled. Mi pálya? Látom megint a erőt hajszolod. Meguntad a tötymörgést?
Hétfőn ideiglenesen kivonatom, akkor legalább nem sóvárgok, meg sporolok minimum egy 20 e Ft-ost.
Lehet hogy nekem is bejönne az aszupermoto Nagy túrákra ugy se mentem, meg nem is tervezem.
Dehogynem volt erős, csak mint tudod kissé lenulláztam anno. Aztán visszavettem az agarakkal nekiálltam supermotozni, de hiányzik a kilóméterfaló vas. Meghát ilyenem még nem volt. Ez most egy hihetetlen szerelem...
Nálad mi zu?
Még elmehetnénk kirándulni valamerre ha még nem jegelted a vasat...