Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helóka mindenki és Némó,

Itten vaok bá egy kézzel verem a gépet de itt vaok.
No Némó nézd meg gyosan az apróban a sporgunikat van ottan Dunlop D208 ami igen jó keverék és középen nincs minta tehát elég sokáig is tart ráadásul párban adja a srác hívd fel oszt meglátod.
SAJNA NAP NÉLKÜL AKCIÓ SINCS GUMIRA A PÁLYÁSOK SEM MENNEK ÚGYHOGY NEHÉZ ÜGY JÓ ÁRON GUMÁT TALÁLNI.
Sziasztok.
Ki mit tud a SPOOL márkáról és leginkább a bőrruháiról? Elég ócsó. Kérdés hogy jó - e?
Szia.
Láncot legolcsóbban a http://www.pinkmotors.hu/ nál találtam. Onnan van az enyém is A szett kijön úgy 56 ezerből. Az már X gyűrűs 532 ZLV 110
Most beszéltem vele. Azt mondta hamarosan jelentkezik.
Gumi ügyben pedig érdemes megnézni a : http://www.motoworld.hu/hirek nagyon jó akció van.
Én is náluk vettem a gumát.
Némo! Traktor háccsógumit rakjááá föl! Azon van hely a szélén a majrécsíkjaidnak! Április elejére ügyezhetnénk valamit! Ja, nem tud valaki óccsóér láncot?
Szebusz Ess !
Mi van a Fazer haverral,nemigen jelentkezik Igy nem igen lessz gumim
Szeva Pyyt!
Nekem csak egy méter fékcsíkom van,köll?
Srácok! Nincs valakinek elfekvőben egy 1 méter körüli fékcsöve?
És keresve sem találsz hasonló kategóriás mocit.
Csősztök!
Mindenkinek más az izlése(meg persze a buxája),de a döntés az Ace mellet egyszerű:k..ra GYÖNYÖRŰŰŰŰ
Hasonló dolgok miatt döntöttem én is az Ace mellett. Bár nagyon tetszik az XX és a GSX-R 750, 1300. Csak nagyon drágák nekem. Pedig idom szempontjából jobban ellátottak.
Hogy mibe kerül föntartani egy járművet az nem feltétlenül múlik a márkán. Az igaz, hogy mostanában a merci nem csillog annyira, mint régen. De hasonló kategóriásat érdemes összehasonlítani.
Nem tudom hogy van a motoroknál itt is van ilyen minőségi meg megitélési sorrend a márkák között Nekem nem ez döntött: hanem az hogy egy tiptop csucsgépet találtam jó áron és kényelmes, erős, mutatós, tekintélyes
A másik oldalon egy gixerre mindig felnéztem, mert nagyon jó gép, erős, könnyü stb és olcsóbb fenntartani, de nekem már nem való ,az igazi sportmocizásról már lemaradtam
Összehasonliva az autokkal: eddig egy régi mercim van és nagy dillema hogy vegyek egy másik hasznátat vagy egy uj japán kocsit (azonos összegért). A merci rendszeres szervize (és az ujabbakat az elektronika miatt nem lehet házilag szervizelni) 150 e Ft, egy japáné gyári alkatrészekkel 20-30 e Ft. Tehát hiába presztizs a csillag nekem ilyen áron nem a nyerő. Persze hiányzik pár lóerő, de ha tépni akarok majd felülök a Thunderacera
yamahához 78-ig visszamenőleg van minden. Suzukihoz? Hogy áll a felszereltség? Lehet, hogy ezért drágább és azért mert nem tömegcikk?
Ja ha te ilyen nagyfogyasztó vagy A Thundercatet még mindig gyártják nem? állitolag valami usa weblapon hirdették ujonan. Uj idomzattal itthon is láttam hirdetni.
Szuper. Még örülnünk kéne, hogy egy 10 éves konstrukcióhoz adnak alkatrészt? A thundercathoz most vettem fejidomtartó konzolt 66000ft-ért. A K4-es 750/600-as suzukira 35000. Én csak azért nem fogok venni soha többé yamahát mert ilyen drágák az alkatrészek. Pedig tetszik az új R1 is. De ha dupla árban van a suzukihoz képest akkor kapják be.
Ma voltam bent egy yamaha szalonba és lehet rendelni idomokat az oldalsó nagy 120, a fejidom 155 ezer. Festve, matricázva. Nem olcsó, de legalább lehet kapni.
Tudtommal , nincs semmilyen pályaidomszet. Kérdeztem már müanyagost, de a mienkre nem csinál. Nincs elég igény rá. Fazerral is beszéltünk róla. Szerintem sokat benne lennénk hogy csináltassunk utángyártottat: vagy azért mert féltjük a gyárit vagy azért mert sérült a gyári. Szoval én vennék egy szettet.
Pályázásról Zsákosjankát kérdezd ő a profi
halihóóó... a pályáról jut eszembe... nem lehet valahol szerválni pályaidomokat az ACE re? mert sajnálnám összecsukni a rajta lévőket... az FZR-em akartam pályamotornak megcsinálni, de streetfighter lett belőle... Amúgy volt már valaki a bandából ACE-szel pályán? kíváncsi lennék a tapasztalatokra! Mennyire lehet térdre fektetni a lovat? mégis csak egy túras-sport motor... nehéz és hosszú...
Újra itt vagyok. Próbálom kicsit fölrázni a társaságot. Úgy látom nagyon elfáradtatok a sok motorozásba.
Szóval a mai kérdés: van valakinek valami jó futómű beállítása, ha pályán szertném próbáratenni a vasat? Várom a jobbnál jobb ötleteket. Persze csak az okosakat. Lassan jön a jó idő és le kell teszelni mit felejt az ember egy tél alatt.
Köszi, akkor a következő 5 éves terv végére beütemezem.
Hellóka!
50000-nél kell az Acén hézagot állítani könyv szerint!
A Dollárpapáéba 60000 van de még semmi hangja
A viz tényleg nem megy menet közben 60 fok fölé,álló helyben 90 körül kapcsol be a ventilátor de nem hiszem hogy az má jó neki
Szerintetek kell már állitani a szelephézagon, 20 e km van a gépemben? Szerelőbarátom szerint igen, ő a GSXR1000-est ennyinél állitotta. Nekem viszont most volt olajcsere gondoltam a következőnél ráérek?
Természetesen a motoron nem hallani semmit hogy elfogyott volna a hézag
Az jó. Én is így gondoltam. Mert a termosztát nem befolyásolja a mért értéket mert a hőmérő a hűtő jobb oldalán van és ott a kiengedett vizet méri. Ha jól látom a dolgot.
Nekem is 70 fok köré szokott melegedni, menet közben nekem is visszamegy 60 ra... nincs vele semmi baj... elvileg nem is a blokkban lévő víz hőmérsékletét mutatja, hanem a hűtőben lévőét.
Nem foglalkozok vele, csak rossz nézni, hogy a mutató a mélyben kalimpál. Ezért gondolkoztam, hogy letakarom a hűtő egy részét.
Bár nyáron sem megy 70 fölé menet közben. Ez is ilyen hidegen szeret működni?