Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári hőfokmérő csak megközelítő adatokat mutat... nekem autópályán nem éri el a második vonást sem :D Tehát kb 65°C lehet a vizelet :) A brigéciolos téma nem rossz mondjuk én egy úgynevezett váltótisztítót használtam amit a mávnál preferálnak;) Azóta nem nagyon melegszik fel :D Most megyek karbiszinkronra meg veszek bele olajat mert a tatyóba már nem fért be a literes üveg olaj :D Ja és ingadozik az alapjáratom melegen :/ Szal az egyik karbi rakoncátlankodik :D
Csókolomsztok!
Kösz a válaszokat. Akkor, Ti hogy keveritek?
A Brigéciolos megoldást kipróbálom.
Nem, higítva. A szervízkönyvben leírtak szerint. Városon kívül 60 C környékén van, városban full dugóban felmegy 100 is, olyankor indul a két venti és visszahűl 90 környékére, aztán megint 100, megint venti..... Ha pörgetem városon kívül akkor sem megy fel 80-ra.

A hűtőradiátor a tavasszal sterimóztam, előtte egy éjszaka brigéciolos áztatás. Kár, hogy nem fotóztam, milyen dzsuva jött ki a hűtőből....
Szerintem az hülyeség :D Mint ezt is .... már egyszer kitalálták hogy hogyan kell bekeverni :) Gondolj bele... ha az jó lenne akkor úgy adták volna ki hogy beleöntik a tiszta fagyállót.. minek kevergesség mire elérik a pl. -15°C-t :D
Vettem az olajra vonatkozót. De újra megkérdezem. A fagyállót Ti hígítatlanul teszitek a motorba?
Igen jobb lett a motul-tól de bele kell kalkulálni az 500km-enkénti 3-4dl olajat! Pl én ma úgy jöttem le pestről boglárra hogy félúton világított az olajszintjelző de csak 110felett :D G.ci dolog ez de emiatt sem válnék még meg az ace-töl :D A kipuff meg kész lett éshát huuuhh.. olyan mély hangja van hogy a sorházak között igencsak remegnek a tárgyak :D
Sziasztok !

Én öt évig hajtottam az Ace-t /50.000 km/ , és mindvégig Castrol 20W-50-el jártam . Bárkitől /szerelő/ megkérdeztem ezt ajánlotta...........ette is az olajat , mint az "elavátor" , míg nem egyszer /eladás előtt három hónappal/ MOL GP 20W-50-et raktam bele és tényleg kevesebb lett az olajfogyasztásom + javult a sebbváltó működése . A plusz olajfogyasztást be kell tudni az évi rezsibe , viszont aránylag kevés pénzért van egy jónak mondható motorod.............80.000 km -el / ? óra szerint / , bontatlan blokkal adtam el és az új tulajdonos nagyon meg van elégedve vele.........
Örülök, hogy valaki mer kísérletezni.
Én is 20w50-es Castrol-t használok. Azt mondod, jobb lett a Motultól?
Sziasztok! A minap voltam egy frankónak tűnő szervízben Szolnokon!
A neve Side by Side :)
Olyan úgymond hibával vittem oda az ace-t hogy nem tetszik ahogy alacsony fordulaton ejti a fordulatot... nekem túl lassúnak tűnt .. ( Persze injektoros kacatokhoz szokott a csuklóm... vagyis ezekre emlékezett/emlékeztem) Namármost kijött a 2 szerelő Az egyik a főnök másik az alkalmazott és megcibálták a szarvát az ace-nek :D Azt mondták hogy ennek egyáltalán semmi baja gyönyörűen ejti a fordulatot ... viszont! Ejjj ejjj... Megkérdezte milyen olajat használok mondom neki hogy castrol 20w50.. Kb úgy 1 mp alatt elásott szemmel és mondta hogy azt felejtsem el.. Ugyanis amikor megráncigálták néhanéha kojtolt egyet, én ezt betudtam annak hogy nem igazán nyelezem... Azt mondta a góré hogy vegyek Motul 5100 15w50-es félszintetikus lónyálat és hamarosan megszűnik a füst! Bazz... teljesen igaza volt:D Be.zarás.. na meg mondta hogyha mentem vele egy kicsit akkor majd vigyem el és mutassam meg neki mert látni szeretné! Ja és a váltó is jobb lett kb fényévekkel :D Haverral meg elmentünk császkálni olajcsere után és mondta hogy amikor odavertem neki akkor nyomott néha kojtot .. kb 100 km után megszünt a füst:D

KÉRDÉS! : Ha kiveszem az exup szelepet akkor miben fog megváltozni a motor karakterisztikája?

Mert ugye igencsak zörög a bolondja ... mondjuk arra gondoltam mint megoldás hogy feszítek a működtetőbovdenen hogy a szelep (kanál) ne érje el az ütközőket teljesen... Ez milyen? :D

Szombaton indulok a balatonra aztán kb 2 hét múlva jön a műszaki és utánna még egyedibbé teszem a kicsikét:D Hátul felvágom a sárvédőt a farokidom szögében, majd kap egy universal rendszámtáblatartót indexekkel ;) ezután jön a kipuffantó remake :D
Méghozzá jelenleg egy hyoshung gt650-es gyári dob van rajta, belsejében 4 db kis csutka csővel... ami ugye igencsak fojtja a telivéreket így én visszavágom a dobot majd kiveszem belőle azt a kókány segédmotor jellegű csövezést és a helyére megy egy 60-as perforált cső jó iggényesen okkosan körbetömve gyapottal... igazán kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a hangja :D na meg a piros műszerfalvilágítás és a szivargyujtóajzat sem elhanyagolandó :D
Ha kániula van és dugózok nincs erő benne. Reggel hüvösben nagyon megy. Valaki azt mondta, hogy víz nélkül tisztán kell a fagyállót bele önteni, veresmotorosok így csinálják. Igaz lehet?
A karburátor környékén keresgélnék. Egyébként bemelegszik és úgy gyengül?
Ha meleg az idő, miért megy szarul az Ace? (városban sokat használom) Reggel, hűvösben nagyon bika. Termosztáttal lehetne variálni, szerintetek?
Helló!

Elég rövidre sikeredett az üzeneted.

Üdv.
Helló!
Valaki jön Tiszaföldvárra?
Milyen rugóról is van szó? Szed ki a gyertyákat és fújasd át levegővel! Ne maradjon benne!
Ja még egy ötlet: gyertya kiteker és onnan ellenőriz mágnessel. Ha így sem jön ki, akkor nincs ott!
Üdv.
Köszönöm a tanácsokat.
Ma reggeli állapot:
O gyűrűk beszerezve mágneses felszedő beszerezve. Tegnap a lehetséges kettő karbi alatti nyílások átnézve mágnessel, de sehonnan sem bújt elő a rugó.javascript:smile(document.frmmsg.body,'07');document.fr
mmsg.body.focus()
Szóval most rugót kell gyártatni és kitalálni, hogy vajon tényleg oda esett e be (az öntvény furataiba van egy "kanyar" és csak odáig megy le a mágnes)
A környékét és a földet is többször átnéztem, de sehol sem találtam.
Nem szeretném jobban szétszedni illetve szedetni a motort, mert nem.
Ha nem húzod neki nagyon akkor 200km-t nyugodtan mehetsz vele, akkor 5-6litert fogyasztasz/100km, nem lehet baj.Utánna kerres egy kutat.
Igen sajnos a Nők valahogy elmaradtak a mechanikában
Nekem még nem volt ilyenem hogy ne tankoljunk.. blablabla.. :D
De most megyünk majd hosszú útra, aztán remélem hogy nem is lesz ilyen :D
Én a múltkor kiakartam menni a kútra aztán minden gázadáskor dolgozott a pumpa majd tisztázatlan körülmények között leállt :D
De hoztam neki kocsival és azóta nem engedem annyira szabadjára sárgásan :D
Ja! És cseréld ki az összes tömítést! Ha jól emlékszem 18 db.

YAMAHA alkatrészt pedig ne vegyél. 140000 körül van egy lámpa. A kis lemezke pedig a kitámasztónál, ami a nyomógombot nyomogatja, 2 éve volt 1900 Ft. A bontó a másik rabló. 200 (akkor volt 50.000 Ft) euró egy lámpa, karcosan, 2 fül töréssel. Angliából 16.000-ért hozattam. Magyarországon, NE!
Hogy mennyi benzin van lámpa után. Ezt senki nem tudja. A bátyám a 70-es években, mindíg belenézett és lötyögtette. Én is így teszek, de már kétszer kifogyott. Szóltam a páromnak, hogy 3 napja világít de nem vett bele. Nők ezt nem értik hogy ha nincs benya, nem megy a motor. Kifogyott. "Akkor te a táskákat viszed, én meg tolom. Az OPEL szalonban adtak 1 litert. Még pénzt sem fogadtak el. Az a biztos ha van nálad egy liter, egy hígítós flakonban. Egyébként nekem 6 litert eszik vegyesen (Budapest, Hungária, ...)
Nekem is ez volt a problémám a karbival, csak a hűtővíz tömítéssel (mert át megy rajta a víz is). A képen láthatóra cseréltem. Kicsit megijdtem, amikor az öreg a tolómérővel meg a vastag szemövegével megmérte, de azóta tökéletes. Nem szivárog. El fogsz játszani a karbi összerakásnál!
http://www.oring.hu/
A csavart pedig a LIDL-ben kapható 600 Ft-os BIT csavarhúzóval lehet kiszedni. Van benne mágneses, teleszkópos szerkezet. Még útra is kitűnő. Ajánlom mindenkinek!
Ha esetleg fontolgatjátok dobozokkal teleaggatni a motort, találtam egy fazont aki konzolokat gyárt motorokra.De mielőtt rendelnétek, adok pár jó tanácsot hogy mit változtassatok az Ő elképzelésén. Nekem Thundercat-re csinált, és elégedett voltam.
Pilisvörösváron dolgozik.
Hátsó doboz alá: 15.000 Ft
Oldaldobozok alá (két oldalra): 20.000 Ft
Telefonja:Péter: 06309610855
A képek a munkáiról:https://picasaweb.google.com/p...