Helló!
Lenne egy kérdésem, Yamah YZF 250-nél a két lánckerék között mennyit mozoghat fel-le írányba a vezérműlánc, illetve a feszítő patron szárából kb hány mm-er látszik, ha még nem nyúlott a lánc?Most vettem egy használt 2004-es motort,és nem vagyok biztos benne hogy nincs megnyúlva a lánc.A válaszokat előre is köszönöm!
Maradt egy jó adag Yz/Wr 250 alkatrész (főtengely, váltóalkatrészek, dugattyú, idomok stb) ami nagyjából 91től 98ig kompatibilis és jó/új állapotúak. Ha valakit érdekel valami akkor utánanézünk a pontos egyezésnek!
még azt sem tudom hogy cseréljem ki pedig 1xünek tűnik , javítottam már 1pár mocit de azok régebbiek voltak,reménykedek hogy valaki leírja,ha esetleg a csapágy boltban nem tudják beszerezni érdekelhet a dolog addig is köszi
Új 80e magassága,használt 30-40 környéke...ha van rá keret vegyél,de akkor utána kell menni kajcsival is.
Vmennyi különbség lesz,de úgy gondolom amatőr szinten nem éri meg ezt az összeget,ráérsz upgradelni ha kimotoroztad.
Üdvözlök mindenkit!
Lenne nekem szakmai kérdés tanácsomba segíts!
Kb. 3hónapja vettem 1 Yamaha YZ125-öt 2001-es évj. és helyre pofozgattam ahogy kell!
Azon gondolkodtam,hogy venni kellene rá 1 másik nem gyári hanem valami sport Rendszert FMF vagy valami jót!
Mennyivel fog nekem nőni a motornak a teljesítménye?
Érdemes-e költeni erre pénzt?
Válaszát várom mindenkinek!
és ha valaki tudna valami Rendszert eladót akkor szóljon nyugodtan!
Előre is köszönöm!
Tölts utána hűtővizet. A vízpumpa szimering tönkrement. Azért van a pici lyuk, hogy nem a motorolajba menjen a víz ilyenkor, hanem kifele. És nem való oda semmi, nem az eséstől lett.
hali kellene 1kis segítség.elestem a mocival /2002 yz 426f/a jobb oldalára dőlve semmi baja nem lett csak az első sárvédőm tőrt de már meg volt repedezve nem is mentem gyorsan csak az első kerék kicsúszott ráadásul puha föld volt .és azóta a vízpumpa aljánál van 1 pici lyuk és csepeg belőle a víz,ilyenkor mit kel tenni?volt ott valami ami kieset ?leszedtem a fedelét de csak a lapátokat látom esetleg van mögötte 1 szimering és annak lett baja
Ezek jelentős részének elébe tudsz menni: Gumi,kerék,lánc,fék..ezekre rá tudsz nézni,és megállapítani hogy jók-e. Himba,telók,csapágyak,ezekről is meg lehet állapítani hogy bele kell-e nyúlni,az már más tészta hogy lehet jól működik,de szétszedés után derül ki hogy van-e benne barkács.
Kompressziómérés,2T nél rezó levétele után bele tudsz nézni a hengerbe,ez is sokat elárul...CR nél az olajbeöntő csavar kitekerése után rálátsz a kuplungkosárra hogy mennyire van beverődve...
Szval gyorsan fel lehet mérni egy motor állapotát hogy első blikkre mennyit kell rákölteni,ez már alku alap lehet...
Természetesen a zsákbamacsaka feeling megvan,de ha vkivel mégy és mindkettőtöknek van motorja amit használ és karbantart akkor gyorsan kiderülnek a turpisságok,és elébe tudsz menni a kiadásoknak.
Nálam a 2T az aktuális,ott a motorra is kevesebbet tudsz költeni,egy szelepszett árából felújítod az egész blokkot,4T nél azért tud bőven lenni bukkanó.
Olyan kérdésem lenne hogy nincs-e valakinek 97-98-as YZ 250 2t-hez szerelési könyve (service manual)? Nagyon megköszönném és nagy segítség lenne.