Szerintem tegeződjünk, ettől az öntől mintha öregnek érezném magam.
Én merem ajánlani a TB dobokat, de természetesen több gyártó termékét is szemügyre lehet venni. Bár ezek árban szerintem fölötte vannak az előbb említettnek. Ha esetleg vásárolsz szerintem érdemes alu dobot venni, esetleges sérüléseket könnyebben javítasz rajta, mint a titán vagy carbon cuccon.
Ha csak a hangra utazol akkor elég egy dobot cserélni. Ezzel is lehet elérni minimális teljesítmény növekedést, ugyanakkor az ellenkezője is igaz, van olyan amikor némi csökkenéssel jár. Bár szerintem az az 1LE nem oszt nem szoroz. Utána kell nézni a piacon, hogy most mi mennyi, őszintén szólva mostanában ezeket a dolgokat nem nézegettem. Én még a tengerentúlról hozattam a Two Brothers rendszert a Yamahára (akkor volt 160Ft a dollár), hangja azt hiszem rettenetes, messze kihallatszott a többi közül. Körül kell nézni a magyar gyártóknál is, hallottam párat, személy szerint nem voltam elájulva tőlük, de ez ízlések és pofonok dolga.
köszönöm szépen a jotanácsot nemharagszok, örülök hogy megoszotat a vélemányét igen most szerelönélvan mert valami van z elsö teloval és azt midnenképen megkellcsináltatnom meg miota megvetem nemlet átnézetve és azért job átnézetni tudni mit kelcserélgetni ne hogy késönderüljön ki azt mélyen a zsebenyulni:(
és még azt szeretném megkérdezni hogy ön szeritne mitol lesz johangja teljesitmény anyira nemszámit mert ahogy irta ez igyis megy pályán megazért a rutinosaban ugyis otthagynának,nem kel uj jo nekemis a hasznélt csakne ilyen 100legyen vagy csak elég 1dob ?
Szia!
Remélem nem haragszol meg amiért beleszólók. Hobbi motorozásra tökéletesen megfelel a gyári kipufogó. A tuning csövek ugyan tehetnek rá pár LE többletet, de úgy gondolom egy 450-es vasat hobbi szinten kevesen motoroznak ki. Ennek ellenére nekem is minden motoromra került tuning kipufogó. Fékpadon beállítás, karbihangolás stb. Természetesen érezhető a többlet, a hang az meg egyszerűen brutál lehet a gyári után, de nem ettől leszel gyorsabb. Elsőként a futóműre költs, rugó és olajcsere, beállítás súlyhoz és tempóhoz, ha jó lábakon gurul a paripa, na attól gyorsabb leszel. Aztán ha marad még zseton akkor jöhet a hangoskodás. Hozzáteszem ez csak magánvélemény, de talán megerősít ebben néhány öreg motoros.
akkor lehet azt hagya utoljára mert most átnézi elvileg,majd ha készlesz én szeretnék elmeni veled meg szeritnem a töbiek is valami közelebbi pályára ha nemgond:)
meg azt szretném kérdezni hogy érdemes e nézni rá valami kiput mert szeretnék rá valami brutlisabbat vagy hagyam mert a gyárinál nincs jobb?
Az előzés nem a motorom hibája
Nem tudom, mi lesz még, nem gondolkodtam, de valami közelebbi pályára megyek, az biztos, mert másra kell a pénz. Ahogy a dolgok most állnak, lehet, hogy le kell cserélnem az utcai CBF600-ast valami kisebb étvágyúra és a Yamaha YZF250-est is el kéne pattintani
http://youtu.be/qsGrkAiSPKw
http://www.youtube.com/watch?v...
Én merem ajánlani a TB dobokat, de természetesen több gyártó termékét is szemügyre lehet venni. Bár ezek árban szerintem fölötte vannak az előbb említettnek. Ha esetleg vásárolsz szerintem érdemes alu dobot venni, esetleges sérüléseket könnyebben javítasz rajta, mint a titán vagy carbon cuccon.
és még azt szeretném megkérdezni hogy ön szeritne mitol lesz johangja teljesitmény anyira nemszámit mert ahogy irta ez igyis megy pályán megazért a rutinosaban ugyis otthagynának,nem kel uj jo nekemis a hasznélt csakne ilyen 100legyen vagy csak elég 1dob ?
Remélem nem haragszol meg amiért beleszólók. Hobbi motorozásra tökéletesen megfelel a gyári kipufogó. A tuning csövek ugyan tehetnek rá pár LE többletet, de úgy gondolom egy 450-es vasat hobbi szinten kevesen motoroznak ki. Ennek ellenére nekem is minden motoromra került tuning kipufogó. Fékpadon beállítás, karbihangolás stb. Természetesen érezhető a többlet, a hang az meg egyszerűen brutál lehet a gyári után, de nem ettől leszel gyorsabb. Elsőként a futóműre költs, rugó és olajcsere, beállítás súlyhoz és tempóhoz, ha jó lábakon gurul a paripa, na attól gyorsabb leszel. Aztán ha marad még zseton akkor jöhet a hangoskodás. Hozzáteszem ez csak magánvélemény, de talán megerősít ebben néhány öreg motoros.
meg azt szretném kérdezni hogy érdemes e nézni rá valami kiput mert szeretnék rá valami brutlisabbat vagy hagyam mert a gyárinál nincs jobb?
Nem tudom, mi lesz még, nem gondolkodtam, de valami közelebbi pályára megyek, az biztos, mert másra kell a pénz. Ahogy a dolgok most állnak, lehet, hogy le kell cserélnem az utcai CBF600-ast valami kisebb étvágyúra és a Yamaha YZF250-est is el kéne pattintani
Husvétkor, Tapolca? vagy Cséven lesztek?
Ez itt ni:
THOR
A telók azok tényleg nemúgy müxik ahogy annak kéne, de jó helyen van a msaina az 1xer biztos