Sziasztok!
Kis tanácsot kérnék.
Vettem egy 2002-es 426-ot. Az előéletéről semmit sem tudok természetesen, erős a motor és indul is jól.
Mit tegyek annak érdekében hogy ne szívjam meg a dolgot?
Gondoltam szétszedem, és megnézem a hajtókart-dugót milyen állapotú, vezérműláncot mindenképp cserélnék rajta, és tömítéseket persze, és ha a dugattyú is kopott akkor azt is, ez tiszta sor.
Viszont! A hajtókarral és a szelepekkel gondban vagyok, mivel ugye fogalmam sincs hogy mikor cserélték őket, hány óra lehet bennük.
A többi dolognál vagy látom az állapotot vagy azonnal cserélem ugye, de a hajtókarnál és szelepnél honnan tudom hogy jók-e még?
Az oké hogy a hajtókarnál megvan a gyári maximális játék adva, tegyük fel ha határértéken belül mozog, akkor nyugodtan bennehagyhatom?
A szelepeknél hogyan tudom kideríteni hogy jók-e még? (gondolom kopásmérés, de ezen felül?)
A helyzet az, hogy per-pill túlságosan nem vagyok eleresztve anyagilag, de kockáztatni sem akarok ha valami bizonytalan...
Üdv Mindenki!
Lenne egy hatalmas gondoom.
van egy 1986-os yamaha yz 125ös motorom most esett át egy felújításon új csapágyak szimeringek dugattyú és tegnap lett kész be is indult még csak hejben járattam picit alapjáratot beálítottam stb.
Ma pedig egyszer tudtam be indítani aztán soha többet pedig vagy 40x megpróbáltam ugyanazzal a gyujtás beálítással eleinte néha durrant de már aztsem kompresszió nagy/szikra van/power úgyvan ahogy tegnap tegnap jóvolt..
Ha valakinek bármilyen ötlete van megköszönném ha megosztaná :)
YZ 250 2002" évjáratba volt használt dugatyú eladó hátha kel valakinek . 3000 ft Debrecen 06 20 3911529
Gyári YAMAHA dugó ! A doboz ne tévesszen meg senkit !
hali!mikor vettem a kis drágát bár az enyém 2002es 426f,egy csomó rémhírt halottam én is, az a helyzet az elő életét igazából pontosan sosem fogod megtudni bár a külleme sok mindent elárul de bele akkor sem látsz de szerintem akár melyiknek el lehet törni,utána kérdeztem és ugyan ezt mondták
Gyári Yamaha Pro Taper kormány eladó.
Szélessége 800mm, magassága 95mm, Vastagság 28.6mm
A kormány keveset használt, elhajolva, repedve törve nincs és nem is volt.
Igény esetén plusz képet tudok küldeni.
15000+ posta
20-390-0420, atya5@freemail.hu
Sziaasztok két kérdésem lenne hogy van egy yamaha yz 250-em és a kérdés az az lenne hogy hátra a hátsó rugóba mennyi olajat kell tölteni meg a váltóba mennyi olaj kell? előre is köszönöm a választ
Lépjünk ezen most túl, nem ezért írtam be, hanem nagyon zavar ez a dolog, hogy hajlamos ez a széria (2003-2005) a hajtókartörésre.
Legalább is itt szabolcs megyében ez a hír járja.
Valós ez a dolog, és tényleg valamilyen konstrukciós hiba lehet az oka ami miatt kerülni kell ezt a típust-szériát, vagy valótlan hülyeség az egész?! Mit lehet erről tudni?
Állítólag 100 üzemórát ha meghaladja a hajtókar, nagy eséllyel elszakad és szétk..r mindent maga körül.
Üdv mindenkinek
yz 125 4jy(Full) v. 3jd re keresek gyújtást utóbbira elég elektronika lendkerék, fekete dobozom van.
Ha valakinek van ötlete honnan tudnék beszerezni kérem jelezze! köszönöm!
Nem azzal lesz a gond hogy nem tetszik,hanem az a része hogy akármilyen kis hibát megtorol,egy rajtahagyott gáz és repülsz mint a győzelmi zászló,kondi és fej kell hozzá....az hogy kerülsz vele egy kört még nem arról szól hogy kiismerted.
Ezt már több embertől is hallottam
Ennyire óvakodni kell ezektől?
Tegyük fel, szerzek egy 2004-es YZF450-et. Ha hangja alapján nincs tünet, én akkor is rögtön azzal kezdeném, hogy hengerfej-henger le, hajtókar, szelepek, henger dugó stb-t ellenőrizném. Ha valami gixer van, akkor inkább böjtölnék kicsit, megvenném bele, ha pl. lóg a hajtókar, de nem kockáztatnám semmiképp hogy használom.
Akkor sem ajánlott belemenni?
A helyzet az, hogy nagyon szeretnék egy nagyköbcentis 4T-t, régi nagy álmom. Viszont kibaszni sem akarok magammal...
Sziasztok!
4T motort szeretnék a közeljövőben, ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy mi a tapasztalat a Yamaha YZF450-es típussal kapcsolatban?
Van-e betegsége, akármi ami miatt nem jó belemenni ebbe a típusba?
Pl. szelepszakadás, váltóhiba, stb.
Túl fiatal motorra nem lesz pénzem, kb. a 2004 körüli évjáratok játszanának max.
Köszi a segítséget!
Szerintetek egy olyan 17 évesnek aki 6 éve motorozik 125 2t vagy 250 2t motor kell yz persze.. ha 125 ös akkor azt meddig nem nőné ki? vagy a 250 es kiknek ajánlott? csak a profiknak?
Sziasztok!
Egy nagyon fontos dologról kérném a segítségeteket!
Van egy WR250F-em "2005", kiszedtem a foljtást a karbiból vagyis kicseréltem karburátorban a dolgokat amit attak hozzá szettet, de az a probléma, hogy belfullad most a motor hirtelen gázreakcióra! Mi a teendő, vagy mit kellene állitani? Főleg alsó tartományban van ez a jelenség fordulaton jó!
Köszönöm szépen előre is a segítségeket!
Kis tanácsot kérnék.
Vettem egy 2002-es 426-ot. Az előéletéről semmit sem tudok természetesen, erős a motor és indul is jól.
Mit tegyek annak érdekében hogy ne szívjam meg a dolgot?
Gondoltam szétszedem, és megnézem a hajtókart-dugót milyen állapotú, vezérműláncot mindenképp cserélnék rajta, és tömítéseket persze, és ha a dugattyú is kopott akkor azt is, ez tiszta sor.
Viszont! A hajtókarral és a szelepekkel gondban vagyok, mivel ugye fogalmam sincs hogy mikor cserélték őket, hány óra lehet bennük.
A többi dolognál vagy látom az állapotot vagy azonnal cserélem ugye, de a hajtókarnál és szelepnél honnan tudom hogy jók-e még?
Az oké hogy a hajtókarnál megvan a gyári maximális játék adva, tegyük fel ha határértéken belül mozog, akkor nyugodtan bennehagyhatom?
A szelepeknél hogyan tudom kideríteni hogy jók-e még? (gondolom kopásmérés, de ezen felül?)
A helyzet az, hogy per-pill túlságosan nem vagyok eleresztve anyagilag, de kockáztatni sem akarok ha valami bizonytalan...