Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1) normális valaszokat kértem
2)nem arra válaszoltál amit kérdeztem
3)nemis akarok vele 200 al menni ugyanugy terepezni akarok de akkor már használnám közúton is meg nem krossz pályán ezért kérdeztem kilóméterben!
4)én had döntsem már el h mijen motorral megyek és mire használom (a simsont is mindenki nyúzza pedig nemarra való)
5)már megkaptam a választ egy értelmes embertöl aki egy mondatban válaszolt a kérdésemre (igaz neki nem yz je van de neki is 2 t crossa van
hello!

1. az yz80 NEM közutra való.
2.a gyári cross motorokat nem arra gyártották hogy 200 al tudjanak menni. hanem arra hogy erö legyen benne és az erejét mihamarabb leadja.
3. egyáltalán nem is közutra való motor az yz.
4. HA RÁM HALGATSZ AKKOR AZT CSINÁLSZ AMIT AKARSZ
Annyira nagyon tudnék erre írni... csak fáradt vagyok.
üdv!
most venni szeretnék egy 80 as motort!
és abban szeretném a segítségeteket kérni h egy yz 80 as közúton kilóméterben menyit bir?
csak normális válaszokat kérek mert nem érthet mindenki hozzá és pont ezért kérdezek!
előre is köszönöm!
Hali! 1995-ös Yz 250-ről valami vélemény?
Bármilyen nézetben tudok, mert zacsiban kaptam amerikából pár cuccal együtt, az illető a motor megvétele után egyből Vforce3-at tett bele, ezért ez a gyári nem futott semmit

képet 7végén tudok csinálni, de tökéletesen így néz ki:
link
Köszönöm a gyors választ!
Képet tudnál feltölteni róluk,karburátor felöli nézetből?
Szia,

2002-2009-es YZ 250 membránom van, gyári, újszerű állapotban. irányár: 10ezer Ft.
Kösz. Nekem igazából egy cagiva mito hoz kellene és nem tudom melyik évjáratnak a membránja passzol bele.:S
keresd keme bácsit neki van membránja. attól füg mijen évjárathoz keresel.
Yz 250-hez keresek membránt!
jaja! Akkor bisztos kiderül...De csak ha valóban az a gondja mert akkor megint tömittés szett szimeringek csere darabok lesznek!
szétkell boritani akor a blokkot. és egyböl kiderül mi a bibi!
De amit elfeledtem irni az az h komplett új a váltó benn ezért érdekes ez az egész...Hát komolyan mondom nem tudom...
Szia. Lejjebb raktam a tűt,de nem szűnt meg a problémám.Alapjáraton gyönyörűen veszi a fordulatot,könnyen indul mindenhogyan.Menet közben viszont kis fordulaton dadog rángat,de ha odatekerek neki akkor szépen tol.
Igen látom!örülök is neki
Az öreg, ronda keme bácsi, köhh-köhh... a lemez B-oldaláról
Speed látod? keme bácsi odafigyel rád
Nagy az esély rá. Vagy a kapcsolókörmök koptak meg, és terhelésre szét-szét ugrik, hiába akarja a léptetővilla a helyén tartani. Ilyenkor a léptetővilla is megsül, szétkopik.
És szerinted is ilyesféle gond állhat fenn nálam mint amit yzboy is mondott? 5.Váltó fogaskerék probléma?Mert ki ne dobálja sebességből de power nyitás után rángat meg vonaglik sebességben...
Keme bácsi levelesládája

A 2002-es YZ250-esembe 3db váltó fogaskerék és egy alapjárat állító csavar a karbihoz volt összesen postával együtt 50ezer Ft. Ezek gyári és ÚJ Yamaha OEM alkatrészek. Nyilván nem itthonról.

(Mondjuk a végén meguntam a szerelgetést és bütykölést, és vettem egy komplett alsó blokkot henger, karbi, gyújtás nélkül 70ezerért.)

Itt volt a sztori: http://www.sportmotor.hu/motor...
Hu nem hangzik jól :( Reméllem "keme bácsi"is olvasta és tudd vmi okosat hozzászólni!
hát én megmondom öszintén hogy az enyémet most fogom szétszedni . én 5. fogaskerékpárra gyanakszom. az egy elég huzos összegg a másik yamahámnál 55 ezer volt a 4. fogaskerékpár.szóval a fogaskerépáron kivül minden csak jobb lehet sztem.
DE KÉRDEZ RÁ KEME BÁCSITÓL IS! Ö NEKI VOLT TÖBB 250 YZ JE IS.
igen kb power nyitás után van ez!5ik ben fél gázig tökéletes a motor!Az nem lehet h kapcsoló köröm van elkopva? Tiéddel mit tudtál csinálni?Mennyibe került ennek az egésznek az orvoslása?
azt a fél gáz utáni rángatást helyetesiteném egy power nyitásal és akkor kezd rángatni.amég power nekem nincs nyitva addig tökéletes a motor.