Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott aztán van dinéró, báttya! Pár napja, fizetés előtt 2 nap alatt 2x fogyott ki a benzinem, mert nem értem el a kutat. (Ezért is jött a kérdés, miért megy jobban a gép, ha tele a tank?)
•Én most vettem csatikat 250 Ft-ért pótindexhez
•Kék LED szalagot 750-ért
•Az idomokat műbőrözöm és belülről műgyantázom, hogy a sok apró repedés végre eltűnjön. (még nem vettem meg)
Csak vicceltem, ne vedd komolyan.
A 3. képet pedig bármelyik képnézegető el tudja fordítani, így nem fájdul meg a meszes csigolyám.
Kösz! Igazad lehet. Idén még nem volt időm átnézni a motort, köztük a szűrőt. Még 1-2 éve visszaraktam az eredetit mert az új (noname) nehezebben engedett át. Egyáltalán ez a benzinpumpa hogy működik, tudja valaki?
Nekem régi fzr-em van,és a benzinszűrőm volt eldugulva. Most egy gyujtás ráadásra feltölti a karbikat a pumpa.
Csak egy ötlet.
Köszi köszi! :D Azt találtam ki hogy az exup marad meg a jelenlegi kipuffancs ugyanis ahogy ég kifele úgy lessz egyre brutálisabb hangja :D A benzinpumpa nekem is szúrja a szemem ... lehet venni ilyen tuning pumpát ,ketyerét de 25e ft viszont az betölt rendesen :D ez meg ami benne van ... nem igen csak kb 4. kulcsfordìtásra tölti rendesen nyomás alá mert akkor már nem lehet hallani hogy nyomná befele... Ja és mitsubishi benzinpumpa van benne xD Pont a múltkor csekkoltam a jelet rajta :D Szal ez van ... Nemsokára lehet én is lecserélem :) Kemény project lesz :D : Koso rx2 kmóra, dinojet rendszer, sportlégszűrő (nem direktszűrő! Szal ez ugyan úgy néz ki mint a gyári csak nagyobb az áteresztőképessége) Ngk Iridium gyertyák ,Ebc kevlárkuplung , lehet más fogaskerekek elöl hátul... még nem tudom..., Michelin Power Pure 2ct Gumiszett, Valami bikább lánc, meg akkor lehet hogy egy komolyabb benzinpumpa :) *kb 220e ft De aztán egyfolytában verem rá a brét olyan jó lesz :D
Exup nélkül alacsony fordulaton erőtlen szar lesz, meg nem is fog szépen járni, felül nem lesz változás!Igaz a hangot is nagyon leveszi, de fontosabb, hogy jól menjen, nem?Üresbe meg addig rakd, amíg még mozgásban van!
Még valami! Ismeritek a benzinpumpa működését. Felmerült bennem a gyanú, hogy ha nagyon kevés a tankban a benzin, nem úgy megy a motor. Talán a sok benya jobban nyoja az anyagot a karbiba? A pumpa gyengélkedik?
Hú ez nagyon meleg most nekem. Műszakilag, meg pénzhiány miatt is. Honda, Suzuki, Yamaha, következő egy Kawa lesz ígérem. Tegyük azért hozzá hogy az Acét túrázásra vettem. Nagy távon, nem gond az üresbe rakás. Pénz nincs rá, ezért dolgozni járok vele, sok lámpával. Ez a gond. Kellene egy robogó mellé
Nézz meg egy kawa váltót kb. 84től napjainkig :)
Kettes váltófogaskereke alá a kihajtótengelynél.
Amikor a kihajtó tengelyed nem forog tehát állsz a lámpánál(enne a fordulatszáma egyenesen arányos a kerekeddel...) akkor a 3golyóból tuti lesz egy ami megakadályozza, hogy tovább told a fogaskereket a léptetővillával!
360/3=120, tehát 120fokonként egy golyó.

Szerintem az Thunderace váltójában nincs, de a gond az nem a 3golyó a drága, hanem utólag ezt kimunkálni a tengelyen és a fogaskereken....

Mikor már forog a hátsókerék és a kihajtótengely is akkor a 3golyó "kicsapódik" a fogaskerékben és így engedi a léptetővillának tovább tolni a tengelyen.

Simán minden váltóba bele lehet munkálni ha nincs benne csak kérdés a váltótengely és fogaskeréknek milyen az edzett része a felületén meg hol munkálják ezt ki....
De töltsél le egy kawa manuált és rájössz nagyon jó dolog, amikor lámpánál tipptoppp van üres :)
Pedig csak 3db 4mm golyó :)
Mégegyszer! Hova kell a golyó? Én örülnék a legjobban, ha tip-top lenne a váltóm. Meg tudok őrülni, ha akad vagy nagyon könnyű.
Hali!
A magas alapjárttal kapcsolatban: nekem is sz...dott, sőt a végén egy hengerem nem is ment. Kiábrándító volt. Majd szakszervizbe vittem karbi tisztitás, szinkronizálás, o gyűrű csere kb: 20ezer. Egy álom lett utána!
Nem mágnes kell csak 3db 4mm golyó!
És nem kell játszani a lámpánál még 25éves motorral se!
Motorszerelők szoktak szinkront állítani, ha megkéred őket.
Áááá van azért ami a váltó érdekességénél is jobban aggaszt... az pediglen egy olyan dolog hogy amikor kicsit jobban kenem neki aztán nagyot lassulok behúzott kuplungnál az alapjárat 2500- és lassan esik lefele miest kiengedem a kuplungot pedig helyreál.. én valami karbibeállìtàsra gyanakszom.. na meg egy szinkron már nagyon kellene neki.. csak nincs hol megcsinálni :(
Még valami, de nem ígérek semmit. Lehet hogy soha nem készül el. Készítek sebességkijelzőt. Innen már egy lépés hogy gombnyomásra üresbe tegye két elektromágnes a sebváltót. Városban hasznos mert 14 éves motornál lehet játszani minden lámpánál. Engem is nagyon idegesít.
Nekem is nehezen megy be üresbe. Az olajcsere (castrol20w50) sokat segített.
Elszállt az egész amit eddig írtam a p...ba!
-Ha fent leveszed a szervómotorját, kiakaszthatod a bowdeneket, oda állítod a szelepet kézzel ahova akarod.
-Ha kiszereled a szelepet, 1 napig áztasd csavarlazítóban, mert nekem beleszakadt az összes csavar és 2 hétig furkáltam a meneteket.
Szerintem sokat a szelep nem változtat, nagy kárt nem lehet okozni a babrálásával.
Azért akarom tudni mert alapjáraton kis puffogást lehet hallani a kipufogóbol na meg mert alapjáraton egy újfajta traktor hangját kelti.. csak akkor szép a hangja amikor eléri a 2200- 3000-es fordulatot.. mondjuk ez köszönhető a nyitott 60-as kipuffanónak is ami beltenyészetes nyártmány de már raktam bele azóta hangtompító betétet, amit a menő gyerekek db killer-nek mondanak:)
Amúgymeg csak tudni akarom hogy másnak is szar exup nélkül vagy csak nekem volt :D a jelenség pedig: 3000-4000 között ha tartottad rángatott :D aztán visszament bele az exup és megszünt :) viszont addig az 1 napig még nem volt benne wáá el sem bírod képzelni milyen gyönyörű hangja volt.. azt a hangot akarom valahogy visszanyerni:)

Na meg van még egy gondom.. sajnos nem mindíg tudom 1-es ből üresbe tenni hanem fel kettes és egy picit rápattintok lefele akkor megy üresbe.. már beidegződés végefelé járok ugyanis múltkor haver gikszerével csináltam ugyanezt csak az kettesbe maradt xDD egy hangyaf.sznyira biztos leállt a szívem mert ugrott egy kissebbet alattam :D

Szóval ez mitől lehet? esetleg kuplung? vagy az áttételnél van valami? sajnos a blokkhoz még nem értek.. még :D

Télen jön bele a kevlárkuplung :D vöhöhöö meg a dinojet fúvókarendszer:)
Nem válaszoltunk, mert nem tudjuk. Nekem is benne van. Miért akarod tudni? Nincs benne, vagy kíváncsi típus vagy?
Én bekentem rézzsírral és vissza. El is felejtettem hogy van.
aham, meg :)
Öhhömm Fire! Megvan még a leovince? Úgy néz ki kisírom hogy ezt is megvegyük :D
Egyébként Fuck! Mert senki nem válaszolt arra hogy mi a helyzet exup nélkül, vagy senkinek nincs kiszedve belőle? Nekem most az ace egy picit pihen kb 2 hetet, addig olyan finomságokat kap mint pl koso rx2 műszerfal és ha minden jól megy egy leovince sbk dob.. AMIHEEEEZZZZ (nnaa naaa nyugi nyugi..) kellene az hogy szerintetek exup nélkül mit menne vele
A válaszokat előre is köszönöm! ;)
A 20w50 csak elnyomja a hangot némileg.. az attól még ugyanolyan sz.r sajnos.. :( Nekem is zörög már mert váltottamcastrol20w50ről motul 15w50 -re :D Legközelebb yamalube olajat fog kapni.. mert azt elvileg nem eszi, ugyanis ezek a japók az olajukra építették a thundert :)
Úgy látom, nem segített a válasz.
Szia! Köszöntelek a fórumon!
Szerintem, mindenkinek csörög. A primerlánc az oka állítólag, ami a generátor hajtja. Sokba kerül kicserélni. Sűrű olaj némileg csökkenti. Én Castrol 20w50-et használok.
Sziasztok, nemrég én is ThunderAce tulaj lettem, régi álmom volt. olyan kérdésem lenne, hogy csörög a kuplung kosaram, amikor elindulok, 2000-es fordulatnál megszünik a csörgés! Azonnal ki kell cserélni, vagy meddig megy még így el? azt állították sokáig. igaz ez?