Hali!
Tisztában vagyok az errejével! Az anyagi költségekkel is tisztában vagyok csak az ilyen aproságokban érdeklötem a fogyasztás nem izgat csak tudni akartam kb menyi! Az erejétöl nemfélek egy tsr után mert észel kell motrozni és nem lesz gond! köszi a Segitséget ! Jaa és anyagilag nem lesz gond a fentartással! Üdv! :D
A fogyasztása lesz a legkevesebb amire költeni fogsz..10 éven felüli négyté crossnál már szépen alá lehet szaladni szinte bármivel.
Az üzemóra az idő mértékegysége,km/h pedig a sebességé...amíg ilyen átváltásokban agyalsz és fogyasztással kapcsolatos kérdések merülnek fel addig jó messzire kerüld el ezeket a gépeket,és ezt pusztán jótanácsképpen mondom.
A tsr után nagy falat lesz a 426....teljesítményben és anyagilag is.
Hali! Olyan kérdésem lenne , hogy az yzf426 menyire tartos crossmotor részére és mik lehetnek a nagyobb hibák a motorjában! A váltójáról már halotam de azon kivül van-e még valami! Fogyasztásuk menyi 1 üzemóra alat! És bocsi de nemtudom hogy kb. 1 üzemórát menyi km-er után raksz bele!?
Szia
Rendben, akkor szétkapom, és megnézem mi a helyzet vele
A hörgést csak terhelés alatt csinálja, üresben veszi a fordulatot.
Pl egyesben szeretném hogy kirúgja magát, odanyelezem és csak lehörög, ha nem engedném vissza a gázt akkor képes lenne leállni.
450-hez eladó olajszivattyú 2004-es évjáratú motorból normál jó állapotú. működő motorból,csak sajnos összetörték a motort. Ha valakit érdekel írjon emailt.
patvaros87@gmail.com
Üdv
Hello Pepito!
A hibajelenségnek amit leírtál túl sok oka lehet, szerintem ezt így látatlanban nehéz lenne megmondani. Ha jól látom nem lakunk túl messze egymástól és szívesen megnézem ha elhozod B. terenyére a gépet. Nekem is egy 250 YZ van 95-ös és elég jól ismerem már. A carmania@upcmail.hu címen elérhető vagyok.
igazándiból ebbe a röpsúlyos cuccban acél golyók vannak ezt nézd meg meg-e van illetve nem e vályt már hornyot magának és ezért nem mozgatja már a powert (ez rossz olajzás miatt adódhat).
ha ez is megvan akkor a motornak forgatnia kell ezt és nyitnia kell ezáltal a karnak meg kell mozdulnia nagy fordulaton.
A hörgés ez csak álló hejzetben van vagy pl kigyorsításkoris?
Mert ha alapjáraton ketyereg utána soha nem fog kipörögni rendesen mert terhelés nélkül nincs szügsége annyi benyára.Ezért hajcsd meg és próbáld a kigyorsításokat, hogy akkor hörög-e ha nem akkor ne foglalkozz vele.
Akkor menet közbe amikor már jól kipörög álj meg ,power szelep fedél nélkül és akkor nézd meg, hogy mozog-e.Egyébként a barbin ezen az évjáraton azthiszem 2db csavar van 1:Alapjárat ami alatt rugó van és egy pici réz hernyó csavar ami mellék üzemanyag járatot nyit/zár azt hiszem ezzel még megpróbálkozhatsz. Egyenlőre ennyi:)
szia
igen amit belinkeltél, mind a kettő alkatrész megvan, jónak is tűnik, a rugó sem törött
esetleg annyi kérdésem van hogy hogy kell összerakni, nem-e valami rosszul lett, esetleg rossz sorrendbe?
A hörgésre nem jöttem rá mi llehet a baj, kapott nagyobb fúvókát, mégis azt csinálja.
Hát ha kézzel mozog,de a motor nem mozgatja akkor lehet valami belül van szét esve. De még ez sem biztos mert ez a kis kar csak nagy fordulaton fog neked megmozdulni.Tehát nem úgy mozdul ahogy a gázt húzod hanem elér egy bizonyos fordulatot és hirtelen felmegy és elfordítja a powert.Ha alapból nem pörög annyit a motor akkor nem is fog kinyitni. Próbáld meg: Vedd le azt a kis kart a power szelepről és úgy nézd meg , hogy mozog-e fordulatra. A másik ha kézzel tudod húzogatni azt a kis kart akkor lehet nincs benne a power szelehnek a mehanizmusa ami röpsúlyos, én max úgy tudom mozgatni ha csavarhúzóval alá feszítek mert egy rugó huzza visszafelé.Egyébként így néz ki a röpsúlyos mozgatója. http://www.ebay.com/itm/1986-Y...
Csáó
Nem rég vettem egy yz 125-öt, ha minden igaz 84-es, motorikusan is, vázilag is jó, de nekem is ugyan ez a bajom, mint akinek válaszoltál
Alacsony fordulaton, gázrántásra csak hörög, ha felveszi a fordulatot akkor megy elég szépen.
Ma viszont leszedtem a power fedelét, beindítottam és fordulatra megsem mozdul a karja, egyébként kézzel meg könnyen mozog
Mi lehet a baj?
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha találkoztatok már hasonló dologgal.
Egy YZ250-esről van szó, 92-94-es évjárat, először volt az a jelenség, hogy túlfolyt a karbi, az meg ltt oldva, utána nagy nehezen szellőztetés után beindult, de csak 3-4mp-re, utána úgy állt le pörgetve is mintha a leállító gombot nyomnám. Utána sokadjára megint beindult, és ugyan ez. Gyertya csere, első rúgásra pöcc, fél perc után megint leállt.
Valakinek ötlet?
Sziasztok!
Yamaha tt 600 59x (1989)-hez keresek jó állapotú hengert dugóval,vagy keveset futott túlméretes dugattyú is érdekel!
Kérem jelezze ha van valakinek egy a sufniban.
Előre is köszi!
szia. jol látod az elsö az egy motomaster tárcsa. 24000ft volt. semmi kopás nincs rajta. mikor eladtam a motort vissza raktam rá a régi tárcsát. a fékbetétje sem kopott.
Tisztában vagyok az errejével! Az anyagi költségekkel is tisztában vagyok csak az ilyen aproságokban érdeklötem a fogyasztás nem izgat csak tudni akartam kb menyi! Az erejétöl nemfélek egy tsr után mert észel kell motrozni és nem lesz gond! köszi a Segitséget ! Jaa és anyagilag nem lesz gond a fentartással! Üdv! :D
Az üzemóra az idő mértékegysége,km/h pedig a sebességé...amíg ilyen átváltásokban agyalsz és fogyasztással kapcsolatos kérdések merülnek fel addig jó messzire kerüld el ezeket a gépeket,és ezt pusztán jótanácsképpen mondom.
A tsr után nagy falat lesz a 426....teljesítményben és anyagilag is.
ez mennyire lehet baj?
Rendben, akkor szétkapom, és megnézem mi a helyzet vele
A hörgést csak terhelés alatt csinálja, üresben veszi a fordulatot.
Pl egyesben szeretném hogy kirúgja magát, odanyelezem és csak lehörög, ha nem engedném vissza a gázt akkor képes lenne leállni.
patvaros87@gmail.com
Üdv
A hibajelenségnek amit leírtál túl sok oka lehet, szerintem ezt így látatlanban nehéz lenne megmondani. Ha jól látom nem lakunk túl messze egymástól és szívesen megnézem ha elhozod B. terenyére a gépet. Nekem is egy 250 YZ van 95-ös és elég jól ismerem már. A carmania@upcmail.hu címen elérhető vagyok.
igazándiból ebbe a röpsúlyos cuccban acél golyók vannak ezt nézd meg meg-e van illetve nem e vályt már hornyot magának és ezért nem mozgatja már a powert (ez rossz olajzás miatt adódhat).
ha ez is megvan akkor a motornak forgatnia kell ezt és nyitnia kell ezáltal a karnak meg kell mozdulnia nagy fordulaton.
A hörgés ez csak álló hejzetben van vagy pl kigyorsításkoris?
Mert ha alapjáraton ketyereg utána soha nem fog kipörögni rendesen mert terhelés nélkül nincs szügsége annyi benyára.Ezért hajcsd meg és próbáld a kigyorsításokat, hogy akkor hörög-e ha nem akkor ne foglalkozz vele.
Akkor menet közbe amikor már jól kipörög álj meg ,power szelep fedél nélkül és akkor nézd meg, hogy mozog-e.Egyébként a barbin ezen az évjáraton azthiszem 2db csavar van 1:Alapjárat ami alatt rugó van és egy pici réz hernyó csavar ami mellék üzemanyag járatot nyit/zár azt hiszem ezzel még megpróbálkozhatsz. Egyenlőre ennyi:)
igen amit belinkeltél, mind a kettő alkatrész megvan, jónak is tűnik, a rugó sem törött
esetleg annyi kérdésem van hogy hogy kell összerakni, nem-e valami rosszul lett, esetleg rossz sorrendbe?
A hörgésre nem jöttem rá mi llehet a baj, kapott nagyobb fúvókát, mégis azt csinálja.
Hát ha kézzel mozog,de a motor nem mozgatja akkor lehet valami belül van szét esve. De még ez sem biztos mert ez a kis kar csak nagy fordulaton fog neked megmozdulni.Tehát nem úgy mozdul ahogy a gázt húzod hanem elér egy bizonyos fordulatot és hirtelen felmegy és elfordítja a powert.Ha alapból nem pörög annyit a motor akkor nem is fog kinyitni. Próbáld meg: Vedd le azt a kis kart a power szelepről és úgy nézd meg , hogy mozog-e fordulatra. A másik ha kézzel tudod húzogatni azt a kis kart akkor lehet nincs benne a power szelehnek a mehanizmusa ami röpsúlyos, én max úgy tudom mozgatni ha csavarhúzóval alá feszítek mert egy rugó huzza visszafelé.Egyébként így néz ki a röpsúlyos mozgatója. http://www.ebay.com/itm/1986-Y...
És ez az a kis kar ami átalakítja a mozgást.
http://www.ebay.com/itm/1986-Y...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yz_450_f_ez_nem_vicc-8
355892
Köszi!
Nem rég vettem egy yz 125-öt, ha minden igaz 84-es, motorikusan is, vázilag is jó, de nekem is ugyan ez a bajom, mint akinek válaszoltál
Alacsony fordulaton, gázrántásra csak hörög, ha felveszi a fordulatot akkor megy elég szépen.
Ma viszont leszedtem a power fedelét, beindítottam és fordulatra megsem mozdul a karja, egyébként kézzel meg könnyen mozog
Mi lehet a baj?
Segítségeteket szeretném kérni, hátha találkoztatok már hasonló dologgal.
Egy YZ250-esről van szó, 92-94-es évjárat, először volt az a jelenség, hogy túlfolyt a karbi, az meg ltt oldva, utána nagy nehezen szellőztetés után beindult, de csak 3-4mp-re, utána úgy állt le pörgetve is mintha a leállító gombot nyomnám. Utána sokadjára megint beindult, és ugyan ez. Gyertya csere, első rúgásra pöcc, fél perc után megint leállt.
Valakinek ötlet?
valaki nem ismeri a mocit?
Yamaha tt 600 59x (1989)-hez keresek jó állapotú hengert dugóval,vagy keveset futott túlméretes dugattyú is érdekel!
Kérem jelezze ha van valakinek egy a sufniban.
Előre is köszi!