Hy!
sajnos holnap én nem tudok menni, max 4 után karikázok valamerre... azért jó utat mindenkinek... Ja, és aki regisztrált a clubon, az nézhetne mailt, mert így elég nehéz szervezni, ha csak 2-3 an küldik vissza a levelet pl. túrával kapcsolatban.
Fazer! Sajnálom, hogy elcsúsztál, jobbulást kívánok!
Skacok! Anno megegyeztünk márc. 17-ben. Ha nem szakad az eső, én ott leszek a MOL kúton, abban bízva, hogy minél többen összejövünk.
Tényleg visszajelezhetnétek a fórumon, hogy tudjuk, mennyien leszünk.
basszus bejöhettél vóna, na mindegy.
egyébként javítja a haverom a kipuffogó előtt behorpadt a cső oszt le kell szedni kikalapálni de egyébként igen eladó a vas bár úgymond kicsivel megúszta.
sejted hogy most alig vagy egyáltalán nincs akciós gumi párban. találtam 32 ért hátsó profit de kell még előre is. ha tudok konkrétat hívlak
Ott voltam ma egy Hornettet hoztunk az unokatesómnak.
Azért nem szóltam mert nagyon siettünk,így is sötétben értünk haza(mocival voltam)
Gumi ügybe? (má a vason járok,majd szépen elperecelek én is)
Csákány!
Gyerekek valami lelkesedést!
Dollárpapával megbeszéltük,szombaton de.10-kor találkozunk Veszprémben a MOL kúton.
GYertek minél többen Aki jön egy mondatot firkatson má ide!Csőőőgáz!
Szerintem el kell gondolkodni a esésen is, mert ha fejben lefutatod, hogy mi lett volna ha...... és hogy oldottad volna meg, az is sokat javít a stílusodon. Ha balesetekről olvasol és megnézed a képeket abból is sok következtetést lehet levonni. És ha ilyet látsz lehet hogy magadba szállsz egy kicsit, hogy közúton nem kéne nagyon feszegetni a húrokat. Én is elgondolkoztam Fezer esetét látva. Kicsit nekem is vissza kell venni és pályán kell a fáradt gőzt kiereszteni.
Nem motor méretétől és erejétől függ hogy miként használod. Kis motorral is lehet állat módjára közlekedni. A csuklónál és a fejben dőlnek el a dolgok. És mint kiderült csak akkor tudsz jól és biztonságosan motorozni ha bízol a lovadban és ehhez minden feltétel adott.
Ok és mit kell tenni ilyen helyzetben csak az a baj hogy olyan meg amolyan helyzet is adódhat, bár elég sok csontja van az embernek. Szoval nem kéne elesni ilyen nagymotorral. De mit mondjak bicajjal vagy kismotorral is lehet esni rendesen.
Fő a + hozzáállás, nem esünk el és kész, nem is kell rá gondolni. Balesetes képekezt meg nem kell nézegetni.
piet,
számomra egy talajfogás csak pozitív tapasztalatot jelent. a terepen annyit esünk kelünk hogy számolni is kár lenne. a motorozás egyfajta uralom a szó pozitív értelmében és mint tudjuk a férfi vezér hajlam így nem is tudok megválni töle ez biztos. legfeljebb némi köbcenti csökkentést kell realizáljak...... talán.
én is végignéztm mint ahogy ess a haverom gázolását motorostul 10 méterel előttem zöld lámpánál. ö is megúszta bár mindkét combcsontja eltört.
én abból csak és kizárólag számomra hasznos és előremutató következtetést vontam le hogy iyen v hasoló esetben mit kell még tegyek hogy biztonságosabban motorozzak, és ezt melegen ajánlom mindenknek az esetleges para helyett.
Köszönöm a jótanácsokat és a lóerőket még csak próbálgatom mert eddig nem volt olyan jó idő, hogy terellgessem kedvem szerint a vasat. Az előző motoraimat össze se tudom hasonlítani a mostanival , teljesen más minden szemponzótból."Azért mindent megteszek hogy betörjem a vasat"csak módjával.A hétvégi motorozásotokhoz kívonk nektek:jó időt széles és tapadós aszfaltot.
Mi is megyünk a Krisztiánnal és a Robival pénteken ha minden összejön és eddig úgy néz ki, hogy jön velem a Robi 17.-én a Balaton körüli túrára.
Szia Fazer.
Örülök, hogy már a géphez is eljutottál. Ezek szerint kezdesz belejönni az ugrálásba . Egyet értek az előttem szólókkal, gondold meg hogy feladod-e a motorozást. Engem is elgondolkodtatott a dolog és egyre inkább azon vagyok hogy inkább pályán kéne motorozni. Ott nem jönnek szembe táblák és nincs vizesárok sem.
Nézted már a vasat? Vagy majd megnézzük együtt?
Valószinü csak most törött csontjaiddal látod igy a világot. Ahogy összeforrnak megjön a motorozási kedved szerintem. Megértem hogy a családod mennyire belegondol hogy mi lenne ha nem lennél keresőképes vagy még rosszabb. Ezekbe én se merek gondolni, de szerencsére a feleségem nem ellenzi annyira, még fel is ül a mocira és a lányomat is engedi. De tudom hogy velem is előfordulhat bármi, hiába vagyok akármilyen ovatos. ráadásul 2 éves motoros mult az még nulla és kondiban meg korban se vagyok még ott se mint az itteni többi Aces.
Ha meg az idomok nagyon sérültek csináljál belőle egyenlőre egy naked gépet, egy lámpa, tükör , index és kész.
heló piet,
ja lehet igazad van mutattam is ess-nek parassán hogy eltünt a csík oldalról. nem volt igazán bizalmam a gumiban talán ezért nem mertem jobban borítani....... akkor talán elkerülöm a mezsgyét. tudja a gepárd mostmár ezen nem bánkódom.
ami a továbbiakat illeti nemtudom mert ez a helyreállítási akció nem kevés anyagi és egyéb energiámat emésztette fel fogalmam sincs tudom-e újragenerálni ezt az elánt. nembeszélve 4 velem szemben álló emberről akik a családom és akikért én tartozom mindennemű felelősséggel és akik joggal próbálnak pressziót gyakorolni rám a nagyvas redukálásáért. szóval nem egyszerű a gond.
emlékszel mondtam csak én mehetek a többiek nem vehetnek részt ilyen szórakozásban.
Hát igen ez a legrosszabb amikor mondják hogy: én megmondtam, hogy veszélyes, meg bajod lesz stb.
Talán tényleg ki kelett volna cserélned a gumit, bár ahogy írod nem attól lett a baj. Most akkor megint kezdheted az idomjavitást?
na újra itt bár csak fél kézzel de itt.
köszönöm mindenkinek a jókívánságokat tulajdonképpen kurva jól vagyok leszámítva hogy lábnehéz lettem pár kiló gipsszel és a bal karom ideiglenesen korlátozott a mozgásban. kicsit besokalltam egy kanyarban és hát akadt egy tábla is a közelben amit lerúgtam. úgymond olcsón megúsztam a vassal való találkozást.
ami inkább bosszant hogy kidobtam közer 3 kilót az ablakon plussz nem tudok menni 17-én és még ráadásul a családom is rámállt keményen. na ez a legrosszabb ami érhetett. a lovam megúszta erősebb műanyagkárral de most még fogalmam sincs mit fogok tenni vele mert .............
valószínűleg meg kell váljak töle de ez a meccs most folyik én és família között. basszameg.
na itt vagyok leszek csak írjatok.
Halihó
Fazernek üzenem hogy mielőbbi gyógyulást kívánok neki és remélem hogy a lova is kisebb sérülésekel megúszta ,és persze hogy nem ment el örökre a kedve a motorozástol ,Acének is itt üzennék hogy a lóerőket igyekezzen kordába tartani ,mert a ménes nagyon könyen szétszalad ,az aszfalt is hideg hiába jó a gumi és szépnek tünik az idö a tapadás nem biztos hogy megfelelő márius közepén , a tapasztalatrol nem is beszélek ,tudom hogy nem az első motorod de azt a 240 kg tömeget is bekel kalkulálni a fékútba .A hétvégére mi is tervezünk valami túrát ,szép időt igérnek .
ui: ha a rendszám emelőre van valami tuti megoldásod engem is érdekel .hali
sajnos holnap én nem tudok menni, max 4 után karikázok valamerre... azért jó utat mindenkinek... Ja, és aki regisztrált a clubon, az nézhetne mailt, mert így elég nehéz szervezni, ha csak 2-3 an küldik vissza a levelet pl. túrával kapcsolatban.
Fazer! Sajnálom, hogy elcsúsztál, jobbulást kívánok!
Skacok! Anno megegyeztünk márc. 17-ben. Ha nem szakad az eső, én ott leszek a MOL kúton, abban bízva, hogy minél többen összejövünk.
Tényleg visszajelezhetnétek a fórumon, hogy tudjuk, mennyien leszünk.
Üdv:$
küldök egy hivatkozást itt van a SPOOL ROAR kesztyű piros meg fekete.
http://kelomotor.hu/kesztyuk_k....
egyébként javítja a haverom a kipuffogó előtt behorpadt a cső oszt le kell szedni kikalapálni de egyébként igen eladó a vas bár úgymond kicsivel megúszta.
sejted hogy most alig vagy egyáltalán nincs akciós gumi párban. találtam 32 ért hátsó profit de kell még előre is. ha tudok konkrétat hívlak
Láttam a géped,mégis beadtad kereskedésbe Megvász tőle? Siralmas szegény
Ott voltam ma egy Hornettet hoztunk az unokatesómnak.
Azért nem szóltam mert nagyon siettünk,így is sötétben értünk haza(mocival voltam)
Gumi ügybe? (má a vason járok,majd szépen elperecelek én is)
Csákány!
Dollárpapával megbeszéltük,szombaton de.10-kor találkozunk Veszprémben a MOL kúton.
GYertek minél többen Aki jön egy mondatot firkatson má ide!Csőőőgáz!
A szombati túrázásból végülis lessz valmi
ESS-el maximálissan egyetértek.
Nem motor méretétől és erejétől függ hogy miként használod. Kis motorral is lehet állat módjára közlekedni. A csuklónál és a fejben dőlnek el a dolgok. És mint kiderült csak akkor tudsz jól és biztonságosan motorozni ha bízol a lovadban és ehhez minden feltétel adott.
Fő a + hozzáállás, nem esünk el és kész, nem is kell rá gondolni. Balesetes képekezt meg nem kell nézegetni.
számomra egy talajfogás csak pozitív tapasztalatot jelent. a terepen annyit esünk kelünk hogy számolni is kár lenne. a motorozás egyfajta uralom a szó pozitív értelmében és mint tudjuk a férfi vezér hajlam így nem is tudok megválni töle ez biztos. legfeljebb némi köbcenti csökkentést kell realizáljak...... talán.
én is végignéztm mint ahogy ess a haverom gázolását motorostul 10 méterel előttem zöld lámpánál. ö is megúszta bár mindkét combcsontja eltört.
én abból csak és kizárólag számomra hasznos és előremutató következtetést vontam le hogy iyen v hasoló esetben mit kell még tegyek hogy biztonságosabban motorozzak, és ezt melegen ajánlom mindenknek az esetleges para helyett.
Köszönöm a jótanácsokat és a lóerőket még csak próbálgatom mert eddig nem volt olyan jó idő, hogy terellgessem kedvem szerint a vasat. Az előző motoraimat össze se tudom hasonlítani a mostanival , teljesen más minden szemponzótból."Azért mindent megteszek hogy betörjem a vasat"csak módjával.A hétvégi motorozásotokhoz kívonk nektek:jó időt széles és tapadós aszfaltot.
Mi is megyünk a Krisztiánnal és a Robival pénteken ha minden összejön és eddig úgy néz ki, hogy jön velem a Robi 17.-én a Balaton körüli túrára.
Örülök, hogy már a géphez is eljutottál. Ezek szerint kezdesz belejönni az ugrálásba . Egyet értek az előttem szólókkal, gondold meg hogy feladod-e a motorozást. Engem is elgondolkodtatott a dolog és egyre inkább azon vagyok hogy inkább pályán kéne motorozni. Ott nem jönnek szembe táblák és nincs vizesárok sem.
Nézted már a vasat? Vagy majd megnézzük együtt?
Miellöbbi jobbulást kívánok és nézd a jó oldalát a dolgoknak"hogy ennyivel megúsztad"
Üdv Ace
Ha meg az idomok nagyon sérültek csináljál belőle egyenlőre egy naked gépet, egy lámpa, tükör , index és kész.
ja lehet igazad van mutattam is ess-nek parassán hogy eltünt a csík oldalról. nem volt igazán bizalmam a gumiban talán ezért nem mertem jobban borítani....... akkor talán elkerülöm a mezsgyét. tudja a gepárd mostmár ezen nem bánkódom.
ami a továbbiakat illeti nemtudom mert ez a helyreállítási akció nem kevés anyagi és egyéb energiámat emésztette fel fogalmam sincs tudom-e újragenerálni ezt az elánt. nembeszélve 4 velem szemben álló emberről akik a családom és akikért én tartozom mindennemű felelősséggel és akik joggal próbálnak pressziót gyakorolni rám a nagyvas redukálásáért. szóval nem egyszerű a gond.
emlékszel mondtam csak én mehetek a többiek nem vehetnek részt ilyen szórakozásban.
Talán tényleg ki kelett volna cserélned a gumit, bár ahogy írod nem attól lett a baj. Most akkor megint kezdheted az idomjavitást?
na újra itt bár csak fél kézzel de itt.
köszönöm mindenkinek a jókívánságokat tulajdonképpen kurva jól vagyok leszámítva hogy lábnehéz lettem pár kiló gipsszel és a bal karom ideiglenesen korlátozott a mozgásban. kicsit besokalltam egy kanyarban és hát akadt egy tábla is a közelben amit lerúgtam. úgymond olcsón megúsztam a vassal való találkozást.
ami inkább bosszant hogy kidobtam közer 3 kilót az ablakon plussz nem tudok menni 17-én és még ráadásul a családom is rámállt keményen. na ez a legrosszabb ami érhetett. a lovam megúszta erősebb műanyagkárral de most még fogalmam sincs mit fogok tenni vele mert .............
valószínűleg meg kell váljak töle de ez a meccs most folyik én és família között. basszameg.
na itt vagyok leszek csak írjatok.
Akkor nem hiszem hogy ez történik!Majd felhívom. Nekem szombat jó! Csákány!
Fazernek üzenem hogy mielőbbi gyógyulást kívánok neki és remélem hogy a lova is kisebb sérülésekel megúszta ,és persze hogy nem ment el örökre a kedve a motorozástol ,Acének is itt üzennék hogy a lóerőket igyekezzen kordába tartani ,mert a ménes nagyon könyen szétszalad ,az aszfalt is hideg hiába jó a gumi és szépnek tünik az idö a tapadás nem biztos hogy megfelelő márius közepén , a tapasztalatrol nem is beszélek ,tudom hogy nem az első motorod de azt a 240 kg tömeget is bekel kalkulálni a fékútba .A hétvégére mi is tervezünk valami túrát ,szép időt igérnek .
ui: ha a rendszám emelőre van valami tuti megoldásod engem is érdekel .hali