99-2014-ig egyforma a dugattyú? Nabazmeg. Ok, köszi, hogy szóltál, írok gyorsan egy mailt a Yamahának, hogy mi a faszé kell külön cikkszámon futtatniuk 98-ig, 98-tól 2001-ig megint más, 2002-2004 már megint más, és 2005-2014-ig újfent más számon. Ráadásul egyiknek domború a teteje, másiké lapos, a harmadikon fentebb van a csapszeg, meg ilyenek, hát ezek nem tudják, amit Pepex Magyarországon, hogy MIND EGYFORMA? :D
A hajtókar meg 86-tól 2001-ig más, utána 2001-2004 egyforma, és 2005-2010 megint más stb...
De ha lehet, szólj inkább nekik te. A henger legalább ugyanaz...ja, az se.
Ez jó hír, annyit én is megtudtam, hogy hátsófékben 5mm-el nagyobb a 02-04-ig évjárat. Szerintem elhanyagolható. Kezdek hajlani a 01-es felé, mert úgy is fel kell újítani, hiába újabb pár évvel. Formára tetszik a szögletesebb is. Hol tudok technikai adatokat nézni a két évjáratról? Nem sok használhatót találtam!
Mondjuk motorikusan nem ugyanaz, más a hengerszög, más a főtengely, más a dugattyú formája, módosították a kipufogószelepet és még sorolhatnám.
Fékek: Majdnem ugyanaz, 2001-ben és 2002-ben egy külön cső megy fel a fékmunkahengertől a vázra fogatott kiegyenlítő tartályig, 2003-tól meg egyben van a kettő.
Futómű mondjuk pont nem ugyanaz, sőt, szinte évenként változik, ez fejlődik a leginkább a krosszokon.
Mások az idomok. Motorikusan, fékek, futómű stb mind ugyan az, esetleg annyi hogy a hátsó fékolaj tartálynak és a munkahengernek picit másabb a felfogatása...
Szevasztok! YZ 250-et szeretnék venni, 03-04-es évjáratban gondolkoztam. Úgy gondolom, lehet ésszerűbb lenne venni egy jobb állapotú 2001-est inkább, mint egy szakadtabb 2004-est. Mi a különbség a két évjárat között, mert azt tudom, hogy itt már idomban vannak változások. Futóműben, blokkban, fékben mi a különbség?
Olyan kérdésem lenne,hogy van egy Dep s7(yz250f 06-10) kipuff rendszerem.Hibái: egy darab apró horpadás a dobon.végén a carbon sérült(meg hát látszik rajta hogy volt használva).Saccperkábé mennyit érhet igy?(bocsi képet nem tudok fel tenni),mert lehet rossz helyen kerestem,de nem találtam hirdetett használtat.
Itt jön képben az hogy józan paraszti ésszel végiggondolva ki lehet találni hogy merre forog a kuplung tengelye és milyen menetűnek kell lennie hogy járó motornál ne bírjon letekeredni az anya...és ezt se vedd baxogatásnak!
ja meg amúgy egy 20 éves motorról van szó szerintem a gyári illesztési méretek szerintem már 3xakkora mindenhol de ha esetleg valakinek valami jó tanácsa van azt szívesen fogadom és ha szeretnétek szívesen dokumentálom a hibákat és a szerelés folyamatát is ill. galériát is csinálhatok!
Csak arra vagyok kíváncsi merre indul meg a csavar nem mondom hogy profi szerelő vagyok de tudom melyik felén kell megfogni a villáskulcsot!(traktorokat szerelek)egyszer már jártam így hogy csak 1 sebesség van de egy kis rángatás után visszajöttek a sebességek
amúgy van robbantott ábra:http://www.cmsnl.com/yamaha-yz...
amúgy meg ha valamit elrontok akkor az én pénzemet dobom ki az ablakon!
amúgy meg elvinném szakszervízbe de ott a vételár felét vagy többet is ott hagynék tudom aki eddig szokta szerelni a motoromat ő ne vállalja be és senki olyan ember nincs MÁR a környéken akiről jókat lehet hallani aki ojan az meg kapugaranciával dolgozik!
Ezért nyulok bele de ha valaki megdob mondjuk 60000ft al szívesen elviszem szerelőhöz!
ezeket nem ba@ogatásból írom hanem tisztán a helyzetem írom le ja és nem áll szándékomban eladni főleg nem szAtr nem akarok eladni!
Ahoz valóban, hogy valaki bármilyen gép szerelésébe biztonságosan belefogjon, alapismeretekre van szükség. Egy csapágy ki- beszerelése, csavarok meghúzása , agyak levétele meg még sok egyéb. E műveletek tudatában neki lehet állni a szerelésnek, de még itt is lesznek váratlan események. A szereléssel foglalkozó emberek többsége nem motorszerelő, nem egy ördöngösség az hogy a motoros megcsinálja a motort, éppen ezért én csak bátorítom a fiút, fogjon bele hisz el kell kezdeni valahol.
Petyarider 8977 hsz-ásban az első mondatban elhangzott a valódi jó tanács...a többi már csak hab a tortán!
Ha nem segít az ember az a baj,ha segít az a baj...tényleg kellene nyitni egy távszereldét,fejkamera a páciens fejére aki nem boldogul és a fülébe mennének a sok jó infók,a vonal túlsó felén egy békésen sörözgető motoros társaság lesné minden kérdését!
Szevasztok! Ti jobbal, vagy ballal törlitek? Milyen irányban, rézsútosan, körkörösen? Milyen márkájú wc-papírt ajánlotok egy magamfajta, hozzá nem értő, önállótlan, netet nem használó szerencsétlennek? Hány kockányi papírt szoktatok tépni? Ti hogyan fogtok neki annak, amihez egyáltalán nem értetek? Segíííccccsssetek léci.
Jól mondja Crosspisti,a balmenet bevágással általában jelölve van,és vannak annyira ravkósok a mérnökök hogy úgy tervezik hogy forgásirányban szoruljon rá...
Viszont nem tudom milyen úton módon akarod leszedni kuplungtengely anyáját,de a kuplungkosár fülei könnyen törnek a nem megfelelő szerszám alkalmazása nélkül,ugyanígy könnyen össze lehet baxni a lendkereket is,mert oda lehúzó dukál.
Keríts egy robbantott ábrát majd minimum a váltóhézagoláshoz is...
A csavarok menetirányát a legegyszerűbben úgy lehet megállapítani ,hogy forgás irányban megfogod a csavart és akkor szorul rá. A bal menetet még jelölik a hatszög kis beesztergálásával is. A te esetedben valószínű, hogy a menet jobb, tehát balra jön le.
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy 94-es yz250-hez hol kapok matrica szettet? A Parilla honlapján van de nincs nekik persze. Nem is lesz... Valami ötlet?
Köszönöm.
Elore is elnezest kerek a kovetkezokert, de a hozzaszolasok alapjan azt tanacsolom hogy vidd el szerelohoz akar a felig szetszedett blokkot vagy hivj magad melle aki tudja mit csinal! Hidd el ( mindenfele rosszindulattol mentesen) sokba fog ez kerulni a legvegen ha csak Te csinalod. Valto hezagolas, blokkfelek ellenorzese, tomitese, fotengely pozicioba allitas csak par dolog a sok kozul ami azert gyakorlatot igenyel.
Par ezer forintot szerintem meger, elkerulve a komoly kiadasokat.
De ez csak az en velemenyem.
értem én meg tisztába is vagyok nagyjából a dolgokkal csak azt hittem van valami alternatívája ennek amúgy a kupplung kosárnál az anya ami le van biztosítva milyen menetű? mert próbáltuk megindítani de egyik irányba sem indult meg?
A hajtókar meg 86-tól 2001-ig más, utána 2001-2004 egyforma, és 2005-2010 megint más stb...
De ha lehet, szólj inkább nekik te. A henger legalább ugyanaz...ja, az se.