Egyszer jöttünk vissza motorozásból,megálltunk a földút végén kereszteződésben ami a kövesútra vitt fel mert haladt a kocsisor,rendőrautó is haladt benne,szépen megnézett bennünket,de eszébe nem jutott volna igazoltatni...vszeg belátta hogy abból semmi nem lesz,max a port tudná nyelni.
Ha bütykösgumisat akarsz akkor azzal nem fog kövesúton sokat menni,szval döntened kell hogy mire és hol akarod használni...de krosszt kár lenne utcára.
Utcára ne vegyél krosszmotort mert sokba fog fájni a fenntartása,és semmi értelme,nem odavaló...nem az utcára találták ki a futóművét,le van áttételezve,sokat fog fogyasztani,egy érvet nem tudok felsorolni mellette.
Vegyél egy jó karban lévő DT-,TDR jobban jársz vele...
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: Igazából létezik-e ilyen hogy 125-ös YZ és rendszámos? Ha igen akkor valóban annyira ritka mint a hirdető írja, a blokkja mennyiben más mint a többi YZ125-ösé? (Azért érdekelne, mert jelenleg 125-re van jogsim(a kormány meg hipp, hopp változtat a jogszabályokon és nem rakhatom el A korlátlanra csak horribilis összegért a jogsit.. röhej(18 évesen). Ha lehet szeretnék rendszámos gépet venni, de mégis enduró, krossz irányban....) Még annyit, hogy mennyire van alkatrész ellátás ehhez a géphez?
Itt a hirdetés:
igen,így már utólag én is utána néztem jobban hogy van 15 50 be is full szintetikus a 300v. De ez amit én vettem az 5100 csak félszintetikus ha jól néztem a dolgokat. Ezért nem tudom ez lehet e a baj. Gyanús hogy már mindenképp cserélni kell a lamellákat.
Hello! Valaki tud segíteni abban a kérdésben hogy yz 450f-be Motul 7100 10 40-et használtam eddig,legutóbb 5100 15 50-et tettem bele és elkezdett csúszni a kuplung. Lehet ettől,vagy csak simán most adta meg magát a kuplung? Aki tud rá választ adni előre is köszönöm!
idelye lenne már most el kell hogy gyere házhoz ígérem lesz sör is bőven (nem alkoholmentes mint othn) am tudtad hogy az alkoholmentes sör az első lépés a guminő kelé ?
az enyémre egy szaki ránézett akinek bízom a tapasztalatában és a motoros multjában javaslatára váltam meg rövid úton tőle most is köszönöm neki a tanácsot mert ha Ő nem mondja hogy gyorsban add el akkor most nem lenne meg a kis kawám amit 1 pillantás óta nagyon szeretek most is kösz annak a szakinak
hagyd meg a cr t az örök nekem volt cr 250 en lett helyette yz426 áááá az egy katasztrófa sem alkatrészt sem semit nem kapsz hozzá és nem is egy jó teknika
gasgas ec 300at akar de rettentően...ami itt is fent van 1320000ért... pedig ideje sincs motorozni...repülőzik az ember és csak néha jön endurozgatni...
ha normális motort akarsz még venni...akkor hívd fel a barátomat...yzf450 2007 740ezer körül...garantált új állapotú a motor 2x ha volt endurozni velünk,meg néha helyben kis erdőben krosszpályán...nem versenyzőtől,de gondos gazdától...meglátod,megveszed...csalódásmentes a motor! http://www.kepesmotor.hu/yamah...
(Csak a tank ára 60 felett van)
Yamaha Yzf/Wr kartervédő 14.000Ft