1) normális valaszokat kértem
2)nem arra válaszoltál amit kérdeztem
3)nemis akarok vele 200 al menni ugyanugy terepezni akarok de akkor már használnám közúton is meg nem krossz pályán ezért kérdeztem kilóméterben!
4)én had döntsem már el h mijen motorral megyek és mire használom (a simsont is mindenki nyúzza pedig nemarra való)
5)már megkaptam a választ egy értelmes embertöl aki egy mondatban válaszolt a kérdésemre (igaz neki nem yz je van de neki is 2 t crossa van
1. az yz80 NEM közutra való.
2.a gyári cross motorokat nem arra gyártották hogy 200 al tudjanak menni. hanem arra hogy erö legyen benne és az erejét mihamarabb leadja.
3. egyáltalán nem is közutra való motor az yz.
4. HA RÁM HALGATSZ AKKOR AZT CSINÁLSZ AMIT AKARSZ
üdv!
most venni szeretnék egy 80 as motort!
és abban szeretném a segítségeteket kérni h egy yz 80 as közúton kilóméterben menyit bir?
csak normális válaszokat kérek mert nem érthet mindenki hozzá és pont ezért kérdezek!
előre is köszönöm!
Bármilyen nézetben tudok, mert zacsiban kaptam amerikából pár cuccal együtt, az illető a motor megvétele után egyből Vforce3-at tett bele, ezért ez a gyári nem futott semmit
képet 7végén tudok csinálni, de tökéletesen így néz ki: link
Szia. Lejjebb raktam a tűt,de nem szűnt meg a problémám.Alapjáraton gyönyörűen veszi a fordulatot,könnyen indul mindenhogyan.Menet közben viszont kis fordulaton dadog rángat,de ha odatekerek neki akkor szépen tol.
Nagy az esély rá. Vagy a kapcsolókörmök koptak meg, és terhelésre szét-szét ugrik, hiába akarja a léptetővilla a helyén tartani. Ilyenkor a léptetővilla is megsül, szétkopik.
És szerinted is ilyesféle gond állhat fenn nálam mint amit yzboy is mondott? 5.Váltó fogaskerék probléma?Mert ki ne dobálja sebességből de power nyitás után rángat meg vonaglik sebességben...
A 2002-es YZ250-esembe 3db váltó fogaskerék és egy alapjárat állító csavar a karbihoz volt összesen postával együtt 50ezer Ft. Ezek gyári és ÚJ Yamaha OEM alkatrészek. Nyilván nem itthonról.
(Mondjuk a végén meguntam a szerelgetést és bütykölést, és vettem egy komplett alsó blokkot henger, karbi, gyújtás nélkül 70ezerért.)
hát én megmondom öszintén hogy az enyémet most fogom szétszedni . én 5. fogaskerékpárra gyanakszom. az egy elég huzos összegg a másik yamahámnál 55 ezer volt a 4. fogaskerékpár.szóval a fogaskerépáron kivül minden csak jobb lehet sztem.
DE KÉRDEZ RÁ KEME BÁCSITÓL IS! Ö NEKI VOLT TÖBB 250 YZ JE IS.
igen kb power nyitás után van ez!5ik ben fél gázig tökéletes a motor!Az nem lehet h kapcsoló köröm van elkopva? Tiéddel mit tudtál csinálni?Mennyibe került ennek az egésznek az orvoslása?
2)nem arra válaszoltál amit kérdeztem
3)nemis akarok vele 200 al menni ugyanugy terepezni akarok de akkor már használnám közúton is meg nem krossz pályán ezért kérdeztem kilóméterben!
4)én had döntsem már el h mijen motorral megyek és mire használom (a simsont is mindenki nyúzza pedig nemarra való)
5)már megkaptam a választ egy értelmes embertöl aki egy mondatban válaszolt a kérdésemre (igaz neki nem yz je van de neki is 2 t crossa van