Van bizony,még 10 évig is jó marad Kiszeded a patentszemet,óvatosan,de óvatosan,nehogy megkarcolodjon egy szem is hátrafelé kihúzod a láncot,szépen összetekered,beteszed zacskóba,majd irány a hálószoba,és bedugod a párnád alá.Néhe azé nézzé rá,nehogy összegubancolódjon Nekem bevált
Lánc éppségének megőrzésére milyen porcedúrát javasoltok?
Sok helyen olvasom, hogy magasnyomású mosóval mellőzni kell, van aki azt mondja a kefe is ártalmas, viszont akkor nem tudom egy sárosabb terepezés után mivel mással lehetne újra tisztává varázsolni?
Egyelőre átlagos nyomású slaggal mostam meg a motort, illetve a láncot is kocsimosó kefével, utána Repsol teflonos láncsprayjel lefújtam.
Van más mód?
Hörmi:a rúdon nem lehet mivel enm állítható,ha lehet is akkor a rúgó keményebbre vagy lágyabbra cserelésével,mert ugye a fordulat hatására az engedi szét a röpsúlyokat......de a távtartót tedd vissza ha szétszeded mert a röpsúlyok szétrepülnek....Rem segítettem,de vannak itt okosabbak is majd ők megmondják a tutit....én ezt a részt nem piszkáltam nekem pont jó ahol nyit:)
nekem 426-os om volt abban az 5. ment ki meg még a 3. szokott gondolom ez a 450-nél is így van szelepek szerintem sokat ki bírnak csak kérdés mennyi üzemóra én tavaly cseréltem az enyémbe igaz csak 250-es és kb 20 üzemórát mentem vele de még állítani sem kellet azóta a yamahának inkább a váltója ami keveset bír szerintem de van itt pár ember aki biztosabbat tud írni!
Fotelcrossos nem akarok lenni, de olyan képet sem akarok a mocimról, ahol csak a hátsó kerék áll ki egy félig kiszárad tómederben elmerült motorból. (valahol a fotógalériában láttam)
ma kint voltam vele pályán....hááát. Szoknom kell az tuti...de jóval barátságosabb a 250 2Tnél!
szal qrva jóóóóó