a tuning gyújtás miatt ... a CDI mint elektronika megtalálható a legtöbb motorban. A márkája szerintem nem CDI. Bár lehet hülyeség. Leszabályoz 3-asig? Minek? Biztos leszabályozás ez? Nem valami "nem tud" kipörögni jelenség? Ha leszabályzás, akkor mennyi az RPM érték ahol megjelenik?
Sziasztok, jóestét mindenkinek! :) Tegnap vettem egy YZ 125-öt, 95 évjárat, valami CDI verseny gyújtás van rajta, ilyen kis piros doboz, nem nagyon vágom az ilyen gyujtást :) 3. ig leszabályoz, 4,5,6 végtelenig elengedi a fordulatot, télleg szedi a lábát mint a fene :)
Olyan kérdéssel fordulnék felétek, miért csinálja a gép, hogy kb minden 3. elinduláskor hátrafelé indul el? a gyujtás alaplapn állítottam, aztán nem igazán segített! Ha valakinek lenne valami tippje, azt szivesen meghallgatnám! Előre is köszönöm:)
Ez a moci ott kezdődik hogy 8-as és nem 9-es!
A matrica az gyári, de hacserélték mármint az idomokat akkor 10 évig is jó a gyári a garázsban
750 körül elhoznám, persze ha minden fasza rajta.
Azt, mi hány órát bír, csak akkor lehet tudni, ha újkora óta ismered a motort. Mikor egy 300 üzemórás motort eladnak azzal a szöveggel, hogy max. 50 óra van benne, és szétrobban az egész, akkor az új gazdája terjeszti, hogy "alig bírt 50 órát a hajtókar".
Nekem volt olyan motorom, amit első gazdájától (barátomtól) vettem, használtam, és jelenleg a 3. gazdája (szintén barátom) használja (használná, ha nem lábadozna lábtörésből). Most összesen van benne 250 óra, és egy vezérműláncon kívül mindene gyári. Igen, a dugó is, a szelepek is, blokk bontatlan, gyönyörű hangja van és erős. Gyakori olajcsere, gyakori légszűrőmosás
Hát ilyen 100 anként kiszoktam belölle dobni a hjatókart+ ugye dugót is.
300 körül a szelepeket, nem tudom pontosan mert nincs rajta óra, + az elöző gazdinál sem volt. nekem volt csak leesett és tönkrement, és nem vettem ujat.
Jó kis gépek
Olyan kérdéssel fordulnék felétek, miért csinálja a gép, hogy kb minden 3. elinduláskor hátrafelé indul el? a gyujtás alaplapn állítottam, aztán nem igazán segített! Ha valakinek lenne valami tippje, azt szivesen meghallgatnám! Előre is köszönöm:)
09-es yz450f-re keresnék valami fasza kipufogó rendszert.
és az évjáratot nem kérdezted? hogy ha 9-es miért régebbi a lengővilla?
A matrica az gyári, de hacserélték mármint az idomokat akkor 10 évig is jó a gyári a garázsban
750 körül elhoznám, persze ha minden fasza rajta.
De ha venni akarsz akkkor linkeld be ide a képet azt segíttünk.
USA-ból bótút. Olcsó, Szép, És jó
Nekem volt olyan motorom, amit első gazdájától (barátomtól) vettem, használtam, és jelenleg a 3. gazdája (szintén barátom) használja (használná, ha nem lábadozna lábtörésből). Most összesen van benne 250 óra, és egy vezérműláncon kívül mindene gyári. Igen, a dugó is, a szelepek is, blokk bontatlan, gyönyörű hangja van és erős. Gyakori olajcsere, gyakori légszűrőmosás
...ja, és ez egy "pörgős-széthullós" YZF250
300 körül a szelepeket, nem tudom pontosan mert nincs rajta óra, + az elöző gazdinál sem volt. nekem volt csak leesett és tönkrement, és nem vettem ujat.
Jó kis gépek
főként egyben 40ezerért
A kuplung belső kosár eladó vagy csak egybe? Mennyiért adod?
Üdv: Nándi