Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy amikor elkezd néha villogni az üzemanyagjelzőlámpa akkor kb mennyi van még benne? Liter? Km? mindegy:D Csak tudjam kb ... Idegesítő hogy csak ilyen b.zi lámpa van benne.. Ja és ki mennyivel (sebesség/liter) és mennyit szokott megtenni km-ben?
Előre is köszi!
Üdv és köszönöm a tippet.
Persze a baj nem jár egyedül! :-)
Sikerült leszedni a karburátort és ki is vettem az előregedett gyűrűt "viselő" darabot. Siker! De csak félig! :-)
Ugyanis szerelés közben egy kisebb rugó -valószinűleg beleesett a szelepfedélbe. Szóval újabb küldetés. Mágneses szerszámmal ki kéne halászni!
Azt nem tudom, de az o-ring kft-nél darabját 50 ft körüli áron adják, ha minden álló anyagból kéred. Egyet mentsetek meg és azt vidd el mintának. Nekem össze volt töpörödve.
Sziasztok!
Karburátor témához kérnék segítséget.
Az alsó összekötőcsavar alatti fém csőnél (3-4 karbi között) a 4 karburátor felőli végénél szökőkút alakul ki, amint a indulnék.
Nem vagyok hivatásos szerelő, de sejtésem van, hogy O gyűrű cserére érettünk meg.
Ez lenne aköv kérdés: Budapesten Yamaha alkatrészt hol érdemes beszerezni?
Maximum ha elviszed valami ezermeistro-hoz ... mert venni rá.. iszonyat drága! csak a konzol 43e ft + a 3 doboz egyenként 25e ft
Vegyél a hátadra táskát! Legjobb
Ügyes légy! Tegyél rá egy normális kipufogót.
Mindenkinek! Lánctisztítással óvatosan, mert nekem elkapta a mutatóujjamat és letépte a körmöt. A legkeményebb a Betadinos pohárba dugás. Ajánlom mindenkinek.
Már helyrejött a kicsike ;) Tegnap próbakörön voltam és-hát.. hu.. fasza :D Viszont az előző tulaj szerzeménye azaz egy hyosung gt 650-es gyári dob van rajta és igen bizonytlannak tűnik ugyanis ez katalizátoros és már csörög a dobban :D Szal az kuka lesz .. aztán kap egy yosit :D trioval;)
•A GPS tartóra büszke vagyok. Eloxált aluprofilból hajtottam. A túraplexi nem nagy pénz, pláne úgy hogy az eredeti rommá van javítva. A GPS-t 7000-ért vettem.
•12 V-os csatlakozót a legegyszerűbb berakni. Záródugósat kell venni. Én a helyzetjelző áramkörére tettem.
•A fordulatszámmérő ugrálása hibakódokat mutat. Az exup szelepet pedig nem árt kipucolni. Én hőálló rézzsírt használtam. Nekem nem ciripel az alapjáratnál, mint másoknak. (csavarokat előtte befújni, mert nekem az összes beleszakadt)
•Igen, a lánckerék házat ha tisztítani kell.
•Akksit meg tegyél bele, de ne zseléset. Az már egyszer kidurrant a s...m alatt.
Hmm a gps tartó nem rossz megoldás! De előnyt élvezel annyiban hogy van sima gps-ed na meg túraplexid :D Én is akarok a jövőhónapra valamit eszkábálni viszont nekem tenni kell bele egy szivargyujtó csatit micro usb átalakítóval ami az s2-est hajtja majd :D na meg a plexitartókonzol aljára tudom majd csak rakni mert felül kitakarja a műszereket Ugyanakkor holnap jön az aksi meg a fékbetét és minden szuper lesz:D Remélem!.. Ám észrevettem hogy aksi nélkül járkálva azt közli velem a motor lelke hogy az exup szelep nem műkszik:D menetközben felmegy a fordulatszám mutató 7000-ig és aztán mutatja újra az adott fordulatot:) gondolom aksi nélkül nem műkszik a servomotor
Ja meg leszedtem a kisfogaskerék burkolatát és bááááámmm kb fél kg zsírt szedtem ki onnan, valamint nemgyőztem sikálni a fokozatérzékelő felületét mert ugyan tudtam hogy ott van valami meg azt is tudtam hogy mi .. csak nem találtam a zsír alatt
Ám egy kis petróleum ... és szebb mint amikor a japcsik rátették
Jók a fékpofák, ha megragasztod lehet még használni.
Mostanában én is sokat szerelem a motort. Csináltaom a dobozhoz LEDvilágítást, pótféklámpát. A tükrökre, pót indexet (amit most vizsgára levettem), GPS tartót. A kuplungkar tartályhoz kistükröt mert menet közben nem látom, ha elengedi a folyadékot. (egy csuklótörés elég volt) Jön az idomok javítása és dekorozás. Naplopó! Mi a véleményetek, ha műbőrrel vonom be az idomokat. Egy éve lefényeztem, előtte hetekig javítgattam csiszolgattam. Rövid időn belül 2 repedés. A műbőrnek nem kell annyira aládolgozni, a repedés pedig meg sem látszik rajta. Egy darab idomot beborítottam egyszerű műbőrrel, két telet a hó alatt volt meg se kottyant neki. Igaz árnyékban volt és a fekete cérna kifehéredett, de egész jó. Talán valami UV védővel kezelgetni kell, de olcsóbb mint a fényeztetét minden évben.
Sziasztok! Időközben felújítottam az üzemanyagellátó csöveket meg kapott egy panzer tankhoz való üzemanyagszűrőt a gyári láncfűrészhez is nevetségesen kicsi helyett!
Jelenleg aku problem van és hátsó fékbetét viszont kedden megoldódik ez is !
Ha kész a vas akkor kap az oldal rolla egy videot meg pár szép képet!
Addig is széles utat mindenkinek!
MEgnéztem és enyhén szólva egy hulladék volt! Nem tartotta a fordulatszámot, meghuztam üresben a szarvát 5 másodperc volt mire visszaesett a fordulat. Alacsony sebességnél csörgött zörgött. Első féket tövig be lehetett húzni és alig fogott.
Arra én is gondoltam. Felhívtam a fószert és hát elég bizonytalanul válaszolgatott a kérdésemre. Mennyire valós a km: "háát ő másfél éve van nálam... Törve volt már: "háát őő én nem esetem vele... Szelephézag karbiszinkron: "háát izé szelephézag az volt aszem" és mikor: "hát azt már nemtudom". Tehát nagyon rosszul kamuzott . A 6 literes fogyasztást meg már el se akartam hinni. Inkább hagyom a francba
Szevasztok! Épp motor vásárlás előtt vagyok és a tanácsotokat szeretném kérni. Kinéztem egy Yamaha YZF 750 SP-t ( yamaha xzf 750 sp ). Mire kéne odafigyelne vásárlásnál? Mennyit fogyasztanak ezek a mocik? Olajat eszik nem eszik, vizet forralják avagy nem? Típushibák? Egyáltalán érdemes ezzel a példánnyal foglalkozni amit belinkeltem? Ha ismeritek a tulajt az külön jó is lenne ! Köszi előre is a választ!
Nyeeehhhee...
Lassan kezdhetem a szezont Most vettem champion (kicsit üszkebb/komolyabb/ az agyonszopott hiflofiltro-nál ;) ) olajszűrőt+levegőszűrőt mindössze 4300ft-ért Meg 4 lityi castrol actevo 20w40-es olajat 5600-ért
Így ezért most felfelé görbül a szám:D
Igaz idáig még csak 160km-ert mentem az ACE-el de jogosítvány és az új olaj hiányának tudatában ez azért nem is olyan rossz :D
A kymco robogómba tavaj május óta 1785km-t vertem bele Persze ezt is jogosítvány nélkül
Mindíg is ésszel jártam ezért nem volt baj:)
Most pedig már ACEel járok és a jövőhónap elejétől hivatalosan :D
Na csókolomsztok;)
Nem értünk össze, végül is. Hátulról jött volna belém. Tehát, a rendőr nekem adott volna igazat. Egyébként, előtte ugyan ezt csinálta, sőt szlalomozott és folyamatosan nem használt irányjelzőt.
A szabály úgy írja hogy körültekintően kell jobbról elhaladni.
Előre is köszi!