Yamaha YZ 250 (1999) BONTÁS!
Szerkezetileg hibátlan, 28-as vastag kormány,kézvédők stb.
Egybe nem eladó.
Inkább telefonon vagyok elérhető.
Akármi érdekel hivj nyugodtan és megbeszéljük.
terepen egy kicsit kemény az első ,patogos a hátsón álitottam az most oké. kb: 75kl vagyok az előző gazda nehezebb volt
a tetején kel csavaruzoval kitekerni a vagy hogyan aszt nem tudom?
Először is rendben legyen a teló bele,azután állj neki.
Bár kérdés mit szeretnél puhítani? A teló mozgását,a be vagy kifelé csillapítást? A hátulja teló is befolyásolja az elejét...
Első körben gyári előírás szerinti olajat raknék bele,gyári húzó és nyomóbeállításra beállítani és onnan elindulni saját ízlésnek megfelelően...ha ezek sem segítenek akkor jöhet,olajcsere,rugócsere,átszelepelés,lesz vele meló bőven!
Tök mindegy hogy hanyadikban áll kerékre kövesúton,az csak jászkarizásra jó,meg mesélni a haveroknak,meg beszaratni a parasztot ha nem figyel...nekem qvára nem kerekezik a CR harmadikban,de ettől függetlenül megy mint a herélt kozák,és mivel "púpos" dugó van benne alul is nyomatékosabb,ergo nem kell szanaszét forgatni mint a legtöbb 125 öt.
Az hogy kerekezik vagy nem függ attól is hogy milyen a motor karakterisztikája és azt hogyan adja le,milyen gumi van rajta,hogy ülsz a motoron...hiába áll kerékre 4.ben a géped ha egy ügyesebb rider körbemotorozik ha elfogy az aszfalt! :D
Ha agresszív a motor az inkább hátrány motorozáskor mint egy egyenletesebb,használhatóbb fordulatszám sáv.
Már nem emlékszem milyen áttétellel mentem. Betonon soha nem is próbáltam. De 3-ban nem szokott feljönni. A 2004-es meg már csak 5 gangos ha jól emlékszem, az meg akkor pláne nem fog. 04-es 5 gangos CR-em még 2.-ban sem szokott, de az YZ robbanékonyabb volt.
yz 125 tulajok! haverom 2004 es 125 ös yz je csak 2ben áll fel kerékre gázzal! elég gyengének mondható 13/52-es áttétellel. a tietek hanyasig ágaskodik fel rántás kuplungolás nélkül gázzal? ugy hogy nem ulsz hátrébb? és azt is irjátok le hanyas áttéttel és évj.! tudom hogy ez jelentéktelen, de szerintem 3ba simán emelni kellene neki! betonon értem! na?
A dobnak 2T nél főleg hangtompítás szerepe van,teljesítményt nem fogsz vele növelni,egy rezó is minimális mértékben /1-2 Le/ fog teljesítményt módosítani,jobban jársz ha inkább jobban tekered a gázt a kipuffra költött lóvét inkább benyára és olajra költöd,60e ből amennyibe kb a rendszer kerülni jó pár üzemórát raksz a gépbe.
Gyakorlatilag akármelyik 125 2T crossz dobot rátehetsz,12e be adok Neked gyári CR dobot...de ha szeretsz barkácsolni akkor szerezz egy perforált csövet,egy palástot és némi munkával össze tudod hozni a jelenlegivel.
Ne költs egy nagynevű dobra 30e-t mert azonkívül hogy szép,más előnyöd nem nagyon lesz.
Ezt meg is tenném ha lenne valami a dobban... Előző tulaj szépen kiberhelt belőle mindent nemtudom mire volt jó...
De egy gyári dobot jobban megérné beszerezni akkor?De azokat is drágán adják ezért gondoltam egy minőségire.
Szerintem ennyi idős motorra ilyen dobot ne vegyél. Nem illik rá és lesz még szükséged arra a pénzre.
A mostani dobot szétszeded (lehet, hogy szegecseket kell lefúrni), a csövét ledrótkefézed, minden egyes elkormozódott lyukat egyesével egy szöggel vagy csavarhúzóval kitakarítasz, újra drótkefézel, a dobot megtömöd összerakod és a hangja olyan lesz mint az újnak. Esetleg a rezonátort is kiégetheted.
Üdv mindenki!
Olyan kérdésem lenne kipufogóban jártasab emberektől. hogy egy yz 124 "86"-évjárat gyári rezonátor és vennék rá egy PRO CIRCUIT dobot. http://universalmotor.hu/terme...
Itt a link a neve pedig Pro circuit R304.
A kérdésem azlenne hogy nem is a teljesítmény érdekel hanem a hang mert nekem még gyári a dobom is és eléggé oda van.
Meg érné vennem egy ilyen dobot vagy ez csak egy pro circuit rezonátorral érné meg párosítani?
Válaszokat előre is köszönöm :)
Yamaha YZ 250 (1999) BONTÁS!
Szerkezetileg hibátlan, 28-as vastag kormány,kézvédők stb.
Egybe nem eladó.
Inkább telefonon vagyok elérhető.
Akármi érdekel hivj nyugodtan és megbeszéljük.
Tel:0630.649.26.76