A gyári hőfokmérő csak megközelítő adatokat mutat... nekem autópályán nem éri el a második vonást sem :D Tehát kb 65°C lehet a vizelet :) A brigéciolos téma nem rossz mondjuk én egy úgynevezett váltótisztítót használtam amit a mávnál preferálnak;) Azóta nem nagyon melegszik fel :D Most megyek karbiszinkronra meg veszek bele olajat mert a tatyóba már nem fért be a literes üveg olaj :D Ja és ingadozik az alapjáratom melegen :/ Szal az egyik karbi rakoncátlankodik :D
Csókolomsztok!
Nem, higítva. A szervízkönyvben leírtak szerint. Városon kívül 60 C környékén van, városban full dugóban felmegy 100 is, olyankor indul a két venti és visszahűl 90 környékére, aztán megint 100, megint venti..... Ha pörgetem városon kívül akkor sem megy fel 80-ra.
A hűtőradiátor a tavasszal sterimóztam, előtte egy éjszaka brigéciolos áztatás. Kár, hogy nem fotóztam, milyen dzsuva jött ki a hűtőből....
Szerintem az hülyeség :D Mint ezt is .... már egyszer kitalálták hogy hogyan kell bekeverni :) Gondolj bele... ha az jó lenne akkor úgy adták volna ki hogy beleöntik a tiszta fagyállót.. minek kevergesség mire elérik a pl. -15°C-t :D
Igen jobb lett a motul-tól de bele kell kalkulálni az 500km-enkénti 3-4dl olajat! Pl én ma úgy jöttem le pestről boglárra hogy félúton világított az olajszintjelző de csak 110felett :D G.ci dolog ez de emiatt sem válnék még meg az ace-töl :D A kipuff meg kész lett éshát huuuhh.. olyan mély hangja van hogy a sorházak között igencsak remegnek a tárgyak :D
Én öt évig hajtottam az Ace-t /50.000 km/ , és mindvégig Castrol 20W-50-el jártam . Bárkitől /szerelő/ megkérdeztem ezt ajánlotta...........ette is az olajat , mint az "elavátor" , míg nem egyszer /eladás előtt három hónappal/ MOL GP 20W-50-et raktam bele és tényleg kevesebb lett az olajfogyasztásom + javult a sebbváltó működése . A plusz olajfogyasztást be kell tudni az évi rezsibe , viszont aránylag kevés pénzért van egy jónak mondható motorod.............80.000 km -el / ? óra szerint / , bontatlan blokkal adtam el és az új tulajdonos nagyon meg van elégedve vele.........
Sziasztok! A minap voltam egy frankónak tűnő szervízben Szolnokon!
A neve Side by Side :)
Olyan úgymond hibával vittem oda az ace-t hogy nem tetszik ahogy alacsony fordulaton ejti a fordulatot... nekem túl lassúnak tűnt .. ( Persze injektoros kacatokhoz szokott a csuklóm... vagyis ezekre emlékezett/emlékeztem) Namármost kijött a 2 szerelő Az egyik a főnök másik az alkalmazott és megcibálták a szarvát az ace-nek :D Azt mondták hogy ennek egyáltalán semmi baja gyönyörűen ejti a fordulatot ... viszont! Ejjj ejjj... Megkérdezte milyen olajat használok mondom neki hogy castrol 20w50.. Kb úgy 1 mp alatt elásott szemmel és mondta hogy azt felejtsem el.. Ugyanis amikor megráncigálták néhanéha kojtolt egyet, én ezt betudtam annak hogy nem igazán nyelezem... Azt mondta a góré hogy vegyek Motul 5100 15w50-es félszintetikus lónyálat és hamarosan megszűnik a füst! Bazz... teljesen igaza volt:D Be.zarás.. na meg mondta hogyha mentem vele egy kicsit akkor majd vigyem el és mutassam meg neki mert látni szeretné! Ja és a váltó is jobb lett kb fényévekkel :D Haverral meg elmentünk császkálni olajcsere után és mondta hogy amikor odavertem neki akkor nyomott néha kojtot .. kb 100 km után megszünt a füst:D
KÉRDÉS! : Ha kiveszem az exup szelepet akkor miben fog megváltozni a motor karakterisztikája?
Mert ugye igencsak zörög a bolondja ... mondjuk arra gondoltam mint megoldás hogy feszítek a működtetőbovdenen hogy a szelep (kanál) ne érje el az ütközőket teljesen... Ez milyen? :D
Szombaton indulok a balatonra aztán kb 2 hét múlva jön a műszaki és utánna még egyedibbé teszem a kicsikét:D Hátul felvágom a sárvédőt a farokidom szögében, majd kap egy universal rendszámtáblatartót indexekkel ;) ezután jön a kipuffantó remake :D
Méghozzá jelenleg egy hyoshung gt650-es gyári dob van rajta, belsejében 4 db kis csutka csővel... ami ugye igencsak fojtja a telivéreket így én visszavágom a dobot majd kiveszem belőle azt a kókány segédmotor jellegű csövezést és a helyére megy egy 60-as perforált cső jó iggényesen okkosan körbetömve gyapottal... igazán kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a hangja :D na meg a piros műszerfalvilágítás és a szivargyujtóajzat sem elhanyagolandó :D
Ha kániula van és dugózok nincs erő benne. Reggel hüvösben nagyon megy. Valaki azt mondta, hogy víz nélkül tisztán kell a fagyállót bele önteni, veresmotorosok így csinálják. Igaz lehet?
Üdv.
Köszönöm a tanácsokat.
Ma reggeli állapot:
O gyűrűk beszerezve mágneses felszedő beszerezve. Tegnap a lehetséges kettő karbi alatti nyílások átnézve mágnessel, de sehonnan sem bújt elő a rugó.javascript:smile(document.frmmsg.body,'07');document.fr
mmsg.body.focus()
Szóval most rugót kell gyártatni és kitalálni, hogy vajon tényleg oda esett e be (az öntvény furataiba van egy "kanyar" és csak odáig megy le a mágnes)
A környékét és a földet is többször átnéztem, de sehol sem találtam.
Nem szeretném jobban szétszedni illetve szedetni a motort, mert nem.
Igen sajnos a Nők valahogy elmaradtak a mechanikában
Nekem még nem volt ilyenem hogy ne tankoljunk.. blablabla.. :D
De most megyünk majd hosszú útra, aztán remélem hogy nem is lesz ilyen :D
Én a múltkor kiakartam menni a kútra aztán minden gázadáskor dolgozott a pumpa majd tisztázatlan körülmények között leállt :D
De hoztam neki kocsival és azóta nem engedem annyira szabadjára sárgásan :D
Ja! És cseréld ki az összes tömítést! Ha jól emlékszem 18 db.
YAMAHA alkatrészt pedig ne vegyél. 140000 körül van egy lámpa. A kis lemezke pedig a kitámasztónál, ami a nyomógombot nyomogatja, 2 éve volt 1900 Ft. A bontó a másik rabló. 200 (akkor volt 50.000 Ft) euró egy lámpa, karcosan, 2 fül töréssel. Angliából 16.000-ért hozattam. Magyarországon, NE!
Hogy mennyi benzin van lámpa után. Ezt senki nem tudja. A bátyám a 70-es években, mindíg belenézett és lötyögtette. Én is így teszek, de már kétszer kifogyott. Szóltam a páromnak, hogy 3 napja világít de nem vett bele. Nők ezt nem értik hogy ha nincs benya, nem megy a motor. Kifogyott. "Akkor te a táskákat viszed, én meg tolom. Az OPEL szalonban adtak 1 litert. Még pénzt sem fogadtak el. Az a biztos ha van nálad egy liter, egy hígítós flakonban. Egyébként nekem 6 litert eszik vegyesen (Budapest, Hungária, ...)
Nekem is ez volt a problémám a karbival, csak a hűtővíz tömítéssel (mert át megy rajta a víz is). A képen láthatóra cseréltem. Kicsit megijdtem, amikor az öreg a tolómérővel meg a vastag szemövegével megmérte, de azóta tökéletes. Nem szivárog. El fogsz játszani a karbi összerakásnál! http://www.oring.hu/
A csavart pedig a LIDL-ben kapható 600 Ft-os BIT csavarhúzóval lehet kiszedni. Van benne mágneses, teleszkópos szerkezet. Még útra is kitűnő. Ajánlom mindenkinek!
Ha esetleg fontolgatjátok dobozokkal teleaggatni a motort, találtam egy fazont aki konzolokat gyárt motorokra.De mielőtt rendelnétek, adok pár jó tanácsot hogy mit változtassatok az Ő elképzelésén. Nekem Thundercat-re csinált, és elégedett voltam.
Pilisvörösváron dolgozik.
Hátsó doboz alá: 15.000 Ft
Oldaldobozok alá (két oldalra): 20.000 Ft
Telefonja:Péter: 06309610855
A képek a munkáiról:https://picasaweb.google.com/p...
Csókolomsztok!