Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tuning gyújtás miatt ... a CDI mint elektronika megtalálható a legtöbb motorban. A márkája szerintem nem CDI. Bár lehet hülyeség. Leszabályoz 3-asig? Minek? Biztos leszabályozás ez? Nem valami "nem tud" kipörögni jelenség? Ha leszabályzás, akkor mennyi az RPM érték ahol megjelenik?
Sziasztok, jóestét mindenkinek! :) Tegnap vettem egy YZ 125-öt, 95 évjárat, valami CDI verseny gyújtás van rajta, ilyen kis piros doboz, nem nagyon vágom az ilyen gyujtást :) 3. ig leszabályoz, 4,5,6 végtelenig elengedi a fordulatot, télleg szedi a lábát mint a fene :)
Olyan kérdéssel fordulnék felétek, miért csinálja a gép, hogy kb minden 3. elinduláskor hátrafelé indul el? a gyujtás alaplapn állítottam, aztán nem igazán segített! Ha valakinek lenne valami tippje, azt szivesen meghallgatnám! Előre is köszönöm:)
Sziasztok.Yzf 426 hoz keresek bal oldali deknit,a gyújtás rész fedelét...ha esetleg valakinek van írhatna egy árat a teo@freemail.hu címre.előre is
Sziasztok
09-es yz450f-re keresnék valami fasza kipufogó rendszert.
yz 250 alkatrészek eladók !
Azt nem,mert akkor még nem voltam felvilágosítva.
ha számlával igazolja...
és az évjáratot nem kérdezted? hogy ha 9-es miért régebbi a lengővilla?
szerintem a sánta róka sántit
e-mailben írta hogy,fel van újítva belül a Yamaha Fehérnél PESTEN! Most az nem csak Dunaújvárosban és Pilisborosjenőn van? Sántít valami szerintem.
Ez a moci ott kezdődik hogy 8-as és nem 9-es!
A matrica az gyári, de hacserélték mármint az idomokat akkor 10 évig is jó a gyári a garázsban
750 körül elhoznám, persze ha minden fasza rajta.
VAgy még ezt is szóba jöhet
Ezt a motort néztem ki.
10. karakter mutatja az évjáratot! ez a modell egy 2008as...
azt nem vágom. de a felnikbe bele van ütve.
De ha venni akarsz akkkor linkeld be ide a képet azt segíttünk.
és még egyébként az évjárat vázszámból vagy motorszámból,hogy deríthető ki?
Csak a gyári Titán
USA-ból bótút. Olcsó, Szép, És jó
kőszőnőm szépen...de megoldodott a problemam ugy nez ki...megegyszer kőszi
szimeringeim vannak hozzá
Azt, mi hány órát bír, csak akkor lehet tudni, ha újkora óta ismered a motort. Mikor egy 300 üzemórás motort eladnak azzal a szöveggel, hogy max. 50 óra van benne, és szétrobban az egész, akkor az új gazdája terjeszti, hogy "alig bírt 50 órát a hajtókar".
Nekem volt olyan motorom, amit első gazdájától (barátomtól) vettem, használtam, és jelenleg a 3. gazdája (szintén barátom) használja (használná, ha nem lábadozna lábtörésből). Most összesen van benne 250 óra, és egy vezérműláncon kívül mindene gyári. Igen, a dugó is, a szelepek is, blokk bontatlan, gyönyörű hangja van és erős. Gyakori olajcsere, gyakori légszűrőmosás

...ja, és ez egy "pörgős-széthullós" YZF250
Olvastam korábbi hozzászólásokat a titán vs acél szelepekről. Te melyiket használod?
Hát ilyen 100 anként kiszoktam belölle dobni a hjatókart+ ugye dugót is.
300 körül a szelepeket, nem tudom pontosan mert nincs rajta óra, + az elöző gazdinál sem volt. nekem volt csak leesett és tönkrement, és nem vettem ujat.
Jó kis gépek
Köszi! Neked mik voltak eddig cserélve és hány óránál a gépen?
hali !

főként egyben 40ezerért
Szia!
A kuplung belső kosár eladó vagy csak egybe? Mennyiért adod?
Üdv: Nándi
Kösz Keme az ötletet. Megrendeltem és kb. két hét múlva vám nélkül meg is jött. Sajnos tényleg érdemes kifele is kacsingatni...