Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni. Tavaly vettem egy 426f-et egy szezont
hibátlanul elment,aztán a váltó miatt szét lett húzva a blokk.
Úgy döntöttem pipecül összerakom,és amit kell cserélek.
Az előéletéről semmit ne tudok.
A kérdésem, indokolt e a hajtókar szett csere? egyébként az alsó-
felső csapszegek egy picit sem lógnak.(valószínű cserélve lett,
mivel melegítési pontok vannak a főtengelysonkán a csapszeg
melett)
Kicsi az esély hogy jó lesz ár,de miért nem méreted le ott ahol van YZ-hez?
Egyébként gugliba beütöd hogy karbi vagy malossi vagy töktudja milyen membránlap és kiad jó pár találatot,kapni méretre is...szval légy kreatív,de feltételezem hogy találni nem kevés bontott DT-t is,és mivel ez nem típushiba így találsz bontottat is,tuti...egyébként pl: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Sziasztok!
Nagy szükségem lenne 1989-es yamaha yz 250-es service manualra. Tudd benne segiteni valaki? Nagyon fontos lenne, előre is nagyon szépen köszönöm a segitséget!
Egy Yamaha DT125-ös motorom van és olyan problémám lenne, hogy a membránom tönkre ment. Sok boltban membránlapot csak előre kivágottan lehet kapni (ez szerintem mondjuk biztosabb is mintha magamnak vágnám ki), de sajnos csak krossz motorhoz való (YZ125). Valaki tudna nekem olyanban segíteni, hogy a DT125 membránja, illetve az YZ125 membránja ugyan az-e? A képen látszik, hogy a DT-ben milyen van. :)
Yz250-esre keresek akár komplett idomgarniturát illetve akár sárvédőket, oldalidomokat...stb, lehetőleg új vagy jó állapotú érdekel. Ha valaki tud segiteni benne az ne tartsa vissza
Köszi a válaszokat mindkettőtöknek.
Akkor elvileg ha kitekerem azt a csavart ki tudom szedni azt a dugót is hogy újratömítsem, mert szivárog onnan az olaj. De ameddig nem tudtam mi az nem igazán mertem kiszedni, mert fogalmam sem volt róla hogy mi az.
Hello! Semmi különös,az csak egy dugó,még a 426-oson az a dekompresszor helye. De ezeken már automata. Annál a 6-os csavarnál meg olajcserénél tudsz leengedni még egy kevés olajat ami megáll a hengerfejben :)
Érdekelne 125-ös YZ határozottan jó állapotban. 2000-es évjárattól. Hobby célra kellene de nem szerelni akarom hanem jól érezni magam vele. Aki tud ilyet kérem jelezze! Köszönöm
Helló!
Szerintem ami elkopott,azon nem igazán tud javítani,max annyit,hogy a kapcsolókörmök sarkosabbak lesznek.De a megmunkálás által változni fog a mérete,nagyobb lesz az illesztési hézag,zajosabb lesz a váltó!A másik pedig az,hogy ezáltal a cementált felületet is leszedi róla, és ezáltal hamar el fog kopni.Ez a megoldás szerintem csak arra jó,hogy eladásnál átb@sszák az embert!Van egy jobb lehetőség is,de szerintem ez se 100%,hogy fémmel felszórják a felületet,megmunkálják,és hőkezelik.Ez az én véleményem.
http://www.mrcycles.com/