Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dióda az dióda, a 470 ohm, meg ellenállás. Nem kevered össze?
Velem semmi. Elvesztem a 12 éves munkahelyem. Lehet hogy én is megyek németbe. Most bénázom össze az önéletrajzomat. Németül nem tudok, de minden lehetőséget megjátszok.
Jóreggelt! :D Rájöttem hogy a fokozatkijelzőhöz azért pár darab dióda nem árt majd :) Az az emlìtett kb 407ohm tuti kell! De még így is jobban jövünk ki azthiszem ;)
Holnap már meló ma most meg megyek az üzemorvoshoz pacsizni hogy minden rendben legyen :D Megszűnik az otthon pusztulás,de nem is bánom mert ìgy tudom csinàlni a kipufogót! Veled mi a helyzet?
Kösz! Az jó lenne, akkor nem kell vacakolni a forrasztással.
A hőfokmérést még nem silabizáltam ki,de rajta vagyok vagyis leszek :D Vasárnap szerintem megoldom csak holnap mennem kell Anyámhoz gáztszerelni,aztán így a szombat kilőve :) Hétfőn meg üzemorvos,kedden meg már meló ;) A kijelzőre viszatérve azt hiszem hogy az már vezérelt,de majd meglátom :) Amúgy is kettőt akartam rendelni,mert ha elrontom akkor legyen tartalék de nem vagyok azért annyira béna :D Szóval a másikat megkapod akkor ;) A plexi még nem jött meg... ám akitől rendeltem az is kínából veszi méghozzá 6000ért Én meg postával vettem tőle 11ért... szal jó üzlet volt
Ám ha átbasz és nem érkezik meg... akkor sincs semmi baj mert hálistennek tudom a nevét meg hogy hol lakik ebből következik hogy így vagy úgy de meglesz :D
Rendelek kettőt ;) Aztán ha pesten járok akkor átveszed:D Muterom a Újpest központban lakik,na meg én is odavaló vagyok :D
Baba! De akkor küldj képet ha kész és nappali a kép!
Vízhőfok mérést sikerült megoldani? Nekem van hőmérőm egyszer néztem a termosztátot, de jól működött.
Jó! Gondolom, ez már vezérelve van. Egy vezeték egy SZÁM? Biztos hogy ingyenes a kiszállítás, mert ez ne nagyon hiszem?

Nem akartál kettőt rendelni? Nekem is kellene? Kifizetem
Szerintem magyarországon is lehet kapni. Megnézem.
Egy pár db kép
Ám a középső az előző felsorolásból vagy ez:
http://www.ebay.com/itm/Motorc...

Ezekben ha jól nézem van elektronika is ;)
Belinkelnéd az a 1000 Ft-os kijelzőt? Engem is érdekel. Vagy az, amit én ajánlottam?
Szerintem is jobb ha nem te forrasztgatsz. De azért a fönti 3 diódát be kell kötni, mert azokon visszajön a negatív.
Exup szétszedésnél vigyázz! Nekem az összes csavar feje letört, mert be volt rohadva. 1 hétig furkáltam és menetet metszettem. Be kell fújni előtte valamivel a csavarokat! Kend be hőálló rézzsírral és nem fog ciripelni!
Ááá hallod csak letettem róla hogy saját magam készítek fokozatkijelzőt :D Iszonyat munka és ráadásul 1000ft az ebay-en ingyenes szállítással , és az olyan hogy már csak be kell kötni :D

De azért köszönöm szépen a segítséget,Te legalább mindig segítesz ha rászorulok:)

Este majd csinálok pár képet mert jelenleg az aksi töltőn van a sok próba miatt. Már csak 11.92 volt a töltése alapból :D aztán most rádobtam reggel töltőre :) Ugyanakkor kérdéses hogy jól működik-e a ventillátorokat kapcsoló gomba mert Kozsó szerint már 97°-volt a víz és inkább lekapcsoltam és direktbe kötöttem hogy visszahűljön. De az is lehet hogy kozsó mér rosszul de nem hiszem:) Tudod az a baj hogy nincs digitális hőmérőm amivel kitudnám mérni egy lábas forróvízben hogy zár-e
Vasárnap exup felújítás :D a szervómotort már szétszedtem bezsíroztam, az elektronikát kifújattam levegővel,most a kanál következik!
Valahol olvastam hogy az ellenállások kb 470 ohm, a dióda 1N4001 típusúak. Szerintem nem kell NYÁKot készíteni! Ügyesen összeforrasztani és leszilózni.
Múltkor ajánlották ezt a kütyüt. ez lenne a legkényelmesebb, de idő is amíg megérkezik, meg itt is azért kell szerelni.
-Ha te rakod össze, először is tudni kell a kijelző lábkiosztását. 1,5 V-os elemmel kimérhető.
-Azon kívül úgy kell beállítani az ellenállások értékét, hogy világítson is a kijelző, de ne is menjen tönkre.
-A sebváltónál lévő csatlakozókra rámegy négy vezeték azokba is kell tenni diódákat, mert nekem visszajött a feszültség és bezavarta a kijelzőt.

Az lenne a legjobb ha egy szakember ismerősödet kéred meg, vagy megvárod amíg én elkezdem és eltudom mondani. A LED-sorost egyszerűbb elkészíteni és informatívabb is. Nekem az lesz. Elég hozzá 5 LED és 3 dióda.
Kösz a képeket! A sebességkijelzőt mikor rakod össze, mert most nincs sok kedvem elmondani? Kicsit ki vagyok bukva.
Baaa... Képek csak holnap :D Van egy pár de már azóta megint alakítottam rajta,és a teló lemerült :D
Ha kérhetem akkor írd már le nekem hogy pontosan milyen cuccok kellenek ehhez a kijelzőhöz!?!

Ám végül kozsó maradt a helyén,a fékolajtartály költözött :D De részletesebben holnap ;)

Amúgy kedveskednék neked pár képpel,ugyanis megtaláltam a gyári 2. tompított kábelét a csatiban azaz egy szép ZÖLD vezetéket,amit 10 perc alatt be lehet kötni és minden fasza :D
(Indított motornál néztem és elenyésző a feszültségingadozás ugyanakkor nekem sok a nyereség a feszültségben hiszen -10 üvegtestű ízzó,-vízhőfokmérő)
A test negatív, a pozitív az pozitív. Így van!

Mire kell a 7 szegmensű kijelző? A sebességfokozat kijelzésnek? Ahhoz kell némi elektronika!

Azt én is tervezem, hogy jobb oldalon is legyen tompított világítás. Nem ártana egy kapcsolót berakni, hogy csak szükség esetén világítson! Nem biztos hogy bírja a terhelést!
Jónapot :D Na szóval.... eljutottam odáig hogy minden be van kötve és a helyén van az óra.. de megszenvedtem vele! Kezdjük ott hogy 4henger 4ütem helyett 4henger 2ütem-re kellett beprogramoznom kozsót! Ugyanis az Ace fordulatszámjele gyengébb,és a gyári fordulatszámjelzőn lévő panel erősìti fel! Ráadásul a gyárin van egy csomó ellenálás meg ic meg blablabla... ezért olyan nyugodt a jel! Kozsónál kicsit idegesebb a mutató működése.. tehát picit mozog mindìg fel,le de elfogadható,nem úgy mint a 4c4p módban ahol fele értéket mutatta mint a valódi :) Az üzemanyagszintjelző egy led lesz mert Kozsónál csak egy pozitìv szál van,Az Ace-en pedig zárni kell az áramkört mert különben hibát jelez! KÉRDÉSEM EZZEL KAPCSOLATOSAN AZ LENNE HOGY HA A NEGATÍV SZÁLAT TESTRE KÖTÖM,KOZSÓRA PEDIG A POZITÌVAT,AKKOR SZERINTED MŰKÖDNE-E BÁRMILYEN PROBLÉMA NÉLKÜL?
Ugyanakkor vettem 7 szegmensű kijelzőt,viszont nincs előre kábelezve! Teszek majd fel róla képet hogy milyen,tehát forrasztgathatok... :D Valamint vettem 90º-os sarukat a tompított fényszórót átkötni,úgy hogy a jobb oldal is világitson,ahol a 3lábú ízzó figyel... Szeretni fognak xD

Na meg jövőhéten karbonozás,de előtte át kell variálnom Kozsó helyét mert a kibaszott fékfolyadéktartálytól csak korlátoltan lehet látni a digit kijelzőt..arra gondoltam feljebb teszem egy kicsit :)

Jövőhéten már megyek dolgozni és ìgy a kipufogót is meg tudom lassan csinálni:D

Estére képek!
Nem ér bele :D Tökéletes ;) Most majd ha minden igaz 190/50-el próbálom ki :D
Na, ügyes vagy!
Szerintem, hátul sok a 190-es gumi! Beleér a lengőkarba! Vagy nem?
Érdekes hogy most meg perfektül levágtam hogy mit hogyan kell arról a rajzról amit küldtél :D Szerintem a sok ópium meghülyített..?!
Sebaj :D Most beszéltem a párommal és elpanaszoltam neki hogy szelepfedéltömìtés,a kuplungnál a tolórúd működtetőhöz egy felújítókészlet,egy első gumi a jelenlegi szálszakadásos helyett (hátul 190/65 vágott slick szal ezt is kellene de nem vagyok nagyravágyó) meg egy kevlárkuplungkészlet kompletten fogja terhelni a pénztárcánkat ahhoz hogy klappoljon minden :) De azt mondja megoldjuk Hiszen már csak ez az egy hobbim maradt,ugyanis a versenyszerű bringázást elfelejthetem! Ám köszönöm a segítséget! Mostmár boldogulok azt hiszem :) A km óra az mágneses jellel működik Koso-éknál kb olyan mint a bicajon a kmóra (6 neodinium mágnes+egy szenzor) szal ezzel nincs problem! Meg mostmár elvileg semmivel :D Max a szomszédokkal lesz ha beindìtom dob nélkül
Az "+Ign valamint Gnd" az úgy gondolom a +gyújtás és a Test. Vigyázz na cseszd el! De, szerintem jó lesz úgy ahogy mondom, a fekete dobozból nem hiszem hogy nagy feszültségek mennének a műszerhez. Azon kívül okos is. A forszám mérőn keresztül közli, ha valami nem ok arendszerben. Remélem segítettem.
Szerintem ez az. A másik kettő a tápfesz. Hogy hány volt jön ki belőle ne kérdezd!