Szeva Janka!
Annyira nem kell darázni,hogy 5000-ret ment a lánc és má nem tudok rajt húzni+a lánckerékről úgy jön le hogy nem tudod kiegyenesíteni Oszt nem is tudok egykerekezni A rosseb majdnem megesz,csak szerdán lesz kész
Igen a kondin biztos hogy sok mulik! De én Churchill mottóját vallom "no sport"
Azért mozgok én is de, csak hasznosat(vagy muszáj, vagy szorakoztat): füvet nyirok (több mint 1000nm) kertészkedem, bicajozom,windsurfözöm.
50ZVM2-es kell oda.Lehet hogy drágább mint az 525-ös de ha visszaosztod hogy 25e km-t 2 év alatt teszel bele ha sokat mész, akkor azért nem sok a különbség.Nyersz 15e ft-ot.Tehát évi 7e spórolsz.Ráadásul az 525-ös lehet nem is megy el 25e km-t.
Azért a 30 évemmel annyira talán mégsem vagyok fiatal.Ez nem kor kérdése úgy gondolom.Az edzettség fontos dolog a motorozásnál.13 éve nyomom a thai boxot,boxot heti többször járok az újpalotai kiserdőbe futni(alkalmanként 4-4,5km). Elég fittnek kell lenni testileg,lelkileg hogy hosszútávon rendszeresen tudj bármit is edzeni.A barátnőm is 5-6 éve kondizik,aerobikozik.Ő is fitt.Tehát ha valaki megfelelő edzettségi fokon van nem lehet annyira megterhelő a sportmotoros közlekedés sem.A városban is a gixxert használom, mert ez az egy közlekedési eszközöm van, mivel az autókban erős a hányingerem.
Ennek tükrében mondtam hogy a gixxer kényelmesebb mint az ACE.Ha mondjuk napi 200 fekvőtámaszt csinálsz kb. 1 hónap után azt is észreveszed hogy a vállad,karod,csuklód is sokkal jobban bírja.
némo!
Azért annyira nem kell darázni!
Gondolom D.I.D 530-as volt rajta csak a 100le-ig.
Ha megnézed a pinkmotors oldalán az excel táblázatban nem sokkal nagyobb a szakitószilárdsága az extra erősnek mint a 100le-ig nek.
Az ár viszont jelentős!
Egy haverom ezzel a "gyengébb" láncal a K1-es 1000 Gixxer-el 30000km-t elment ,úgy hogy állandó egykerék,mex-kör stb.
Na jó fiatal csókák vagytok nektek még minden kényelmes Én személy szerint nem mentem még az 1000-es gixerrel, de ha fogok akkor se nyilván 8 órát! Haver inkább 200-al megy csak ne keljen órákat rajta ülni .A rémálma hogy chopperesekkel turázzon egyszer.
Viszont a lányom meg a feleségem is váltogatva ültek a gixeren meg az acén és azt mondják a gixer az egy kinpad pedig csak Bp-Dobogokön vittük öket.
Szasztok!
Nem tűntem el,csak a vizesborogatást cserélgettem a fejemen
Képzeljétek 600-asnak a lánca volt a gépemen,bammeg Y. szervízben sem vették észre
A H. ringen szerelő a csóka,mondja a szakadás előtti pillanatban van a láncom
Én meg 270-nel nyomtam az autopályán,a víz levert
Pyyt akkor azért nem maradt meg rajta a lánc spray! Agyon vissza nyúlt!
A k...va életbe!
Nekem csak K2-es Gixxer 1000 van.Előtte ACE-t nyúztam legalább 8 hónapig.Az ACE-el megjártuk Horvátországot is.De így összehasonlítva, hosszabb utakon is (nekem ill. a barátnőmnek is) kényelmesebb a gixxer.Hogy miért nem tudom, furán hangzik mivel sportmotor a gixxer.Ezért is csalódtunk benne nagyon kellemesen.
Szia.
Nekem van egy marving karbon dobom ha érdekel. Fazer tudna többet mondani a hangjáról, mert ő haszálta, tőle van.
Nekem nincs szükségem rá. Ha érdekel szólj!
Egyet értek veled. DE egyszer be kell állítani rendesen.
Nekem tetszett az Ering. Nem túl gyors, meg kicsit unalmas de jót lehet bohóckodni. És ott még nincsenek annyian.
Kezdőknek mint én elég zavaró hogy egy tapasztalt nagytudásu, életét a pályán élő emberke az utolsó centiken befékez mellé a kanyarna. Inkább megyek egyedül a magam tempójában. Ezért talán jobb, mint a Hring. Bár itt nincsenek kategóriák. Ha lesz idő meg pénz akkor azért kipróbájluk azt is.
Sziasztok!
Ha már témánál vagyunk, Milyen feltételekkel lehet pályázni menni? /személyes és motor feltételekre gondolok/
Amúgy:
Hé Némo! Nagyon el vagy tűnve... éééfogyott a gumi?
Köszi a kimerítő választ.
konkrétan azért érdekel, mert ha sok a hasonlóság a váz kialakításában, akkor könyen lehet rá szerkeszteni R1 idomot. elég kókler meló lenne a kivitelezése, de elgondolkodtató. Elviekben.
Érdeks módon Gsx-Rhez és CBrhez szinte bagóért van cucc. Az Acehez miért nem . Nem csak az idomra gondolok.
Ess!
Az Ace túl nagy motor az Eringre (szerintem) a Hring jobban fexik neki.
Amúgy nem kell túl misztifikálni ezt a futómű témát.1x kell beálitani normálissan és az jó utcára és pályára is.
heló Piet,
Örülök hogy hallom a "hangodat"
Nem, mert a Fazer vasvázas az R1 pedig alu Deltabox. De a többi nagyjából stimmel az utánfutást és még pár apróságot kivéve. Ja a Fazer főtengelye 4 kilával nehezebb a másiknál az alsó fordszámon való tolás miatt.
Behangoltam a skipert tutira majd valamikor átnézek hozzád.
A jóember legalább megitta a wiskyt....
Annyira nem kell darázni,hogy 5000-ret ment a lánc és má nem tudok rajt húzni+a lánckerékről úgy jön le hogy nem tudod kiegyenesíteni Oszt nem is tudok egykerekezni A rosseb majdnem megesz,csak szerdán lesz kész
Azért mozgok én is de, csak hasznosat(vagy muszáj, vagy szorakoztat): füvet nyirok (több mint 1000nm) kertészkedem, bicajozom,windsurfözöm.
Ennek tükrében mondtam hogy a gixxer kényelmesebb mint az ACE.Ha mondjuk napi 200 fekvőtámaszt csinálsz kb. 1 hónap után azt is észreveszed hogy a vállad,karod,csuklód is sokkal jobban bírja.
Azért annyira nem kell darázni!
Gondolom D.I.D 530-as volt rajta csak a 100le-ig.
Ha megnézed a pinkmotors oldalán az excel táblázatban nem sokkal nagyobb a szakitószilárdsága az extra erősnek mint a 100le-ig nek.
Az ár viszont jelentős!
Egy haverom ezzel a "gyengébb" láncal a K1-es 1000 Gixxer-el 30000km-t elment ,úgy hogy állandó egykerék,mex-kör stb.
Mennyibe kerül most a ring
Pont úgy néz ki a géped mint az enyém mióta van meg a géped?
Viszont a lányom meg a feleségem is váltogatva ültek a gixeren meg az acén és azt mondják a gixer az egy kinpad pedig csak Bp-Dobogokön vittük öket.
Nem tűntem el,csak a vizesborogatást cserélgettem a fejemen
Képzeljétek 600-asnak a lánca volt a gépemen,bammeg Y. szervízben sem vették észre
A H. ringen szerelő a csóka,mondja a szakadás előtti pillanatban van a láncom
Én meg 270-nel nyomtam az autopályán,a víz levert
Pyyt akkor azért nem maradt meg rajta a lánc spray! Agyon vissza nyúlt!
A k...va életbe!
Nekem van egy marving karbon dobom ha érdekel. Fazer tudna többet mondani a hangjáról, mert ő haszálta, tőle van.
Nekem nincs szükségem rá. Ha érdekel szólj!
A gépre valami jó mély hangú sportdobot szeretnék venni. Milyet vegyek és honnan?
Köszi!
Nekem tetszett az Ering. Nem túl gyors, meg kicsit unalmas de jót lehet bohóckodni. És ott még nincsenek annyian.
Kezdőknek mint én elég zavaró hogy egy tapasztalt nagytudásu, életét a pályán élő emberke az utolsó centiken befékez mellé a kanyarna. Inkább megyek egyedül a magam tempójában. Ezért talán jobb, mint a Hring. Bár itt nincsenek kategóriák. Ha lesz idő meg pénz akkor azért kipróbájluk azt is.
Ha már témánál vagyunk, Milyen feltételekkel lehet pályázni menni? /személyes és motor feltételekre gondolok/
Amúgy:
Hé Némo! Nagyon el vagy tűnve... éééfogyott a gumi?
konkrétan azért érdekel, mert ha sok a hasonlóság a váz kialakításában, akkor könyen lehet rá szerkeszteni R1 idomot. elég kókler meló lenne a kivitelezése, de elgondolkodtató. Elviekben.
Érdeks módon Gsx-Rhez és CBrhez szinte bagóért van cucc. Az Acehez miért nem . Nem csak az idomra gondolok.
Az Ace túl nagy motor az Eringre (szerintem) a Hring jobban fexik neki.
Amúgy nem kell túl misztifikálni ezt a futómű témát.1x kell beálitani normálissan és az jó utcára és pályára is.
A 600 Gixxerhez nem lehet hasonlitani,attól jóval kényelmesebb.
Örülök hogy hallom a "hangodat"
Nem, mert a Fazer vasvázas az R1 pedig alu Deltabox. De a többi nagyjából stimmel az utánfutást és még pár apróságot kivéve. Ja a Fazer főtengelye 4 kilával nehezebb a másiknál az alsó fordszámon való tolás miatt.
Behangoltam a skipert tutira majd valamikor átnézek hozzád.