Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha követed a leírtakat nem kell újra ennyit költened a motorra. Azonban azzal számolnod kell, hogy a perselyezett henger a töredékét bírja csak a nicasiloshoz képest.
Halihó !
vannak eladó alkatrészeim !
wr 450 hengerfej öntvény, kengyelek, szelepfedél patika állapotú
wr 450 5 sebességes váltó a 3. seb fokozat karambolos
wr 450 szelepek rugúval
wr 450 gyári dugattyú
wr 426 főtengely prox hajtókarral
van még egy csomó apróság ha érdekel valami írj vagy hívj 06205843975
az alkatrészek használtak !
Köszönöm a válaszod, már többet tudok mint eddig, de lehetne esetleg egy szaki véleménye?

60 ezerbe van a felújítás, nem szeretnék kiadni ugyanennyit ujra :S

Köszönöm!
Érdekes, de jó!
Kösz a segítséget! Valszeg úgy lesz ahogy mondod, hengerfej tömítést cserélek, az nem árthat és remélem megoldja a problémát.
Köszönöm szépen még egyszer!
Üdv: Tomi
jó a sapka és hidegen is nyomja a túlfolyó csövön alapjáraton és fordulaton is, jól értem akkor? Ha így van akkor nagy valószínűséggel a belső Ogyűrű a hengerfejnél vagy a hengertalp tömítés (ez ritka azért).
Ez a távszerelde érdekes dolog
A hűtősapka zár!
Akkor azt mondod, hogy hengerfej tömítést kellene cserélni?
Szerintem egy kis járatáshoz is elég az 1:30 keverék jó minőségű 2T olajjal. Amit én javasolnék az először max. 5-10 perc kis fordulatszámon 1-3 sebességfokozatban történő poroszkálás. Majd megvárni amíg teljesen kihűl a blokk. Ezt meg lehet ismételni még 1-2 alkalommal. Aztán jöhetnek a magasabb fokozatok nagyobb fordulaton, de ezek se legyenek több 10-15 percnél. Mindig megvárni amíg kihűl a blokk. Ebből is lehet 2-3 alkalom. Szerintem ennél több nem szükséges, aztán jöhet a menet.
Azért biztosan vannak itt hozzáértőbbek is, majd talán hozzászólnak ők is a dologhoz.
SZiasztok!
azt szeretném kérdezni tőletek, hogy meddig és milyen módon kell járatni egy 125 ös yz-t ami most kapott hüvelyt/ új dugót.

hanyas keverék, mennyi idő, vagy tank, és milyen "gázkarállás"...
Gondolok itt arra h laza finom nem pörgetős enduró.......

(eddig nicousilos volt nem járattam soha, simsonnál meg hasonló kategóriás gépeknél tudom hogy kell, de ez másabb kategória egy kicsit... ezért kérdem.)
előre is kössz a válaszokat és a segítséget!
Széles utat!
nézd meg hogy a hűtősapka lezár-e. ha nem zár le akkor csere (vagy tömítés csere), ha lezár akkor lehet hogy a belső hengerfej tömítés.
A hűtősapka mellett van a túlfolyó...szóval nem a pumpánál jön a víz.
Köszi, hogy válaszoltál!
A víz nem tűnik el, hanem a túlfolyón csöpög.
Amikor beindítottam hidegen, szivatóval, ugye nagy az alapjárat és akkor már köpte is a vizet, úgyhogy kb magasabb fordulaton csinálja.
A blokk jobb oldalán lent elöl nézd meg a vízpumpacsapágy házát. Alul a lici furaton jöhet ki a víz, ideje csapágyat és szimmeringeket cserélni, vagy rosszabb esetben máshol is eltűnhet a víz...de nem ijesztgetlek egyelőre.
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
A yamahám hűtőjéből valamiért eltűnik a víz. Megtöltöm, megyek egy kört és utána már hiányzik is és a túlfolyón meg buborékokat látok, csöpög a víz. A motor nem melegszik túl.
Szóval nemtom mi lehet a baj, ha tudtok légyszi segítsetek!
Köszi előre is: Tomi
CNC és jók lesznek küllőnek :D
Nevezés a helyszínen!
Nevezési szándékod kérlek előre jelezd!
A pályáról képek meg tekinthetők a www.mece.atw.hu.-n
Üdv mindenkinek eladó a krossz sisakom körübelűl fél éve van meg azóta vagy 3-szor volt rajtam.
Nagyon jó állpotban van M-es méretű 57-58-as
kivehető belsővel és cserélhető is ugyebár,
1500g+-50g
nagyon olcsón adom 12.000FT mert már nincs rá szükségem akinek megtettszik az írjon!

thom13@citromail.hu
Ma szedték ki ezeket a kezemből. A leghosszabb 6,5 cm hosszú. Csak azért mondom, hogy ti is néha azért gondoljatok bele hogy baj is lehet a dolgokból mielőtt valamit megpróbáltok, nem ijesztgetés céljából.
Amúgy pedig jó hétvégi gurigázást mindenkinek.
perszehogy voltam
edzésen még beszéltünk is
aztán hazajöttem és később visszamentem megnézni a versenyt csak utánna már nem mentem oda hozzád
Szia! Köszi a véleményed! Persze több márka is szóba jöhet (Honda cr, Suzuki rm, Kawasaki kx) Csak a kiáró dolog csak és kizárólag az anyagiak... Akkor cr-t is nézegetek hátha.... :) Mégegyszer köszi.
Honda CR 125! 91-97ig! designban is szebbek mint az YZ-k,motorerőben meg egy kutya az összes!alkatrészügyileg is... de ha neked az yz tetszik... de 250ezerért szerintem nem kapsz 96-os körüli szép YZ-t,de Hondát hamarabb!
bízom benne hogy találsz SZÁMODRA MEGFELELŐT! mert itt ez a lényeg,hogy NEKED legyen jó,de mások tanácsát meghallgathatod!
ez 1992es!
1990-es
Szia! Isten meghalgatott tieteket! A motor nem lesz az enyém! Elcserélte tegnap. A Dt-met nem sokára meghirdetem és szeretnék érte kapni minimum 200.000Ft-ot. Ilyen összegben azután pedig Yz-t venni. Tudnátok segíteni? Tehát 250.000Ft-ig tudnátok 1-1 linket dobni hogy így szakértői szemmel mégis milyet lehet venni enyiből? Ja és persze kizárólag csak 125-ös jöhet szóba. KÖSZÖNÖM!
Szerinted ha olyan tuti állapotban van akkor oda adná egy DT-ért cserébe? Nem akarok mondani látatlanba semmit, de azon a motoron minden szét van kopva ami lehet. Kíváncsi lennék mondjuk egy himbarendszerre benne, vajon hogyan nézhetnek ki benne a tűgörgős perselyek? Mennyit lóghat már a hátulja? Milyen állapotban lehet a kuplung? Henger? Bowden-házak állapota? Ezer apró dolog amit ha elkezdesz cserélgetni sosem lesz vége. Az, hogy prox dugattyú van benne nem jelent semmit. Ilyennek nem szabad bedőlni. Átkozni fogod azt a napot amikor a tied lesz vas. Ha csak egy napot is akarsz motorozni egy héten akkor sem szabad megvenni. Hallgass a tapasztaltabb emberekre! Ha mégis megveszed akkor viszont ne tessék sírni! Arra is gondolj, hogy esetleg majd ki akarod cserélni. Az a motor már olyan lesz számodra mint a sírkő, örökké a tied marad.