szelep 1.:3775Ft (1 db kell belőle)
szelep 2.:3881 Ft/db (2 db kell belőle)
szelep3.:9098 Ft/db ( 2 db kell belőle)
rugó 1.:1400 Ft/db (3 db kell belőle)
rugó2.:1874 Ft/db (2db kell belőle)
Mindegy nekem már nem aktuális, mert 21e ből meg volt a komplett szett, ezen felül még az ékek is.
Ezért szimpatikusabb nekem a 2t! Kegyetlenül kopog a blokk ha szar benne a hajtókar! Vagy ha már annyira rossz akkor el sem indul a motor ellentétben a 4t-vel ahol meg padlóra teszi anyagilag az embert!
lényeg a lényeg prox acél szelepek a pinkmotorsznál wr/yz 450/250 2003-2009 ig szívó 36e. kipu 26. szelep + rugók
magyarul durván 62 ezerből megvan az 5 szelep és rugó !
kb titeket átvertek hogy így nincs garancia mert hát ugye ahogy írtad a pénz nagy úr és hát nem mindeggy mennyi az annyi !ezekre a motorokra ki adna garanciát ? hivatalos versenymotor és pl a yamaha fehérnek mindegy hogy te azzal boltbajársz vagy pályára! a titán szelepere ugyan annyi üórás szervíz és csere vonatkozik !
előszeretettel használják ezt a hondáknal mármint a vasat !
ha rendesen elő van készítve a szelepülék (csiszolva esetleg marva)
akkor nem lehet gond a vas szeleppel ! az hogy kire bízod más kérdés !
prox hajtókar is van olyan mint a gyári ! kb úgyanazok a kezek készítik ! itt is él az üóra, világvégéig semmi sem megy el !
alsócsapnál álltalában a kosár engedi el magát és megszorul !
felsőcsap = fotó galéria képeim között !
felsőcsapnál nincs ami megszoroljun mert laza illesztéssel van benn a csapszeg !
ha az a yamahás van ami a képen van abba nem csodálom hogy kaptál vas szelepet mert az egy 426-os és ahhoz lehet kapni 3-4 ezer ft körül darabját csak a baj az hogy 2001-től abban is gyárilag az van a 250-est meg titánal kezdték el gyártani és gyári vas szelep nincs hozzá
Ebben azért én nem értek egyet a vas szelep dologban !
Én 1 éve szelepeltettem a mocimat igaz ami igaz a Titán szelep nagyon drága de külföldről bármi meg oldható itthon 42 ezer darabja a szelepnek nem olcsó de ha vasat veszel pár üzemóra és dobhatod ki nekem pl nem is vállaltak volna a hengerfejre garanciát ha nem gyári szelepet teszek bele aki össze rakta! nem egy ismerősöm aki cserét a mociában szelpet és össze rakatta pár üzemóra után hajíthatta ki és a végső megoldás az titán lett de természetesen mindenki egyénileg el bírálja hogy milyet tesz a motorjába a másik dolog hajtókar is gyárit kell bele venni szerintem pár db ezressel drágább de tartósabb is meg az után gyártott hajtókarok gyenge pontja a felső csapszeg ami elég könnyen leszakad ezt a dolgot nem tudom nektek meg magyarázni hogy miért van de a gyári yamaha hajtóka mindig az alsó csap adja meg magát és max csak leáll a motor és nem csinál kárt természetesen a pénz nagy úr de a hajtókar esetében nem nagy a külömbség !
1 éve hajtom a motort titán szelepekkel és még nem kellet állítani a hézagon kb 20 üzemórát raktam bele mióta fel lett újítva ha vasat rakok bele tuti hogy 2× állítottam volna ami azt jelenti hogy már nem sok állítási lehetőség van és cserélhetek megint szelepet amit ha ki számolsz lehet hogy mégis a gyárival jössz ki olcsóbban ha esedékes lesz szólj én szerzek neked 130-ért készletet
Nyilván bele nem lát senki, még én is járhatok így is.
Nekem annyi könnyítette a dolgom, hogy elméleti alapon kiestek a korabeli CRF-ek, KX-F-ek és RMZ-k, állítólag a korai évjáratokból még a Yamaha úgy, ahogy a legmegbízhatóbb. (főleg a drága szelepek szempontjából nézve)
Mondták már többen azt is, hogy ez sem egy világvége dolog, ha a gyári titánszelep kimegy benne, az ember vesz a helyére vas szelepeket, plusz pár hozzájuk való alkatrészt (nem vagyok szerelő) és kb. soha többé nem kell a szelepek miatt aggódnia.
én meg elmentem megnéztem 2 motort. Kipróbáltam, enneknem volt semmi nem odaillő hangja,jól ment és frankók voltak a futói.
Aztán szétborították, átnézték. 2 szívószelep+vez,lánc+ egy pár darab lapka. 80Ezret még rádobtam,és most van egy megbízható motorom.
Veled meg teljesen egyetértek! Én is mindenáron yz-t akartam, csak aztán a cr egy "kicsit" jobb állapotban volt, mint a yamahák.
Ja, és a supermoto meg egy kib*szottul jó móka, de csak pályán! A közút az nem a motorosoknak lett kitalálva.
Hozzátenném, hogy általában az ember mikor megveszi álmai motorját, kb. másnap egy még szebb, még olcsóbb motort fog találni. A mai napig nem bírom, hogy ne nézzem meg a krossz és endurokrossz hirdetéseket itt a képesmotoron és néha a használtaton is, de még most sem találtam olyan hirdetést, ami alapján megbánhattam volna a vételt.
Most úgy gondolom, hogy őszig elmotorozok ezzel, 10 év robogózás után szokom egy motorkerékpár erejét, aztán ha összejönne a jogsi, akkor jöhet valami rendszámos Supermoto. (de lehet, hogy addigra még jobban megszeretteti magát velem a motocross és ezen a területen indulok tovább).
...
A világért sem akarom, hogy félreértsetek, tiszteletben tartom a véleményeteket és eleve úgy vettem ezt a motort is, hogy próbáltam az okosabbakra hallgatni, mert tény, hogy tapasztaltabbak vagytok tőlem.
De az igazsághoz hozzátartozik, hogy februárban ez a YZF volt magasan a legszebb állapotú motor, amit láttam és amit a pénzemért megkaphattam.
Persze mondhatnám most is, hogy az ember ne kapkodjon el egy ilyen döntést és a benzinen sem érdemes spórolni, ha a kiszemelt motor az ország másik végén van.
Kerek egy hónapig nézegettem a hirdetéseket. Összesen 5 motort tekintettem meg és próbáltam ki, mindegyik 550-630 ezer közötti árperiódusba esett és végül 50 ezer Ft-ot tankoltam be a kocsimba csak a motor utánajárása miatt.
Ez sajnos magyarország, ritka az igazán megkínélt off-road motor, amit még ráadásul nem is hülyegyerek árul.
Hiszem, hogy a pénzemért a legjobb motort kaptam, bár tegyük hozzá, hogy egy mx motor minden esetben zsákbamacska.
Elszeretnék adni egy RENTHAL TwinWall kormányt nagyon profi cucc, boltban 38e az ára én 24e-t szeretnék érte!
Vadonatúj!
Érd: +36703918024
rudolf.sandor86@gmail.com