A szélén még van bőven ritkán tudok a szélén járni.
Ja Dunlop. Nekem meglett 58-ból a pár. Akciós volt.
És a közepén mennyi ló van?
Érdemes használni a szélét. Valamikor lejöhetnél egy pályára. Mondjuk egy lassúra. Ott rájönnél milyen jó a szélét használni.
Cserélnünk kéne, igaz csak1mm a külömbség -középpen. A szélét neked adom
Az a D208RR az mennyi? Dunlop?
Durrogás bizti, de az enyémnek nem csak hangja van
Ugy látszik nálam csak a középső lovak húznak a szélsök meg laszálak
kb 2-3 mm. Bár nem mértem.
Rinyacsík az meg elfogyott
Már megvan a következő kaucsuk darab. D 208 RR
Durrogásban szerintem a motorom nyerne . Csinálunk versenyt?
Meg hajtani kell a lovakat. Azért tettek bele annyit.
Durrogáshoz nem kell a motor .
5000 után mennyi a profilmélységed?
Kivan fizetve az bizti , de gyáva kukac vagyok, min 2 cm van még a majréból
Meg hát sokszor viszem a lányomat is és akkor pláne ovatos vagyok.
Nekem a Micheli Pilot Sport már elment 5000 km-t. Kb még van benne 1500-2000. Ha óvatosban megyek és minél kevesbbet egyenesen.
Vidd el pályázni a gépet. Ott el tudod koptatni a szélét is. Az is ki van fizetve.
Ja! És kipróbálhatod a durrogást is.
Asszem kár megszolalnom : nekem nem durrog mert nem szoktam drasztikusan motorfékezni, eszi a gumit, esetleg megcsuszhat a gép (mondjuk ha nem teljesen egyenesen megyek).
Mindezek ellenére megrökönyödve tapasztalom hogy 7ekm után hátul a közepén elérte a 1,5mm-t a széle meg még mindig szörös . Szoval ez nem fogja kibirni a szezont.(Pirelli Dragon)
Ti milyen gyakran cseréltek gumit ?
Kinek mennyire durrog motorféken a gép?
Mostanában tesztelem a kipufogóimat és elég meglepődve tapasztalom, hogy szépen durrongat. Nem kicsit, nagyon.
Igazából kicsit idegesít is, mert nem feltétlen használ a szelepeknek.
Szóval várom a tapasztalatokat.
Hello
És mit veszel helyette?
A végén még kiürül a fórum. Mindenki megszabadul a motorjától. Ki így ki úgy.
Bár így sem pörögnek az események. Legalábbis itt.
kisipari. Már így vettem, de nem merném letesztelni. Lehet több kárt okozna mint hasznot. A tomiboy-os milyen? És hol lehet beszerezni? Ja! És mennyiért?
Köszi az infót.
Ez méginkább meggyőzött, hogy ez egy jó gép lehet és alkalmas arra amire nekem kell . Tegnap néztem is egyet ami alkatrészvámos volt de ilyet még nem láttam. Annyira ratyi volt , hogy rossz volt ránézni (a kipu könyökök voltak hegesztve, fékcsavarok szétcseszve) még jó hogy nem kellett messzire menni. Ha fizetett volna egy százast az emberke talán elhozom .
Ha estleg tudsz vagy valaki tud behozott jó állapotút akkor szólj. Ja és nincs a világ végén.
Másnem hozatok egyet Németo.-ból. Ez még a jövő zenéje.
Ha van még valami hasznos infó erről a lóról szívesen fogadom.
Szeva Ess!
szóval, a 750-es... Fordul mint a disznó... csak rágondolsz és befordul a kanyarba szinte fékezni sem kell... nagyon jóindulatú paripa... fordított első telók, 6 dugattyús féknyergekkel... a fék is harap mint a szemét, simán el lehet pattintani a seggét e füldtől. A futómű és a váz GP-cucc, szinte egy az egyben le lett hozva a pályáról... nagyon faszán lehet dönteni, nem kell vele küzdeni. Könnyű is és kb 127 vagy 128 lovas asszem... 8000nél kezd igazán ágakodni, sokkal intenzívebbnek hat mint pl. az ACE-nél, sokkal jobban elhatárolódik az a "bizonyos" pont. 8000nél ha jól csinálod ki is emeli az elejét... Persze az Ace azért erősebb és keményebb ló, sokkal fojamatosabban és egyenletesebben adja le a teljesítményét a 750es nél. Ami nekem nem tetszik benne az a váltója. nagyon forog a motor még 6.ban is... + rendesen vissza kell pakolni, hogy elinduljon, néha nem volt szívem tovább húzni/nyúzni, pedíg volt még hová forgatni, de úgy éreztem hogy szétesik a paci, pedíg a java még hátra volt ... szóval a váltót kicsit elmérték, és ez nem csak az én véleményem. összegezve azt tudom mondani, hogy egy kibaszottul fordulékony, barátságos, jóindulatú, könnyű, és combos motor a 750es amit az átlagnál jobban - és szívtelenebbül - kell forgatni. Személy szerint, ha lenne lóvém biztos vennék egyet...
Épp haldoklik a topic.
Van még itt hely egy új Thunderace-esnek?
Ja Dunlop. Nekem meglett 58-ból a pár. Akciós volt.
És a közepén mennyi ló van?
Érdemes használni a szélét. Valamikor lejöhetnél egy pályára. Mondjuk egy lassúra. Ott rájönnél milyen jó a szélét használni.
Az a D208RR az mennyi? Dunlop?
Durrogás bizti, de az enyémnek nem csak hangja van
Ugy látszik nálam csak a középső lovak húznak a szélsök meg laszálak
Rinyacsík az meg elfogyott
Már megvan a következő kaucsuk darab. D 208 RR
Durrogásban szerintem a motorom nyerne . Csinálunk versenyt?
Meg hajtani kell a lovakat. Azért tettek bele annyit.
5000 után mennyi a profilmélységed?
Kivan fizetve az bizti , de gyáva kukac vagyok, min 2 cm van még a majréból
Meg hát sokszor viszem a lányomat is és akkor pláne ovatos vagyok.
Vidd el pályázni a gépet. Ott el tudod koptatni a szélét is. Az is ki van fizetve.
Ja! És kipróbálhatod a durrogást is.
Mindezek ellenére megrökönyödve tapasztalom hogy 7ekm után hátul a közepén elérte a 1,5mm-t a széle meg még mindig szörös . Szoval ez nem fogja kibirni a szezont.(Pirelli Dragon)
Ti milyen gyakran cseréltek gumit ?
Mostanában tesztelem a kipufogóimat és elég meglepődve tapasztalom, hogy szépen durrongat. Nem kicsit, nagyon.
Igazából kicsit idegesít is, mert nem feltétlen használ a szelepeknek.
Szóval várom a tapasztalatokat.
És mit veszel helyette?
A végén még kiürül a fórum. Mindenki megszabadul a motorjától. Ki így ki úgy.
Bár így sem pörögnek az események. Legalábbis itt.
Eladó az Acém-ha valakit érdekel szóljon
2002-es 1500000ft.
Tel.:06 30 350 88 24
Van valakinek gyári bukógombája?
Jön valaki hétvégén Alsóörsre?
de csak ócsóé kell, mert pályamotornak szánnám. Ha találkozol ilyennel szóljál.
Köszi
Ez méginkább meggyőzött, hogy ez egy jó gép lehet és alkalmas arra amire nekem kell . Tegnap néztem is egyet ami alkatrészvámos volt de ilyet még nem láttam. Annyira ratyi volt , hogy rossz volt ránézni (a kipu könyökök voltak hegesztve, fékcsavarok szétcseszve) még jó hogy nem kellett messzire menni. Ha fizetett volna egy százast az emberke talán elhozom .
Ha estleg tudsz vagy valaki tud behozott jó állapotút akkor szólj. Ja és nincs a világ végén.
Másnem hozatok egyet Németo.-ból. Ez még a jövő zenéje.
Ha van még valami hasznos infó erről a lóról szívesen fogadom.
szóval, a 750-es... Fordul mint a disznó... csak rágondolsz és befordul a kanyarba szinte fékezni sem kell... nagyon jóindulatú paripa... fordított első telók, 6 dugattyús féknyergekkel... a fék is harap mint a szemét, simán el lehet pattintani a seggét e füldtől. A futómű és a váz GP-cucc, szinte egy az egyben le lett hozva a pályáról... nagyon faszán lehet dönteni, nem kell vele küzdeni. Könnyű is és kb 127 vagy 128 lovas asszem... 8000nél kezd igazán ágakodni, sokkal intenzívebbnek hat mint pl. az ACE-nél, sokkal jobban elhatárolódik az a "bizonyos" pont. 8000nél ha jól csinálod ki is emeli az elejét... Persze az Ace azért erősebb és keményebb ló, sokkal fojamatosabban és egyenletesebben adja le a teljesítményét a 750es nél. Ami nekem nem tetszik benne az a váltója. nagyon forog a motor még 6.ban is... + rendesen vissza kell pakolni, hogy elinduljon, néha nem volt szívem tovább húzni/nyúzni, pedíg volt még hová forgatni, de úgy éreztem hogy szétesik a paci, pedíg a java még hátra volt ... szóval a váltót kicsit elmérték, és ez nem csak az én véleményem. összegezve azt tudom mondani, hogy egy kibaszottul fordulékony, barátságos, jóindulatú, könnyű, és combos motor a 750es amit az átlagnál jobban - és szívtelenebbül - kell forgatni. Személy szerint, ha lenne lóvém biztos vennék egyet...