nem láttam a motort. de az árát viszont sokalom egy kicsit.650 ezerért van fent egy 2009 es rmz 250!de én csak ezt irtam. amugy sem értek a 4t motorokhoz!
úgy néz ki megvan a vas (YZ 250 4T) 2005-ös évj...még az áron kicsit faragunk de am a többi szempontból megfelelő a gép, első tulajtól van....
További kérdéseim: milyen csizmát nézzek? márkásat? (hogy tudjam cserélni a talpát ha kell akár) akár használtan is, ill. olcsóbbat de újat? ill protektoringek jók-e?
Reggelt.Ész osztást ;-)
Üzem óra.Átlag/hobbista kb 1/3 ot motorozik"ki"(vagy még annyit se.)
2/300eFt körül is van jó motor(persze csodák nincsenek)
és néha a felújított rosszabb mintha nem nyúltak volna hozzá.(hozzá nem értés/net szerelés,olcsó alkatrész...)
Én anno belpiacosokat vettem,pl:YZ250 3sp kódos,öregedő idomokkal,de bontatlan blokk+mindene gyári volt.Kapott 1év használat után 1 fúrást+1 dugót,még 3 évig használtam gond nélkül.
Persze azért viszek magammal egy szakit aki kifejezetten motor zseni.
A vásárlást nem kapkodom el. Lehet csak nyár elejére lesz valami belőle. Csak időben elkezdek tájékozódni a tapasztaltabb motorosoktól .
Tény csapágyat nem tudok gyártani csak nem mindegy milyen áron kapom;) Több száz darabos tételeket rendelünk hetente a gyártótól .
Azért igen finom eszközök ám a mai mezőgazdasági gépek :) Meg nagyon jól felszerelt műhelye van a KITE cégnek. John Deere trakik nem épp a kokány gépjeiről híresek.
Nem mtz meg t-150 es kategória :D
Dugót,hajtókart,láncot,gumit,fékbetétet,csapágyakat nem tudsz legyártatni,az előny ha tudsz szerelni,bár a működési elv ugyanaz,de ez más kategória mint mezőgazdasági gép..
200 ért is ki lehet fogni olyat amire nem kell másik 200 at rákölteni....vigyél magaddal olyat aki képben van hogy mit kell nézni,hengerbe bele tudsz kuksizni,gumi,fék,futómű,lánc és társain lehet látni hogy kell-e rájuk költeni,telefonban faggasd ki az embert hogy ne utazz feleslegesen,és ne siess a vásárlással,most holt szezon van,pár hónap alatt lehet találni jót..
Bár a szerelés nem gond mert mezőgazdasági gépek motorjait rakom össze és szinte minden alakrészt letudok gyártatni illetve feltudok javítani. Amivel érdemes foglalkozni
Az a baj amit néztem 300-400ezerért azok is kb olyanok mint a 200ezres kategória max le vannak mosva.:(
125 vagy 250 2t ben gondolkodtam . 4t ről lebeszéltek. Bár a szerelés nem gond mert mezőgazdasági gépek motorjait rakom össze és szinte minden alakrészt letudok feltudok javítani.
Jó tény ami annyira döglött azt nem.
Régen 4 t t akartam de amit megláttam az árakat egyből lemondtam róla.
Ennyiért 2t 125 v 250 et kapsz,vagy nagy ccm es 4t régi endurót,de ez elég meredek pálya mert ahogy bele kell picit is nyúlni úgy pár 10 essel könyebb lesz a tárcád pikkpakk....cr topikban olvass bele Mta4 kollega vesszőfutásába, kétszázból pikkpakk 400 lett! :(
Igen, valóban az üzemóra előírások azok valósak többnyire. Az, hogy hány üzemóránként kell benne cserélni ezt azt, az függ attól is, hogy versenyszerűen motorozol, vagy hobbi szinten, mennyire vastag a pénztárcád, és, hogy pályán motorozol e vele, vagy csak néha néha elmászkálsz ide-oda. Hobbiszinten dupla annyi üzemórát is kibírnak, ha nem hajtod ki a lelküket, mint versenyszinten. Nekem ezt egy versenyző haverom mondta.
Azért ilyen alapokat mint az olaj csere, levegőszűrő tisztítás érdemes megcsinálni, amikor kell és odafigyelni rá, ha a blokkot nem is újítod fel x üzemóránként.
Az, hogy milyen motort vegyél? Ha pályán is akarsz motorozni, akkor krossz, ha csak karikázni, akkor enduro.
Remélem tudtam segíteni! Majd a tapasztaltabbak is válaszolnak! Nekem ez a véleményem!
Sziasztok több helyen kérdeztem már de nem írtak még sehol választ. Megpróbálom itt is megkérdezni hátha kapok választ.
Tehát.
Tudom nem a pont megfelelő topic erre a kérdésre . A motor(konkrét márka még nincs) amire használva lenne határban kirándulgatni néha kicsit terepezni.
Enduro motorokat ajánlottak erre.
Nézegetem is őket folyamatosan .De a crossokat is nézem .
Azt szeretném megkérdezni ,hogy ezeknél a cross motoroknál mennyire valós az a könyvben leírt üzemóra?
Mindenki lebeszél a kross motorról mert szervizigényes hamar kopik. Nem verseny használat mellett gondolom nem gépkönyvben leírt óra a dugattyú csere. Vagy rosszul gondolom? Új motort nem tudok venni mert sajna nem telik rá csak jó korosat . Kb 200-230ezer ft lenne rá.
Válaszotokat köszönöm
a nagyok a motult fogják mondani de szerintem van közép út is ami picivel árban is jobban elfogadható az a lényeg full szintetikus legyen és azért legyen neve is!castrolt,repsolt ,a végén xadot,használtam nem volt sose semmi bajom velük
úgy néz ki megvan a vas (YZ 250 4T) 2005-ös évj...még az áron kicsit faragunk de am a többi szempontból megfelelő a gép, első tulajtól van....
További kérdéseim: milyen csizmát nézzek? márkásat? (hogy tudjam cserélni a talpát ha kell akár) akár használtan is, ill. olcsóbbat de újat? ill protektoringek jók-e?
Üzem óra.Átlag/hobbista kb 1/3 ot motorozik"ki"(vagy még annyit se.)
2/300eFt körül is van jó motor(persze csodák nincsenek)
és néha a felújított rosszabb mintha nem nyúltak volna hozzá.(hozzá nem értés/net szerelés,olcsó alkatrész...)
Én anno belpiacosokat vettem,pl:YZ250 3sp kódos,öregedő idomokkal,de bontatlan blokk+mindene gyári volt.Kapott 1év használat után 1 fúrást+1 dugót,még 3 évig használtam gond nélkül.
Vagy legyen enduro inkább?
A vásárlást nem kapkodom el. Lehet csak nyár elejére lesz valami belőle. Csak időben elkezdek tájékozódni a tapasztaltabb motorosoktól .
Azért igen finom eszközök ám a mai mezőgazdasági gépek :) Meg nagyon jól felszerelt műhelye van a KITE cégnek. John Deere trakik nem épp a kokány gépjeiről híresek.
Nem mtz meg t-150 es kategória :D
Bár a szerelés nem gond mert mezőgazdasági gépek motorjait rakom össze és szinte minden alakrészt letudok gyártatni illetve feltudok javítani. Amivel érdemes foglalkozni
125 vagy 250 2t ben gondolkodtam . 4t ről lebeszéltek. Bár a szerelés nem gond mert mezőgazdasági gépek motorjait rakom össze és szinte minden alakrészt letudok feltudok javítani.
Jó tény ami annyira döglött azt nem.
Régen 4 t t akartam de amit megláttam az árakat egyből lemondtam róla.
Vértes Baglyas Bakony.
Csak ilyen helyeken járnék
Igen, valóban az üzemóra előírások azok valósak többnyire. Az, hogy hány üzemóránként kell benne cserélni ezt azt, az függ attól is, hogy versenyszerűen motorozol, vagy hobbi szinten, mennyire vastag a pénztárcád, és, hogy pályán motorozol e vele, vagy csak néha néha elmászkálsz ide-oda. Hobbiszinten dupla annyi üzemórát is kibírnak, ha nem hajtod ki a lelküket, mint versenyszinten. Nekem ezt egy versenyző haverom mondta.
Azért ilyen alapokat mint az olaj csere, levegőszűrő tisztítás érdemes megcsinálni, amikor kell és odafigyelni rá, ha a blokkot nem is újítod fel x üzemóránként.
Az, hogy milyen motort vegyél? Ha pályán is akarsz motorozni, akkor krossz, ha csak karikázni, akkor enduro.
Remélem tudtam segíteni! Majd a tapasztaltabbak is válaszolnak! Nekem ez a véleményem!
Üdv!
Tehát.
Tudom nem a pont megfelelő topic erre a kérdésre . A motor(konkrét márka még nincs) amire használva lenne határban kirándulgatni néha kicsit terepezni.
Enduro motorokat ajánlottak erre.
Nézegetem is őket folyamatosan .De a crossokat is nézem .
Azt szeretném megkérdezni ,hogy ezeknél a cross motoroknál mennyire valós az a könyvben leírt üzemóra?
Mindenki lebeszél a kross motorról mert szervizigényes hamar kopik. Nem verseny használat mellett gondolom nem gépkönyvben leírt óra a dugattyú csere. Vagy rosszul gondolom? Új motort nem tudok venni mert sajna nem telik rá csak jó korosat . Kb 200-230ezer ft lenne rá.
Válaszotokat köszönöm
lehet hülyének nézel de nem jövök rá xDD
ti milyen olajat tesztek bele és mien áron gondolom ledrágább?: