Az Ace 96-tól készült az R1 pedig 98-tól. Amin változtattak az az vázgeometria filigránabb, könnyebb, az elsőkerék utánfutás meredekebb, -20 kiló, ötös helyett hatos váltó, kissebb elsőteló átmérő, filigránabb idomzat, más mot.vez.elektronika, meredekebb esőáramú nagynyomású karbik, és szerintem a legszebb is az összes közül. Hát dióhéjban ennyi de még bizti van egyéb is. Nálunk elég ritka keresett típus pont az ismérvei miatt.
Hogy érted hogy kényelmes? Pályázáskor ? Vagy amikor 2-3 órát egyfolytában motzorozol?
Nekem 20 perc utánm begörcsölt a lábam ,igaz az 600-as gixer volt. Ugyan az volta helyzet a CBR1000RR-el, viszopnt az Acéval simán motoroztam már 8-10 órát több félórás pihenőkkel.
Szia Zsakosjanka,
Idáig egyszer sikerült eljutni az euroringre ott a gyái beállítással mentem. A neten talátam egy pályára valót,majd azt is kpróbálom. Bár igazából még nem tudom, hogy mi szerint kell álligatni, mert lehetőség van bőven.
Másnem majd próbálkozok.
Old!
Igen K5 1000! Hát most lehet,hogy nagyon elfogultnak fogtok hinni,de simán állithatom,hogy legalább annyira kényelmes mint az Ace!Ma voltam vele pályán is(Hring).Nagyon elvagyok szálva tőle,eszméletlen mennyire jó motor.
Ez K5-ös 1000? Graruláciom. Esésmentes pályázájazást! és azért majd számolj be milyen közuton az Acehoz képest. Persze kényelmen kivbül gondolom mindenben jobb
Mikor jön már a jó idő?
Nagyon mehetnékem van. És kanyargászás nélkül az egész nem ér semmit.
Bár az idei terv az, hogy közút= túra, pálya = ereszd el a hajam
Jó a gép. Az Euróringen megmuttathatod majd. Az jó mert rövid és nem az erőtől főgg a gyorsaságod.
Én is ellensége vagyok a rinyacsíknak. De ezt láttad már
Bár ez egy kicsit más lesz, asszem.
De a lényeg a gumifogyás meg a dőlésszög.
Most este kivittem a robit nem is mondom hogy tekertem törött kulcscsonttal. Tényleg marha vagyok de nem bírok leállni...........
Piaggo Skipper. Az a tuti benne hogy a zsaruk nem ismerik így könnyebb vele hasítani. Gilera runnert akartam de lebeszéltek róla az előzőek miatt. Pedig az vágtat igazán a kis 180 ccm-jével.
Most kicsit hangoltunk rajta hááát nem is gondoltam volna hogy ilyen cefetül megy. Persze rendszámtalan mint ahogy a legtöbb de így nics akadálya a sietésnek. Sajna ami robogó és rendszámos az zsillióba kerül. Néztem egy Runnert az 4 kiló lett volna. De csak robogó még akkor is ha 130-cal vágtat.
A Lead jó csak régi korszerűtlen kicsit. Nekem egy Spacy-m volt ami ua. mint a Lead. 92 volt a vége sétált ugyan de olyan kis eccerű volt.
Vettem rá puha hátsó gumát szerinted mennyi lesz a majrécsíkom? Tuti elfogyasztom a városban.
Sajna ilyen fél lengőkaros elöl ami fékezésnél erősen balra húz, de máris rekviráltam hozzá egy YAMAHA Yamha Majesty dupplatelós elejét eggyel nagyobb 12-es kerékkel így a futóműtuning máris adott. Oszt nézek hozzá egy 180-as Malossi aluhengert dugóval és máris kész a halálgép kb 30 lóval.
Majd ha berepülöm átmének hozzád te is repüld be kíváncsi vagyok fog-e tettszeni! na mit cólsz?
Milyen 150-esed van? Én is le akartam cserélni a robogomat egy 125-ös rendszámos Honda Leadre, de azt irja az eladó hogy 60-70-el megy, az meg kevés, igaz tudnám vinni a csajaimat a városban , de persze az csak döcögés lenne.
Heló Piet,
Ja most jövök a gipszelőből minden ok. csak k...ra unatkozik a lábam. Egyébként mint láttátok új gazdija lett a lovamnak de persze azonnal kellett egy másik így ugyan csak 150ccm-mel de koptatom a flasztert.
Az az igazság hogy robogóhoz mérten cefetül megy így kicsit tudom pezsdíteni a vérem legalábbis a városban.
Aztán őszre elül a vihar felettem és ha minden igaz rekvirálok egy szupermotyót szép kerek hanggal egy hengerrel és slickgumival elöl hátul oszt megint kezdődhet vadulás veletek illetve mindenkivel.
De addig is itt koptatom a klviatúrát veletek és szigorúan beszólok amikor csak tudok!
És ezt vehetitek fenyegetésnek!
Atis
Az Ace 96-tól készült az R1 pedig 98-tól. Amin változtattak az az vázgeometria filigránabb, könnyebb, az elsőkerék utánfutás meredekebb, -20 kiló, ötös helyett hatos váltó, kissebb elsőteló átmérő, filigránabb idomzat, más mot.vez.elektronika, meredekebb esőáramú nagynyomású karbik, és szerintem a legszebb is az összes közül. Hát dióhéjban ennyi de még bizti van egyéb is. Nálunk elég ritka keresett típus pont az ismérvei miatt.