Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor attól hogy öreg szerinted nem reménytelen persze meg kell nézni át kell nézni szakival együtt...
Nem akarok a zsebedben turkálni,de tegyük fel van X ft kereted,ebből kell gazdázlkodni,tegyük fel hogy nem kell felszerelésre költeni,ha mégis akkor azt gyorsan vond le belőle.
Szval úgy gondolom a teljes összeg kb 70-80% át költsd motorra,a többi maradjon a váratlan vagy várt kiadásokra,amit kell cserélni és számítottál rá,vagy nem számítasz rá de meg kell csinálni.
Olyan ember menjen veled aki tudja hogy mit kell nézni,nyomni,húzni,hallgatni szval látott már crosst közelről és ment is vele,az se gond ha van neki...és esetleg ismeri a tipust.
És legjobb lenne ha olyan van neki mint amit venni akarsz mert akkor tudja hogy kell viselkednie és mennie a mocinak mert 125 után akármilyen lepukkant 250 es iszonyat durva lesz! :D
Nem akarom elvenni a kedved de sztem téged nagyon át fognak baxni vagy beleugrasz olyanba amibe nem kellene...mert az első általában tapasztalat nélkül cumi....de ne legyen igazam!

Úgy gondolom 300e ft al a zsebben már bele lehet menni egy 125 be,200-220 körül kapni olyat amire százast ráköltve /szerencsével nem kell rákölteni/ már egy olyat kapsz amivel jót motorozol nem pedig pipázol....bár fogalmam sincs miért crosst és mekkorát akarsz venni? :D Mik voltak eddig?
nincs ezzel baj, de ne várj olyat, hogy valaki fórumon keresztül megmondja jó-e ahhoz el kell menni....
Akkor milyen crosst, és hanyas évjáratút ajánlotok?
(nincsen rá fél millió forrintom:// )
köszi
Kinézet nem számít
kb..+nem kinézetre(+a környezetben mi van)kell venni..Ha blokkilag jó már érdemes el gondolkodni rajta.És kb ezen az áron mennek.
attól mert egy székre van felrakva még lehet rendes a gazdi,de ara számolj biztos költeni kell rá ha szerencséd van csak 1 picit !oda kell menni meg kell nézni ki kell próbálni de valakit vigyél magaddal aki ért hozzá azt ha nem nagy a baj döncs hogy meg ér e neked annyit hogy ráköltsz egy picit azt utána esetleg lesz 1 jó mocid
ricsikilencven7
hát ez tényleg komoly volt... ?
te egy ilyen fórumhíwő vagy?
mert amit itt a fhórumon olvasol az maga a szent irás ?
ahogy értelems kolega irta.. oda kel menni megnézni..beröccsinteni és kipróbálni...jól átnézni...és jó sok szerencsével ..még motor is lehet az a kis kerekesszékes álványon álló..lyamaha...
miért is mondom ez..
mert pl a fű alatta.. na a fű alatta az ...szép
de egyolyna motortól mit vársz el ami kettőszáz1000 árral van... öregebb mint te
szóval mit vársz tőle...
mivel öregebb mint te.. sok dolgot tanulsz majd tőle..az hót zicher...

show ...
ha nem lenének képben...mutass már be..
thnx
Mutatsz egy képet,mondasz egy árat....erre tényleg nem lehet sok mindent mondani.Semmit nem tudunk róla hogy milyen kopóalkatrészek cserések,hogy szól a motorja,milyen a váltója,futóműve.
Oda kell menni,beindítani,menni vele egy kört,utána lehet értelmeset mondani,addig tippelgetés van,sztem ezt könnyű megérteni.
Amúgy a kép sok mindent elárul,é bottal sem piszkálnám meg aki ilyen bakot ácsol,mert sztem hasonló dolgok lehetnek a motorban,motoron....jobban járt volna ha falhoz támasztja.
Ez egészen biztosan nem '93-as, de ettől függetlenül is felejtős szerintem.. Pénztemető.
Na most komolyan!Értelmes válaszokat!
köszi
ez hülye-ség.
ez nem bak ez egy támla nélküli kerekes szék
és ez mit árul el..
hogy a szobában volt
A motor támasztó bak mindent elárul.
Anno 2005-ösön volt léptetővilla krach nekem is, azóta egyiken sem. Mellesleg nem a Suzuki imázst akarom rontani, de az váltóbajok ott is adódtak már szép szerivel, ha jól tévedek.
Mi a véleményetek egy Yamaha yz 125-ös (1993-mas évjárat) motorról?
Amit 200.000 re tartanak?
Cáfolni érvekkel lehet,nah azt neked nem sikerült találnod....

Ismerősöm túl van pár 426,450 és 250 Yamin,és mivel szerel is,jóban van Fehér Gézáékkal így onnan akad némi info -ad 1,
a fórumot olvasva lényegesen többször kerül elő a fogaskerék és léptetővilla kérdéskör és segítségkérés és alkatrészkeresés mint Hondáéknál -ad 2,
és Kemét idézve "Az a baj, hogy mikor elkezdi kidobálni, akkorra már a léptetővillák elégtek, és lehet azt is cserélni. A Honda váltóban a negatív dőlés miatt nehezebb a váltás (csattogós, kemény a váltó), de összefelé tartanak a körmök, és nem a léptetővilla kényszeríti a helyén maradni őket...
Ennyi az ára a Yamaha finom, könnyed váltójának." -ad 3.
Ha te Yamizol és eddig nem kerültél közelebbi kapcsolatba a váltóval nem azt jelenti hogy nem is fogsz -ad 4.

Csókoltat Pistike és a Duna menti Áfész!
sziasztok ha valakit érdekel van rengeteg alaktrészem yz 250f és yz 450f hez. 2 komplett motort bontok szinte még minden van hozzájuk. érd.: yz450@freemail.hu
Nem tudom honnan szedted ezt az ökörséget de ezt nagyban megcáfolom!
Így van,ez a létező legdrágább megoldás...és én nem is ezzel számoltam,szval az alsó hangos verzióm még jó is lehet!
kicsit pontositanék!:yz 250: léptetö villa új magyarországon 26800ft
váltofogaskerék.átlag 25000ft/db. + - 5000 ft.
A Yamiknál gyakoribb a váltóhiba mint a többi típusnál,így mondható ez típushibának...rákeresel itt a topikban,találsz bőven ilyet.
Kérdés hogy Te csinálod vagy szervíz,mi kell bele pontosan /ami általában szétszedésnél derül ki/és honnan veszed az alkatrészt és újat vagy bontottat raksz bele.Úgy kb 50e Ft lesz a minimum..
nem akarlak elkeseríteni de a haver apriliája ugyan ezt csinálta ott az egyik fogaskerékből hiányzott 3 fog,nekem a cagivám csinált olyat 1est ki be dobálta mintha nem kapcsolta volna rendesen a helyére de ott hézagoló lemezekkel /gyárilag/ lehetett állítani miután kivetünk 1et egyből jó lett/de ez régi enduro volt/, itt ezeken a mocikon szerintem nincs ilyen lehetőség valami kopott lehet a tiédben
Hát az enyém is makulátlan... szóval ne hívjuk Yamaha betegségnek
Nekem semmi baja
igen ...5dik fokozatban rángatva megy (mintha kihagyna a motor) a tobbiben okes.