Sziasztok! 2002-es yz250f-be keresek bontott, de jó állapotú berúgótengelyt. Aki esetleg tudna nekem segíteni az a d.domi13@hotmail.com-ra küldjön egy e-mailt. Előre is köszönöm!
Sziasztok
Sikerült kicsit szétszedni.
Ami biztos:
Henger, hajtókar, dugó, vezérműlánc, csapágyak, blokközép, rezgéscsillapító tengely, .
Eddig csak a henger lett leszedve a főtengely az még kérdés
még tovább kel szedni hogy minden meglegyen a nagy kérdéshez ( felújít vs blokkcsere és azt felújít vs elad bontva )
jaha tényleg van hajtókar darabok és hengerdarabok eladók
Köszi az ötleteket,a 426 váltóval kapcsolatban,valószinü nem csak a 4-5 fogaskereket kellett volna kicserélnünk,hanem a léptetőket is !
Majd lesz valahogy,de ez a krosszozás egy pénztemető az biztos!
Egyszer motoroztunk és a haver motorjával (yz125) ment előttem az öccse. Minden körben ugyan ott füstölt egy kicsit, mikor megálltam kérdeztem mi volt. Azt mondta ott nem húzott. Aztán kipróbáltam és kiderült nem volt 3. a motorban, ő nem érezte, továbbkapcsolt...
A lényeg, hogy meg voltak kopva a kapcsolókörömök élei.
hali én még nem találkoztam olyannal ha csúszik a kuplunk hogy rángasson inkább felbőg a moci, lehet hogy nem rakja be rendesen 5ikbe és ki be dobálja ilyennel már találkoztam csak az 1ben volt ha nem húztad szépen ment ha oda kokszoltál rángatott ugyhogy lehet hogy a váltod de remélem más is ír aki jobban bene van a témában
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni!
Van egy 2002-es Yamaha yzf 426-osom,a váltója fel lett újitva,az most hibátlan,a bajom hogy mikor 5-ösbe kapcsolok és gázt adok,rángat a motor,mintha csúszna a kuplung.Egy darab fém lamella lett egy vállasodás miatt megköszörülve,még váltócserénél,de utána jó volt a motor.Most meg csinálja gázra az ugrást,de csak 5.ben,4.ben még buta gázadásra sem.Kérdések:Mi okozhat ilyen kuplungcsuszást csak 5.ben,a gyujtás minden sebességben ugyanaz?-mert a gyujtás is kihagyhat szerintem!
de halod ki beszélt neked arol hogy én szét szedtem már a vizpumpáig?annyit montam hogy le vettem a hengeren azt a kis deknit és az ujamal tudom forgatni de szerintem most fejezük be!kösz mindent
Hello! Haverom yamaha yz 125-ös 93 as évjáratú motorján meghalt a gyujtás.Szikrát eggyáltalán nem ad, gyujtótrafó,gyertya cserélve lett de még mindig nincs szikra!
Ha van valakinek elfekvőben egy ducatti alaplapja az szóljon!Fontos lenne!
Úgy látszik nem érted. Ülj el elé, szedd szét még egyszer és nézd át józan paraszti ésszel. A vízpumpa mellett van egy röpsúly. Az egy egyszerű mechanikán keresztül fordít a körtolattyún. Primitív mint a faék. Ha kinyit (szétnyílik) a röppsúly (magas fordulaton) ki kell nyílnia a teljes kiömlőnek. Ha a röppsúly be van zárva (pl áll a motor) le kell zárnia amennyire lehet.
Ezt amíg nem fogod megérteni inkább ne szerelj, mert ez tényleg nem egy bonyolult szerkezet. Több kárt okozol mint hasznot. http://www.dgy.com/fiche_secti... itt találsz róla mikrofilmet, hogy kéne kinéznie gyárilag.
Köszi a választ amúgy krosszpályán szeretnék nyomulni, meg nem egy új yz hanem 94 es szerintem nem olyan veszélyes. Vagy? Sendat kinőttem már azért cserélném el.
Sikerült kicsit szétszedni.
Ami biztos:
Henger, hajtókar, dugó, vezérműlánc, csapágyak, blokközép, rezgéscsillapító tengely, .
Eddig csak a henger lett leszedve a főtengely az még kérdés
még tovább kel szedni hogy minden meglegyen a nagy kérdéshez ( felújít vs blokkcsere és azt felújít vs elad bontva )
jaha tényleg van hajtókar darabok és hengerdarabok eladók
Majd lesz valahogy,de ez a krosszozás egy pénztemető az biztos!
üdv
A lényeg, hogy meg voltak kopva a kapcsolókörömök élei.
Mit jelent hogy fel lett újítva? Mert szerintem is a váltó környékén kellene szétnézni!
Segitséget szeretnék kérni!
Van egy 2002-es Yamaha yzf 426-osom,a váltója fel lett újitva,az most hibátlan,a bajom hogy mikor 5-ösbe kapcsolok és gázt adok,rángat a motor,mintha csúszna a kuplung.Egy darab fém lamella lett egy vállasodás miatt megköszörülve,még váltócserénél,de utána jó volt a motor.Most meg csinálja gázra az ugrást,de csak 5.ben,4.ben még buta gázadásra sem.Kérdések:Mi okozhat ilyen kuplungcsuszást csak 5.ben,a gyujtás minden sebességben ugyanaz?-mert a gyujtás is kihagyhat szerintem!
köszi
Ha van valakinek elfekvőben egy ducatti alaplapja az szóljon!Fontos lenne!
Ezt amíg nem fogod megérteni inkább ne szerelj, mert ez tényleg nem egy bonyolult szerkezet. Több kárt okozol mint hasznot.
http://www.dgy.com/fiche_secti... itt találsz róla mikrofilmet, hogy kéne kinéznie gyárilag.
Keresek 1985ös yz 250 be membránt.Akinek van eladó kérem jelezze.
Köszi!
henger kéne:D