Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Elszeretnék adni egy RENTHAL TwinWall kormányt nagyon profi cucc, boltban 38e az ára én 24e-t szeretnék érte!
Vadonatúj!

Érd: +36703918024
rudolf.sandor86@gmail.com
már megint igazad van, ránéztem az ajánlatomra

szelep 1.:3775Ft (1 db kell belőle)
szelep 2.:3881 Ft/db (2 db kell belőle)
szelep3.:9098 Ft/db ( 2 db kell belőle)
rugó 1.:1400 Ft/db (3 db kell belőle)
rugó2.:1874 Ft/db (2db kell belőle)

Mindegy nekem már nem aktuális, mert 21e ből meg volt a komplett szett, ezen felül még az ékek is.
Gyáriból?
OEM szelep kit 2001-2009 250F 65K csak most
Csak éppen nem küldi ide.
Ezért szimpatikusabb nekem a 2t! Kegyetlenül kopog a blokk ha szar benne a hajtókar! Vagy ha már annyira rossz akkor el sem indul a motor ellentétben a 4t-vel ahol meg padlóra teszi anyagilag az embert!
lényeg a lényeg prox acél szelepek a pinkmotorsznál wr/yz 450/250 2003-2009 ig szívó 36e. kipu 26. szelep + rugók
magyarul durván 62 ezerből megvan az 5 szelep és rugó !
kb titeket átvertek hogy így nincs garancia mert hát ugye ahogy írtad a pénz nagy úr és hát nem mindeggy mennyi az annyi !ezekre a motorokra ki adna garanciát ? hivatalos versenymotor és pl a yamaha fehérnek mindegy hogy te azzal boltbajársz vagy pályára! a titán szelepere ugyan annyi üórás szervíz és csere vonatkozik !
előszeretettel használják ezt a hondáknal mármint a vasat !
ha rendesen elő van készítve a szelepülék (csiszolva esetleg marva)
akkor nem lehet gond a vas szeleppel ! az hogy kire bízod más kérdés !
prox hajtókar is van olyan mint a gyári ! kb úgyanazok a kezek készítik ! itt is él az üóra, világvégéig semmi sem megy el !
alsócsapnál álltalában a kosár engedi el magát és megszorul !
felsőcsap = fotó galéria képeim között !
felsőcsapnál nincs ami megszoroljun mert laza illesztéssel van benn a csapszeg !
Szia. Gyári dugót és hajtókart is tudsz szerezni?
Nana,3-ért van bele annyi, belefúlladsz
426 csak gyárilag volt, már nem az. És nem 3-4e a gyári szelep. A többiben igazad van.
Ha én oda elmegyek,ott engem el is ásnak
ha az a yamahás van ami a képen van abba nem csodálom hogy kaptál vas szelepet mert az egy 426-os és ahhoz lehet kapni 3-4 ezer ft körül darabját csak a baj az hogy 2001-től abban is gyárilag az van a 250-est meg titánal kezdték el gyártani és gyári vas szelep nincs hozzá
Elmentek a Francba, komplett hengerfejkell, szelepekkel, és módositott vezérműtengellyel
link
Én meg megvettem Titán helyett a gyári Vas szelepeket fillérekért.
Mindenki melozik, baszod, te is!
Akinek meg van píze az meg moccol, és netezik
Tapolcára te jössz?
Na, erre se sokan járnak Azé vannak legalább regények Tök jó
20 üzemóránál még jó hogy nem kellett állítani a szelephézagon
Ebben azért én nem értek egyet a vas szelep dologban !
Én 1 éve szelepeltettem a mocimat igaz ami igaz a Titán szelep nagyon drága de külföldről bármi meg oldható itthon 42 ezer darabja a szelepnek nem olcsó de ha vasat veszel pár üzemóra és dobhatod ki nekem pl nem is vállaltak volna a hengerfejre garanciát ha nem gyári szelepet teszek bele aki össze rakta! nem egy ismerősöm aki cserét a mociában szelpet és össze rakatta pár üzemóra után hajíthatta ki és a végső megoldás az titán lett de természetesen mindenki egyénileg el bírálja hogy milyet tesz a motorjába a másik dolog hajtókar is gyárit kell bele venni szerintem pár db ezressel drágább de tartósabb is meg az után gyártott hajtókarok gyenge pontja a felső csapszeg ami elég könnyen leszakad ezt a dolgot nem tudom nektek meg magyarázni hogy miért van de a gyári yamaha hajtóka mindig az alsó csap adja meg magát és max csak leáll a motor és nem csinál kárt természetesen a pénz nagy úr de a hajtókar esetében nem nagy a külömbség !
1 éve hajtom a motort titán szelepekkel és még nem kellet állítani a hézagon kb 20 üzemórát raktam bele mióta fel lett újítva ha vasat rakok bele tuti hogy 2× állítottam volna ami azt jelenti hogy már nem sok állítási lehetőség van és cserélhetek megint szelepet amit ha ki számolsz lehet hogy mégis a gyárival jössz ki olcsóbban ha esedékes lesz szólj én szerzek neked 130-ért készletet
Nyilván bele nem lát senki, még én is járhatok így is.

Nekem annyi könnyítette a dolgom, hogy elméleti alapon kiestek a korabeli CRF-ek, KX-F-ek és RMZ-k, állítólag a korai évjáratokból még a Yamaha úgy, ahogy a legmegbízhatóbb. (főleg a drága szelepek szempontjából nézve)

Mondták már többen azt is, hogy ez sem egy világvége dolog, ha a gyári titánszelep kimegy benne, az ember vesz a helyére vas szelepeket, plusz pár hozzájuk való alkatrészt (nem vagyok szerelő) és kb. soha többé nem kell a szelepek miatt aggódnia.
szasztok...

én meg elmentem megnéztem 2 motort. Kipróbáltam, enneknem volt semmi nem odaillő hangja,jól ment és frankók voltak a futói.
Aztán szétborították, átnézték. 2 szívószelep+vez,lánc+ egy pár darab lapka. 80Ezret még rádobtam,és most van egy megbízható motorom.
Veled meg teljesen egyetértek! Én is mindenáron yz-t akartam, csak aztán a cr egy "kicsit" jobb állapotban volt, mint a yamahák.
Ja, és a supermoto meg egy kib*szottul jó móka, de csak pályán! A közút az nem a motorosoknak lett kitalálva.
Aztán amerikaiul írjam, vagy tud magyarul is?
Hozzátenném, hogy általában az ember mikor megveszi álmai motorját, kb. másnap egy még szebb, még olcsóbb motort fog találni. A mai napig nem bírom, hogy ne nézzem meg a krossz és endurokrossz hirdetéseket itt a képesmotoron és néha a használtaton is, de még most sem találtam olyan hirdetést, ami alapján megbánhattam volna a vételt.

Most úgy gondolom, hogy őszig elmotorozok ezzel, 10 év robogózás után szokom egy motorkerékpár erejét, aztán ha összejönne a jogsi, akkor jöhet valami rendszámos Supermoto. (de lehet, hogy addigra még jobban megszeretteti magát velem a motocross és ezen a területen indulok tovább).
...
A világért sem akarom, hogy félreértsetek, tiszteletben tartom a véleményeteket és eleve úgy vettem ezt a motort is, hogy próbáltam az okosabbakra hallgatni, mert tény, hogy tapasztaltabbak vagytok tőlem.

De az igazsághoz hozzátartozik, hogy februárban ez a YZF volt magasan a legszebb állapotú motor, amit láttam és amit a pénzemért megkaphattam.
Persze mondhatnám most is, hogy az ember ne kapkodjon el egy ilyen döntést és a benzinen sem érdemes spórolni, ha a kiszemelt motor az ország másik végén van.

Kerek egy hónapig nézegettem a hirdetéseket. Összesen 5 motort tekintettem meg és próbáltam ki, mindegyik 550-630 ezer közötti árperiódusba esett és végül 50 ezer Ft-ot tankoltam be a kocsimba csak a motor utánajárása miatt.

Ez sajnos magyarország, ritka az igazán megkínélt off-road motor, amit még ráadásul nem is hülyegyerek árul.
Hiszem, hogy a pénzemért a legjobb motort kaptam, bár tegyük hozzá, hogy egy mx motor minden esetben zsákbamacska.