De mit akarsz ki vagy beugratni?
Komolyan mondom nem értem hogy mit nem lehet érteni...a két blokkfél között van az összes váltómotyó,de Te még agyalsz rajta hogy nem elég-e? NEM!
Yamiknak sarkalatos pontja a váltó,nálad most jött el az idő hogy rákölts pár 10e-t.
Vagy flexelsz a fogaskerekeken és felpöttyinted a villákat és már mehet is eladásra....
Ha leveszem a kupplung deklit lehet hogy be látok a hiba forrásáig?
tudom hogy bontani kell mindenképp csak azt hittem van valami alternatíva vagy valamit bevett és van valami tehnikája hogykiugorjon vagy beugorjon.
Akkor javaslom Gyúrcsók doktort,mert máshogy nem fog vszeg kiderülni...elhiszem hogy nem akarod szétszedni,de vszeg szét kell. Amúgy vszeg mindegy hogy kapcsolóköröm vagy villa mert mindkettőhöz bontani kell.
Üdv 93-as yz 2502t nél mi lehet ha csak 1,2,3, van ma menet közbe elment a többi . múltkor 1szer csinálta de akkor visszajöttek a sebességek vajon léptetővilla vagy fogaskerékpár? nem igazán akarnám szétszedni ha nem muszály !
Ha pályán szeretnéd használni akkor én mindenképpen a 125-öst javasolnám. Én 250-eset vettem először, hogy jó lesz az, tudom kezelni, fegyelmezetten tudtam kezelni, csak fölösleges volt, hogy többet fogyaszt, figyelni kell hogy ne csinálj butaságot, és jobban elfáradtam. A 125 ös egy álom a 250 hez képest, könnyű, kevesebbet fogyaszt, nem fáradok el pár kör után, és jobban ment vele a tanulás.
fékbetét, lánckopástól nem idegeskednék mert az nem egyik napról a másikra kopik el, mindig lehet ellenőrizni, függ hogy kened a láncot vagy h eső sár stb.
gumikról sokat nem tudok mondani, de én úgy tudom az a fontos h éle legyen a bütyköknek, és amennyire megfigyeltem hasraütés szerűen mondanak %-okat az eladók
Első krossz motrom vásárlása előtt állok és szeretnék segítséget kérni a lenti témákban.
- Kezdésnek ajánljátok a Yamaha YZ 125 2T-t? Vagy inkább 250cc?
- Hány üzemóránként kell cserélni a kuplungot, láncot, fékbetéteket és a kormánycsapágyat?
- A gumik állapotát mi alapján számoljátok? Mindenhol %-ban van megadva.
Olvasd vissza magad hogy némileg lassanként csöpögteted az infót,első körben újrabevonatolt hengert akartál venni,de nem árultad el hogy a tiéd rottyon van,az csak később jutott eszedbe...ha szerencséd van akkor gerecsénél kapsz a polcról hengert úgy hogy a régit nem kell leadni,legalábbis tavaly egy barátom vett így CR 125 hengert.
Kisbarátom szerintem normálisan kéne beszélni. Az én hengerem elrepedt és felmerült az hogy amcsibol veszek. Meggondoltam magam és vennék olyan hengert ami sérült nikaszilos és eltudom küldeni spanyolba vagy olaszba. Az a lényeg ne legyen repedt a víztérnél stb...
Szevasz...nem egy az olvasás? Fél oldallal ezelőtt írtam hogy mi a megoldás...de ha nem akkor adj egy telszámot és lassan/tagolva elmondom hogy mi a teendő!
Közi előre is