Sziasztok !
Az lenne a problémá hogy van egy yamaha yz 250-esem 84es váz 93 as blokk !
A mainap kint voltam vele endurózni és valamiért fullad néha nem kapcsol a power ! Berugom aztán megy 5-másodpercig-ig és lefullad !Valahgy elindultam vele utánna jo 5 percig aztán megint rossz !
De viszont ha huzom neki akkor jo minden (de nem mindig )!
Szerintetek mi lehet a probléma ?
Hello!
Szükségem lenne wr 400hoz hátsó 18-as kerékre, és mivel a 426-osnak elvileg ugyanaz a futóműve ezért gondoltam megkérdezem itt, hátha tud valaki segíteni
Köszi
Norbi
Nekem is van egy eladó YZ125-öm 2000-es évjáratú vagy cserélném ráfizetéssel 250 4T-re ... keress meg e-mailben ha még aktuális...(hawksoft@freemail.hu)
Évjárat? Műszaki állapot? Mikor volt benne dugó cserélveM Ár? az mehet privire is: krroli@freemail.hu
Milyen gyakran kell ezekbe hobbi szinvonalon használva (nem verseny) dugószettet és hengert cserélni? Csak azért, mert már elég sokfélét hallottam.
Sziasztok! Az YZ250F-embe márciusban cseréltem hűtővizet. Az első indításnál a túlfolyón kinyomta a felesleget, azóta kb 8 üzemórát mentem vele és egyszer se folyt belőle. De tegnap egy fél óra után elkezdet folyni a túlfolyóból a víz. Miután leállítottam a motort elállt a folyás. Ez normális, vagy valami baja van? Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm
hali!
Úgy értem, h milyen állapotban vannak a kerékcsapágyak, hátsó himba, lengőkar.
Ezeket úgy tudod megnézni, h felemeled a motort középen, h a kerekek a levegőben legyenek. Ilyenkor meg tudod nézni a kerékcsapágyakat, úgy hogy megfogod a a kereket a guminál és megrángatod oldalra. Ha szar a csapágy, fogod érezni, h kotyog egy kicsit.
Ha a motor elé mész megfogod a telót vhol alul és megrángatod előre hátra, akkor mewgtudod, h milyen a kormánycsapágy.
Ugyen ez megcsinálhatod a hátsó lengővillával, h mehfogod hátul és megmozgatod fel-le.
Szóval szerintem így végignézheted az egész futóművet.
Ja, meg amikor én motort néztem, leirogattam azokat is, h pl az egyes évjáratú gépek hány sebességesek. És akkor nem lesz olyan, h pl 6 sebességes a motor, de a próba alkalmával csak 5-öt vesz be és azt hiszed, h az úgy jó De ez lehet, h csak az én hülyeségem
Ja, és a hátsó lengővillának oldal irányban nem szabadna mozognia.
Annyit hozzátennék, hogy alap dolgok pl:
-légszűrő legyen tiszta és olajozott
-futómű lógása
-hidegen,melegen induljon könnyen
-az évjáratot pl innen be tudod azonosítani (sajna ez a vázszámra hagyatkozik, kéne egy ami a motorszám alapján azonosít be)
Az elsőt soha ne vedd meg (szerintem), mindenképp nézz meg min 3-t.
És ha lehet, ahogy keme mondja, vigyél magaddal egy krosszos havert.
Dícséretes kezdés! Jellemző problémák: Hírdetésben lévő évjáratból vonj le 2-3 (5-6) évet, meg az, hogy divat a sufnis berhelés, okosba. Mindenképpen vigyél magaddal olyat, aki jópár krosszmotort látott már.
hali olyan kérdésem lenne hogy gondolkodtam a duplakipun hotul mert az is tecik de gyárileg csak a jobb oldalt van elvezetve a bal nem ivelt ha felteném a duplát nekiérne erre valami megoldást tudnátok esteleg oylan baloldali hátso idömöt ami megvan hajlitva vagy egyéb ötlet de ha nem megoldható akkor felejcsem el csak mert találatm pár képet ahol megoldoták
kösz a segitséget
Gondolkodom egy YZ 125 vásárlásán! Mit javasoltok, mit érdemes rajta megnézni? Milyen jellemző problémái lehetnek?
Továbbá a váltónak és a kuplungnak, futóműnek mennyire kellene rajta keménynek lennie? Fék mennyire harap? Eddig 636-os Ninját hajtottam.
Köszi a segítséget!
85-ös yz-k mennyit mennek egy generálal?