Mint ahogy írtam, mindenki saját maga dönti el, hogy mit ad meg a motorjának...
De ha szedtetek már szét himbát, akkor tudjátok, hogy mi van benne kenőanyag helyett.
Én nem azt mondtam hogy költs egy 200 ezres motorra még 200-at.
Én csak tényeket írtam le.
Sajnos a tényekkel a legrosszabb ellenkezni, mert az akkor is tény, ha nem fogadjuk el.
( pl dugyattyú, nem akkor kell cserélni, amikor már letörik a szoknyája, mindennek meg van a maga üzemórája )
Ha pedig ezek nincsenek betartva, jön a tologatás,
Sok Sikert hozzá.
Az is élvezetes, de motorozni azért jobb.
Reggelt.Kicsit "átestél a ló másik oldalára"kategória amit mondasz.Ezt mind javítani kell,hát az régen rossz.A versenyzőkkel semmi baj,több baj van a netten megokosodott tuning művészekkel.
A lényeg túl maximalistának lenni,nagyon költséges(és 200eFt motornál...hát..)
Ha mez alá veszed, akkor a nyakvédőt nehéz beledugni, az meg benne van nálam a top 3-ban: sisak, csizma, nyakvédő. Minden más csak másodlagos, ezek legyenek jók.
Aki ilyen motor vásárlására adja fejét, annak azzal kell számolnia, hogy költenie kell a megvásárolt masinára.
Kivéve, ha bemegy a szalonba...
Eddig 5 bokorugró gépet vettem. Mindegyikre költeni kellett.
Ami tuti hogy hozzá kell nyúlni: himba, kerékcsapágyak, teló felújítás, gumik, lánc - lánckerék szett ( akár 2T vagy 4T )
Amivel lehet számolni:
Himba 20.000
Kerékcsapágyak ( e, h ): 8.000
Teló felújítás: 35.000 + posta
Gumik: 20.000
Lánc lánckerék: 20.000
Alsó hangon ~100.000 összesen
Ja és a motorjához nem nyúlt senki...
2 T jó esetben dugó 20.000
4 T jó esetben dugó és szelepek: 150.000
Ha pedig a váltóval is van egy kis bibi? 80-100.000
Persze szemet lehet hunyni ezeken a dolgokon, de nem túl nagy élvezet 10 km-t tolni a motort az erdőben....
El lehet menni, ki lehet próbálni, vigyél magaddal kompresszió mérőt. De nincs az az Isten aki belelát...
Ezeket a motorokat nem nagymamik motorozzák. A legtöbb egy versenyzőé volt amikor új volt. Szerintetek felújították és úgy adták el a fél egy éves motort?
Fel kell ébredni Magyarországon vagyunk...
+ Minél öregebb egy masina annál jobban le van lakva, annál többet kell rá költeni. És annál többen próbálták szakszerűtlenül javítani karbantartani…
Ja és a végén, felejtsétek el a magasnyomású mosót! Úgy lehet a csapágyak élettartamát növelni!
Nekem egy 661 Defender 2.5 van, sokszor megmentett már rázósabb helyzetekben, nagyon ódivatú, öreges páncél (nem egy Thor Sentinel vagy UFO React), de legalább tényleg VÉD. ilyen
Krosszhoz a páncélt azért találták ki, mert ott a felkar sérülésre van esély (a másik kormánya odacsap, mikor testharc van) és hogy áthajthatnak rajtad (boltozatos, merev mellvért és hátpáncél). Endurohoz jobb a protektoring, jobban enged mozogni, és jobban lefedi a tested, de nem merev.
emlékszem rá hogy beszéltük, hogy megvan minden hozzá...futót viszek mert komoly a szándék aztán max haza húzom üresen
még egy kérdés amire nem jött még válasz, mivel korábban csak utcai sportmotorjaim voltak, melyik lenne a jobb választás? krossz páncél oder protektoring-es verzió?
Az elbizakodott arcoskodás lenne, hogy "hozd a futót nyugodtan", de hozd.
Mondd, milyen színben szeretnéd látni, mert ha a fehér nem kel el holnap, akkor lesz kék és sárga idomszett hozzá
Összekeresem neked a gyári üléshuzatot, a tartalék karokat, tömítésszettet stb., mert ezek is vannak hozzá.
Jelezte hogy nem szán 500e ft ot a műveletre...és még annyival is nagy felelőtlenség beugrani 4T-be,amit leírt az után csak 125 és 2T ha crossról van szó.
igen én is 200.000 körül akarok venni egy yamaha yz 125-öset.
Persze benne van a pakliban hogy kell rá költeni de ha megnézettem egy olyan emberrel akinek pont van egy yamaha yz 125-öse az biztos tudni fogja..(versenyzik).így hátha nem fogok mellé...
Amúgy olyan helyen lakom amerre csak terep van szinte.
Előző motorom kisebb kategóriás robogóm van meg egy 125-ös quadom... Ezért választom a crosst.
Mint ahogy írtam, mindenki saját maga dönti el, hogy mit ad meg a motorjának...
De ha szedtetek már szét himbát, akkor tudjátok, hogy mi van benne kenőanyag helyett.
Én nem azt mondtam hogy költs egy 200 ezres motorra még 200-at.
Én csak tényeket írtam le.
Sajnos a tényekkel a legrosszabb ellenkezni, mert az akkor is tény, ha nem fogadjuk el.
( pl dugyattyú, nem akkor kell cserélni, amikor már letörik a szoknyája, mindennek meg van a maga üzemórája )
Ha pedig ezek nincsenek betartva, jön a tologatás,
Sok Sikert hozzá.
Az is élvezetes, de motorozni azért jobb.
Üdv