Olaj vásárlásakor tudom ajánlani a www.formula3000.hu oldalt nagyon jók az áraik Castrolban. Csatrol Actevo GP 20W50 1600-1700 Ft szokott lenni a Castrol Power 1 pedig 2600 Ft. Ha ettől tud valaki jobb árat akkor szóljon
Nem sértetlen, de nincs rommátörve. csúszássérült. az egyik idomon van egy kb 10 centis repedés, de javítható, meg fényezést igényel. más baja nincs. a blokk hibátlan.
Ja csak a szintjelző ablakocskán, mivel vékony rétegben van benne az olaj, végig ugy tűnik még jó, mert még átlátszo pirosas,barna az olaj.
Egyébként Castrol Act Evo 20W50-eset raktam bele, kiváncsi leszek hogy szuperál?
Nincs mit!
De azt azért gyorsan hozzáteszem, az hogy fekete az olaj önmagában véve még nem jelenti azt hogy elhasználódott. 1500-2000km után is fekete lesz az olaj. Mivel ez az egyik pozitív tulajdonsága a motorolajoknak hogy "szivacsként" összeszedi a káros anyagokat, de mivel ezt a végtelenségig nem tudja, "elfárad".
Tehát a fekete színből sajnos nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Mr. Saprano!
Meg volt az ölajcserém 6500km-nél.
Tényleg elég fekete volt már, bár én a diesel autom fáradttolaj látványához vagyok szokva
Köszi az olajcsere eszmefuttatást
Pyyt!
Láttam hirdettél-gondolom te voltál- egy piros, nem forgalmis Acet? Milyen, megvan még?
Szoktál kanyarogni a 82-esen?
A hétvége elött megyek arra, nem jösz ki pár körre?
Kalev! jösz arra te is?
Elsősorban OldPiet-nek:
Kicsit pontosítanék...amikor a Thunderace gyártott tipus volt, tehát 2002-ig, a Yamaha 6000km olajcsereintervallumot javasolt. Aztán jöttek az újabb modellek majd a Yamaha gondolt egyet és 10000km-re módosította. Tehát elvileg jelenleg minden Yamahánál 10000e km az olajcsereperiódus.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle.
Elsősorban Oldpiet-nek...
Kicsit pontosítanék...amikor a Thunderace gyártott tipus volt, tehát 2002-ig, a Yamaha 6000km olajcsereintervallumot javasolt. Aztán jöttek az újabb modellek majd a Yamaha gondolt egyet és 10000km-re módosította. Tehát elvileg jelenleg minden Yamahánál 10000e km az olajcsereperiódus.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle.
Kicsit pontosítanék...amikor a Thunderace gyártott tipus volt, tehát 2002-ig, a Yamaha 6000km olajcsereintervallumot javasolt. Aztán jöttek az újabb modellek majd a Yamaha gondolt egyet és 10000km-re módosította. Tehát elvileg jelenleg minden Yamahánál 10000e km az olajcsereperiódus.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle. Én azt javasolnám 3-4e-nél, ha más nem kompresszorral mindenképpen érdemes kifújni egy papírszűrőt.Sokat segít. 6e-nél meg mindenképpen cserélni! A legjobb megoldás egy mosható szűrő...3 szervízperiódus után visszajön az ára, és akkor mosod amikor akarod. Bár a karbit lehet hozzá kell állítani...attól függ. Sportdob esetében nem biztos.Rendszer esetén tuti.
Hello
Az én könyvecském szerint 6000 a ciklus. Szerintem Te sem mész vele annyit hogy gondot okozna ez a periódus. Vagy évi 6000-nél többet mész vele? Mert az is fel van tüntetve kiegészítésnek hogy 6 havonta illene cserélni, a gyakorlatban 1 év után szokták javasolni az olaj frissítését.
Az olaj az biztos jó lesz bele, a mostani nevesebb olajok már mindegyike tudja amit ezek a motorok igényelnek.
Nekem Castrol Power 1 Racing 4T van benne és talán a mostani pályanap után csipegetett belőle egy kicsit . De hát egészségére
Még mindig eladó a Thunderace eladása után megmaradt Corbin túraülés! Hibátlan állapotban van, 15e-ért vihető, és tényleg nagyon kényelmes, jóval kényelmesebb a gyárinál! Új ára 45e, Magyarországon nem kapható! Komoly érdeklődőnek képet tudok küldeni mailben. Tel: 06-20-979-90-59.
Tanulmányozom a kezelési kézikönyvet és azt írja hogy olajat 10.000km-enkét olajszürőt pedig 20.000km-enként kell cserélni. Ti így szoktátok?
Most Castrol ActevoGp-t fog kapni 20W-50, API SG biztos jó lesz.
Az utasom a lányom volt, aki magyon jól bedől a kanyarokban. Volt hogy azt vettem észre hogy ő már jobban bedönt mint én, szoval ez nem probléma. Viszont a rizikó az dupla, mert ugye mindkettőnknek baja eshet.
Legközelebb még nem tudom, de egyszer lemegyek vele Balcsira is, majd odakerülök. No meg holnap Mátrába megyek ,mert hogy Salgotarjanban, meg Parádsasváron van dolgom.Milyen véletlen
érdekes én olyat vettem észre h lusta vagyok fékezni,vagy nem figyelek oda.
pl múltkor sas szemeimmel kiszúrom a rendőrautót városban kilométerekkel odébb,és azt veszem észre h nem fékezek(kb 70nel mehettem)
felfogtam h rendőr,de az nem jutott el az agyamig h nemcsak a szándéknak kell lenni fékezéskor.
bár lehet a fáradtság teszi.
én utassal nem mernék csesznekezni
bár attól függ,valószínű csak azért vannak negatív tapasztalataim velük,mert még nem mentek sokat motorral.a gyakorlott utassal lehet ugyanolyan jó tud lenni,csak általában az olyat nem kell vinni,mert van saját motorja
De szerintem pályázni meg bontásra is jó lesz valakinek itt, bár nem akarom az a falra festeni.
Az idomzata a gépnek sértetlen?
Csak hogy tudjuk esés esetén
Egyébként Castrol Act Evo 20W50-eset raktam bele, kiváncsi leszek hogy szuperál?
De azt azért gyorsan hozzáteszem, az hogy fekete az olaj önmagában véve még nem jelenti azt hogy elhasználódott. 1500-2000km után is fekete lesz az olaj. Mivel ez az egyik pozitív tulajdonsága a motorolajoknak hogy "szivacsként" összeszedi a káros anyagokat, de mivel ezt a végtelenségig nem tudja, "elfárad".
Tehát a fekete színből sajnos nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Meg volt az ölajcserém 6500km-nél.
Tényleg elég fekete volt már, bár én a diesel autom fáradttolaj látványához vagyok szokva
Köszi az olajcsere eszmefuttatást
Láttam hirdettél-gondolom te voltál- egy piros, nem forgalmis Acet? Milyen, megvan még?
Szoktál kanyarogni a 82-esen?
A hétvége elött megyek arra, nem jösz ki pár körre?
Kalev! jösz arra te is?
Kicsit pontosítanék...amikor a Thunderace gyártott tipus volt, tehát 2002-ig, a Yamaha 6000km olajcsereintervallumot javasolt. Aztán jöttek az újabb modellek majd a Yamaha gondolt egyet és 10000km-re módosította. Tehát elvileg jelenleg minden Yamahánál 10000e km az olajcsereperiódus.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle.
Kicsit pontosítanék...amikor a Thunderace gyártott tipus volt, tehát 2002-ig, a Yamaha 6000km olajcsereintervallumot javasolt. Aztán jöttek az újabb modellek majd a Yamaha gondolt egyet és 10000km-re módosította. Tehát elvileg jelenleg minden Yamahánál 10000e km az olajcsereperiódus.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle.
Az más kérdés hogy nem véletlen hogy a többi gyártó 6000km olajcserét javasol még mindig! Úgy gondolom ezen motorok tartósságának az olaj a \"kulcsa\". Cseréltem 8e-nél is olajat, és cseréltem 6e előtt is. A váltás finomságán érezni lehetett az olaj elhasználódottságát. Pl. menet közben is jóval hamarabb melegedett fel a használt olaj, ami nem feltétlen jó a (hűtőventi ki-be kapcsolása) egy araszolós tempóban. 6000-7000e megtett km felett kétlem hogy jót tenne bármelyik sportmotornak egy tartós 200 feletti tempó, hosszú távon. Ez alatt nem arra kell gondolni hogy 1x mész ennyivel és károsodik, mert azért jó anyagból készülnek, csak ha a motor élettartama alatt folyamatosan 10000e-nél cserélsz olajat ami legyen 60e, az a +24e km amit a viszonylagosan fáradt olajjal tettél meg megteszi a negatív hatásait. Akár jóval előrébb is hozhat egy csapágy cserét, vagy egy komolyabb kompressziócsökkenésből adódó horrorisztikus költségekkel bíró dugó+gyűrű cserét.
Úgy gondolom 6e km-ként 16e ft olajra nem sok...jóval olcsóbb mint egy idő előtt generál.
Légszűrő kérdésben pedig....nekem mosható szűrőm van. Sokszor 4e után is koszos, és sok szmötyi jön ki belőle. Én azt javasolnám 3-4e-nél, ha más nem kompresszorral mindenképpen érdemes kifújni egy papírszűrőt.Sokat segít. 6e-nél meg mindenképpen cserélni! A legjobb megoldás egy mosható szűrő...3 szervízperiódus után visszajön az ára, és akkor mosod amikor akarod. Bár a karbit lehet hozzá kell állítani...attól függ. Sportdob esetében nem biztos.Rendszer esetén tuti.
Az én könyvecském szerint 6000 a ciklus. Szerintem Te sem mész vele annyit hogy gondot okozna ez a periódus. Vagy évi 6000-nél többet mész vele? Mert az is fel van tüntetve kiegészítésnek hogy 6 havonta illene cserélni, a gyakorlatban 1 év után szokták javasolni az olaj frissítését.
Az olaj az biztos jó lesz bele, a mostani nevesebb olajok már mindegyike tudja amit ezek a motorok igényelnek.
Nekem Castrol Power 1 Racing 4T van benne és talán a mostani pályanap után csipegetett belőle egy kicsit . De hát egészségére
Még mindig eladó a Thunderace eladása után megmaradt Corbin túraülés! Hibátlan állapotban van, 15e-ért vihető, és tényleg nagyon kényelmes, jóval kényelmesebb a gyárinál! Új ára 45e, Magyarországon nem kapható! Komoly érdeklődőnek képet tudok küldeni mailben. Tel: 06-20-979-90-59.
Most Castrol ActevoGp-t fog kapni 20W-50, API SG biztos jó lesz.
Legközelebb még nem tudom, de egyszer lemegyek vele Balcsira is, majd odakerülök. No meg holnap Mátrába megyek ,mert hogy Salgotarjanban, meg Parádsasváron van dolgom.Milyen véletlen
pl múltkor sas szemeimmel kiszúrom a rendőrautót városban kilométerekkel odébb,és azt veszem észre h nem fékezek(kb 70nel mehettem)
felfogtam h rendőr,de az nem jutott el az agyamig h nemcsak a szándéknak kell lenni fékezéskor.
bár lehet a fáradtság teszi.
én utassal nem mernék csesznekezni
bár attól függ,valószínű csak azért vannak negatív tapasztalataim velük,mert még nem mentek sokat motorral.a gyakorlott utassal lehet ugyanolyan jó tud lenni,csak általában az olyat nem kell vinni,mert van saját motorja
szóval mikor lesz a következő alkalom?