Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóljál segítek megoldani ha kell
ahhhaaaa....
Most már érted, hogy a főnim miért ment vonattal ?
motorral megyek, ohhh.... de akkor hogy hozom el...
És te hová utazol el , motort venni? Bukot csizmát vigyél
..meg pénzt
Lehet hogy volt kép, de azon szürke volt. Ö ugylátta hogy az a világoszürke. Igazábol a szin a legkisebb baj egy ilyen vételnél.
kép nélkül vett autót!
hát....
Csináld ughy mint a főnököm: kinézett egy E-Mercit az internetten, netten lealkudta, lebeszélte, VONATTAL leutazott- ezek után nem volt vállasztása, csak nem fog kocsi nélkül hazamenni-
A meglepetés ott kezdődött hogy ö szürke alatt világos-ezüstöt értett, a kocsi meg sötét antracit (magyarul kopott fekete) volt, csak téligumija volt, pedig beleigérték a nyárit is....stb
De megvette! Egyébként elégedett vele.
Soha , gumicserénél ugyis felfujják
Egyébként ránézésre, kézzel nyomásra nem lehetett észrevenni, hogy nincs meg a nyomás.
Kösz fiúk!
Megnyugodtam!

Egy kicsit ma mérges vagyok mert megint elvittek egyet az orrom elől, de kitartó vagyok!
Ha minden igaz akkor nemsokára megyek megnézni egy másikat vidékre!
Ezek szerint már jó régen szerezted a jogsid.
Ez alap ellenőrzés a napi első elindulás előtt. Elméletileg
Tökéletesen egyetértünk .
A pályás dolgot meg majd kipróbálom.
Ehhez kapcsolodik, ami az összel történt velem. a kanyarba egyszerüen beesett a motor még enyhán vissza is kellett tolnom a kormányt. Aztán kaptam tippet, hogy nézzem meg a guminyomást. No az szinte nem volt ,utánna megint minden normális lett
A kanyarban felegyenesedés teljesen normális, fizikából adódó dolog.....én is úgy hallottam egyébként, hogy a Dunlop gumiknál jön ez elő legkevésbé.....nem motorfüggő. Különben is, kanyar előtt kell nagyot fékezni aztán befelé haladva csökkenteni a fékerőt, majd kifelé húzni a gázt nemde? Pályán egyik oldalról a másikra fordításkor előnyös az első fék által okozott felegyenesedés, gyorsítja.......legalább is én kihasználtam ezt az adottságot.
Ki mondott ilyen badarságot?
A felegyenesedési hajlamot nagyban a gumi befolyásolja. Ha úgy is lenne akkor sem a motor hibája.
Nekem a D 208 rr semmi ilyesmit nem csinál és párszor már használtam első féket kanyarban. A hátsót meg el lehet felejteni. Legalábbis én nem nagyon használom. Főleg ha csak éppen hogy leér a kerék.
Szóval én csak cáfolni tudom az általad említett dolgot.
Ess!

Úgy hallottam az ace kanyarba ha ráfékezel hajlamos felegyenesedni ezért szigorú hátsófék és azt is csak óvatosan, igaz ez?
kérdezem persze a Tisztelt egybegyűlteket is!
MERSZ Est. 18-20 óráig
Ha sikerül egyszer regisztrálni akkor megyünk. egyenlőre még nem biztos
Miért mi van 17.-én Motoros nap vagy ilyesmi?
jaja
Már én is várom, meg a motorom is. Föladtam rá a díszes ruhát . Most úgy áll hogy az elseje számunkra elmarad és a 17 Hring a cél
Elsejétől jó idő lesz, mocinak ébresztő, oszt gyia!
Megint behalt a topic
ezek szerint senkivel nem történik semmi? Mert hogy én reggeltől estig dolgozok és csak nézegetem mit írtatok az oké. De többnyire hamar végzek
A vesémbe látsz Ess!
Úgy látszik ismered az érzést! Már ma is rossz volt halgatni a Gsx-r ek zúgását!
Jó a meglátásod: pénzt kell keresni Nincs szigoru összefüggés a munka és a pénzkeresés között Sőt minnél látványossanbban "klasszikus" munkát végzel annál rosszabbul fizetik
Így is lehet spórolni
Azért nemélen hamar megoldod a kétkerekű problémád, Bár szerintem úgy sem fogod bírni, ha kisüt egyszer a nap rendesen.
És mint tudjuk pénz a legkevesebb. Aki sokat dolgozik az nem ér rá pénzt keresni. szóval csak ügyesen
Hát igen!
Már kettőt elvittek így az orrom elől, de hát tudod a pénz nagy úr!
De igazság szerint most éppen idő hiányban szenvedek, minden napom be van osztva, reggeltől estig a hét hét napján!

Úgyhogy mikor lesz ebből motorozás na azt se tudom...