Vazze megnéztem a videót kimentem eljátszottam és vazze ahogy a nagy könyvben meg van írva(eltörte a lábam) ) na jó ez volt a vicc elsőre sikerült alig hittem a fülemnek első lenyomásra ketyegett ahogy az elő van írva köszi még egyszer
Haverom kellene beszélnünk viszont nincs meg a számod beszereztem én is egy kis 250 ytf et lenne pár kérdésem egy tapasztalt használótól rád gondoltam mivele már sokat segítettél szóval kéne a számod köccceeee
hello. nekem van gyári yamaha kuplung lamella szettem! kopó.vadonat új csomagolásban.+egy darab fém lamela! ha érdekel itt a számom:06309126743
egyéb alkatrészeim is vannak yz 250 hez.
1:A kipufogoba milyen 'szigetelést' rakjak?Amikor megvettem ilyen üveggyapot vagy közetgyapot volt benne,de nem tűnik túl jónak...mit ajánlotok?
2:Egy elég vitás kérdés....2 ütem motorfék használat?
Az a jelenség,hogy cross pályán gurulok le a lejtőn és mondjuk 2. sebességben hagyom,kuplung kieresztve első fék kombináció.Első variáció,hogy ugye nincs kenés--halálra itélés.A második hogy 'arra a rövid időre nem para'....én meg nem tudok dönteni..Vélemények?
(szóval szabad-e motorféket használni vagy inkább felejtsem el)
Na az alaplap az odaver!:/ Lendkereket levettem, és szanaszéd fúrkált alaplap van rajta, mivel nem tudták a felső holtponthoz beálíltani gondolom, aztán ez lett belőle, bővítették az állítási lehetőséget :) Nem tudom milyen motorod van, komolyan mondom kegyetlen ezt berúgni, melegen elsőre, de hidegen brutális... Akkor azt mondod tegyek bele gyári gyuszit igaz?:)
8 ezer semmi. Onnan kéne mennie, főleg 1-2-3 ban. Lehet gyertya - powerszelep kombó, hogy megakad 8-nál, ha hirtelen kell erőt kifejtenie.
Mindenesetre nézd át a motort rendesen, törekedj arra, hogy minden a belevaló legyen benne. cdi, alaplap..gyertya, stb
Kipörög kb 8 ezerig így fülre teljesen szépen, nem dadogva, és egyszercsak megmakkan, 3. ig csinálja ezt, utána patent teljesen :)
Akkor ezzel nem is igazán lehet kezdeni semmit, igaz? A berúgótengely meg letört a berúgó racsininál, olvastam, hogy széria hiba...
egyéb alkatrészeim is vannak yz 250 hez.
A másik meg ,húzzad azt a gázt,mindegy annak,ha jó az olaj,nem áll meg
Yz 125-öl kapcsolatban lenne 2 kérdésem.
1:A kipufogoba milyen 'szigetelést' rakjak?Amikor megvettem ilyen üveggyapot vagy közetgyapot volt benne,de nem tűnik túl jónak...mit ajánlotok?
2:Egy elég vitás kérdés....2 ütem motorfék használat?
Az a jelenség,hogy cross pályán gurulok le a lejtőn és mondjuk 2. sebességben hagyom,kuplung kieresztve első fék kombináció.Első variáció,hogy ugye nincs kenés--halálra itélés.A második hogy 'arra a rövid időre nem para'....én meg nem tudok dönteni..Vélemények?
(szóval szabad-e motorféket használni vagy inkább felejtsem el)
Nekem volt mindegyik yz 250ben
8 ezer semmi. Onnan kéne mennie, főleg 1-2-3 ban. Lehet gyertya - powerszelep kombó, hogy megakad 8-nál, ha hirtelen kell erőt kifejtenie.
Mindenesetre nézd át a motort rendesen, törekedj arra, hogy minden a belevaló legyen benne. cdi, alaplap..gyertya, stb
Akkor ezzel nem is igazán lehet kezdeni semmit, igaz? A berúgótengely meg letört a berúgó racsininál, olvastam, hogy széria hiba...