Helló! :) Remélem tudtok majd segíteni.. Olyan kérdésem lenne, hogy hol vannak olyan krosszpályák ami tulajdonképpen nem lenne túl nehéz pálya egy kezdőnek?
Lehetőleg Borsodtól (Miskolcon lakom) ne legyen több száz kilométerre..
Köszi a segítségeteket.. :)
Ha van valakinek tapasztalata esetleg hosszabb ideig hajtott Yamaha YZF 426 -ot megköszönném ha egy pár sorban írna róla . Állítólag váltó bajosak :( . Motorikusan érdekel mik a típus hibái na meg a futómű .
Előre is köszönöm !
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és a kiszemeltem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yz_250_f-6
462977
Valaki tudna segiteni igy kép,leirás alapján,hogy érdemes-e...
előre is köszönöm a segitséget!
Nem rossz. Namuráról annyit tudok, hogy 125-ös CR-ben löttyedt pöcsmörgés tempóval 40 órát biztos, hogy kibírt itt egy srácnál, aztán a motor el lett adva, nem tudjuk, mi van vele. De ez nem mértékadó
Egy Mitaka setet én is elhasználtam yz 250be (először én is féltem tőle mert nem hallani róla nálunk). Nem rosszabb és nem is jobb (legalábbis nem vettem észre), mint a Prox vagy vertex vagy a Yamaha gyári (ezeket próbáltam). 80óra után ment bele egy prox de nem volt rajta semmi rendellenes a normál kopáson kivül.
Mond valamit, pl., hogy eddig nem zörgött neki, most, hogy beverődött, némely munkaütemekben zörög.
Minden esetre az esetek 95%-ban azért a tűgörgőskosár kopik meg, de abban egyetértünk, hogy távszerelni nehéz.
(Nem figyeltem, hogy 95-ös a motor.)
Érzem a iróniát!
Ha be van verődve az jó, attól nem fog zörögni ha úgy akarod Lehet hogy furcsa de nem minden ütemben van munkaütem, gondolom ez mond valamit.
95ös Yz 250 66.4es furatmérettel? Hol láttad ezt?
Csak öntöttvas persely létezik (gömbgrafitos szürkeöntvény pontosabban). Van mostmár (bár ritkaság számban megy) alu persely nicasilozva, ill. nicasiloznak mostmár szürkeöntvényt is ( de ezt múltkor megbeszéltük)
Sziasztok!
Cross motort keresek 450ezer forintig,megkimélt szép állapotút,ha lehet 2002 utánit!Ha van eladó motorod,ne tartsd magadban:)
Email cimem: caprys.massage@gmail.com
Képet mellékeljetek!
ELőre is köszönöm!
Segítenél, mert nem értek hozzá. A beverődéstől miért zörög a kuplung? A neten miért írják mindenhol, hogy az Standard alapméret 66.40mm (A-s dugattyú), ha 68mm a gyári hengerméret?
Létezik öntöttvas persely?
Az az 1mm "vájat" bőven elég hogy zörögjön. Amúgy ez a távszerelde nem nagyon szokott eredményt hozni
Azt javaslom amíg le van szedve az oldala, hívj oda egy szerelőt, ránéz és már tudja is mi a gond ha tényleg a kuplunggal van gond.
A Wiseco dugattyú 68mmes hengerhez(gyári alapméret) van, azért van ráírva. 67.95ös a dugattyú.
Wisecoban nincsenek A,B,C... századonkénti túlméretek, mint a Proxnál, Vertexnél meg a többinél.
Wisecoban a következő méret 68.5ös ami már nyílván csak öntöttvas persellyel lehetséges, vagy felfúrt hengernél és nicasilozva 68.5re (ennek sok értelem nem lenne).
Nyugodtan használd ha elkopott a jelenlegi dugattyú!
Levettem a deknit.. kiszedtem a lamellákat is.. Megmértem a vastagságukat is és minden ok. A kuplungkosárnál ahol a lamellák fülei ütköznek a kosárba ott van egy kis 1mm vájat. Gondolom ez miatt nem valószínű hogy zörög..
Petyarider amit adtál a viseco dugó szám szerint nem 67.97-es. hanem 68.00-as. Megmérve nem lett de a neten szám szerint ezt hozza.A mitaka dugót már beépítettem és jó lett tegnap mentem vele.
Lehetőleg Borsodtól (Miskolcon lakom) ne legyen több száz kilométerre..
Köszi a segítségeteket.. :)