Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és olajszűrő cserénél kell e valamira fokozottabban figyelni?
vagy van e valami rutinja ennek a műveletnek?
köszi! jó hogy vannak ilyen tanácsok is!
Ha jól emlékszem csak 90-91-92 körül volt ilyen színű a villa, de a váz fehér gyárilag. Sokkal régebbi nem lehet.
Köszi:)
Igazából egy az egybe menne a csere. Szóval nem nagyon alkudozok. Nem is akarok.:) Csak kíváncsi voltam ,hogy mégis mennyire jók ezek a Yamahák.
nem biztos hogy 92es....ami nem azt jelenti hogy attol ne lenne jó, csak esetleg tudsz kicsit alkudozni, ennyi idős motornál ugyis többet számít talán az állapot, mint az az 1-2év...
ITT megtudod nézni hogy mikori lehet inkább
Szopatós ez az olajcsere! Ha leakarod engedni akkor csak a fele folyik ki, mikor meg fel akarod tölteni akkor meg fél litertől maximumot mutat!
Leengedésnél mikor már úgy tűnik hogy az összes kifolyt nyomd le párszor a berugókart és kifog folyni a maradék pár deci is!

Feltöltésnél meg önts bele egyszerre annyit amennyit a manual előír! Megrugdosod párszor, elindítod és már jó is lesz a szint!

50 forint a rézalátét!
Olajból én a Motorex Cross Power 10w-60 -at raktam az enyémbe!
Amúgy elég megbízható,csak a kopó fogyó dolgokat kellett cserélni,dugó,hajtókar,csapágyak,szimmeringek,típushiba nincs csak annyi hogy a power deklije alól állandóan szivárog az olaj új szimmering ellenére is,szal ha ezt látod amikor átnézed a motort nem feltétlenül kell megijedni.Az utolsó pillanatig teljesen jól működik:D
Jahh igazuk van a többieknek a végdob nem gyári valamint az oldalidom is maszek....nézd meg az enyém az gyári 92-es csak a szine nem gyári:)
De amúgy faja?
Sárvédő tényleg viccesen az égbe szökik Nem lehet minden tökéletes A gyári dob az mennyivel különbözhet ettől? Hangzás, teljesítmény?
Olyana,a hátsó sérvédő vagányan áll a végdob nem a gyári.
http://img.beta.expressz.hu/03/9e/2d/7a-orig.jpg
http://img.beta.expre
ssz.hu/03/9e/2d/91-orig.jpg

fénykép alapján elég tetszetős szerintem.
Nincs hibája,csak gyengébb mint konkurencia,viszont motorozhatóbb,abban az időben a suzuki volt a legjobb,mára azok viszont leamortizálódtak teljesen.Rendbe rakni 250 minimum és még akkor is jön ki ez az, sajnos
ez a beszéd!
thx!

szokták cserélni a réz alátétet a leengedő csavar alatt minden olajcserekor?
Helo!


Van egy 92 es yz 125. Kérdésem ,hogy mennyire megbízható motor?
Most tennék rá szert, csak még nem volt yamahám. Eddig Honda motorom volt. Mondjuk sok rosszat nem hallottam róla, csak kíváncsi lennék a tapasztalatra. Típus hiba esetleg(Yamaha betegség) vagy ilyesmi. Köszi
Melegen,nem kell döntögetni,ami nem jön ki ,ússe nem jön ki
Na akkor
Kezdő és tapasztalatlan vagyok 4T dolgokban
Olajcsere: hidegen? melegen? kell dönteni valamerre a vasat, vagy egyenesen állva kijön belőle aminek ki kell?
osszátok meg velem a tapasztalataitokat lécci....
Laler köszönöm hogy megosztottad velem a véleményed,szóval annyira nem is veszélyes a 4T fenntarttása...:
szia egyet biztossan állíthatok ha 400 -ast veszel nem 426-ot akkor abba kb 20-25 ezer a szelepgarnitúra a gyári mert azok vas szelepesek a futómű az minden motornál egyforma költséggel bír ha gyári hajtókar van benne meg dugó 1-2 évet lazán el endúrózgatsz egy ilyen 400-as al nekem 426-om volt az első kiadás az is vas szelepes volt 2 évig még nálam volt egy hajtókart cseréltem benne és vegyesen használtam enduró meg cross igaz ami igaz öreg motorok mert 11 éves a legfiatalabb is de mindenből ki lehet fogni a jót de a rosszat is én azt ajánlom jól nézd meg ha ilyen 400-ast is veszel vagy ha meg vetted szedesd szét és nézetek bele a blokkba ha minden ok 2 évig tuti nem lesz vele gondod max csak az olaj csere !
Nagyon szépen köszönöm az eddigi információkat,a motorvásárlás még nem aktuális csak előre gondolkodom,előbb érettségi(május),aztán eladom a kínai quadom meg a öreg kis YZ-t és ha minden jól megy ebből a keretem olyan 400ezer forint lesz.Azért néztem ezt a két modellt mert hajlok a 2T-re is meg a 4T-re is.Szóval a keretem ennyi ezért gondolkodom ezeken.Enduro is szóba jöhetne de csak az általatok is említett EXC vonal,de azok egy kicsit drágábbak és úgy hallotta hogy az alkatrészárak is drágábbak.Hondát elvből nem vennék(bocsánat Honda szimpatizánsok,és a Suzukival is így vagyok,tőlük is bocsánat).Szal ami bejön az elsősorban Yamaha,KTM,Kawasaki.De inkább az első kettő.Faisst nekem bőven jó lenne egy 10 év körüli motor,mivel nem versenyzem,nem olyan fontos alkatrész van hála istennek a 92-eshez is szóval egy 2000 körülivel kibékülnék:)Köszönöm a válaszokat:)
Én az egy hónapos 250F tapasztalatommal nem tudok sokmindent mondani, tanácsot viszont adhatok, mert hasonlóan indultam neki én is két hónapja a motorvásárlásnak.
Végigkérdeztem egy csomó ismerőst, szerelőt, versenyzőt, régi motorost.
Olyan ez mint a politika, mindenki elmondja a véleményét, de egy használt krosszmotort mindig zsákbamacska megvenni, főleg ha tíz éves motorokról beszélnük.

Engem az összes profi 2T motorra akart rábeszélni, vagy ha 4T, akkor inkább XR400-DRZ400, sem mint üzemórás krosszmotor.

Végül mégis egy '05-ös YZF-et vettem, leginkább azért, mert 5 különböző motort néztem meg, mind merőben más márka és rendeletetésű motor volt, de úgy éreztem, ezzel fogok tudni leghamarabb összeszokni és a 250 4T tűnt a legjóindulatúbbnak. (függetlenül attól, hogy most még bármikor simán meg tud ijeszteni).

A fenntartási költségekkel nagyon meg lehet szívni, ha az ember kifog egy szelepcserés 4T-t, egyébknét viszont tény, hogy nagyon sok előnye van.

Ha van mögötted már krossztapasztalat, és mivel eredetileg is 400-ast néztél, gondolom megvan a tudásod egy ilyen motorhoz, de ha inkább a megbízhatóságra mennél, akkor vegyél inkább egy DRZ-t én azt mondom, azok 99%-os megbízhatósággal renelkeznek és állítólag csak tankolni kell őket.

(egyébként szóva jöhet 200-as EXC is, enduro, tehát nem üzemórás-nem annyira mint egy SX- azt mondják, hogy kezelhetőbb is, nem annyira kihegyezett és jó motorok azok)

Nézz meg minél több motort, kép alapján én is sokat variáltam a hirdetésekkel, aztán végül, mikor már egy hónap után fejből tudtam a hirdetett motorok árait és tulajdonságait, megnéztem párat és szépen letszitult a kép.
Az egyik tragacs, a másiknak tróger a gazdája, tehát szép lassna kiesnek a rizikós motorok és ha szerencsés vagy, megtalálod álmaid motorját!
Sok sikert!
Ha számít a fenntartási költség akkor ne yamaha vonalon indulj...
-ha
felejtsd el a 400ast
régi,csak a szopás lenne vele,az tuti
rámenne a gatyád is
inkább a jó kis 250 2t!
ha csak dugókat kell cserélgetni,nem lesz vele bajod
feltéve ha kifogsz egy jó állapotút
Tiszteletem Uraim,
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy melyik motor jobb/érdemesebb megvenni? Yz-250-2000 körüli évjárat vagy Yz-F 400 ugyanúgy 2000 körüli.Endurozásra használnám,enduropályákon,feljárókon,siratófalakon,néha hobbi crossozásra,kissebb ugratások,hogy összeszokjak vele,stb..Szóval a 400-as YZ-F-ekről még nem nagyon sokat hallottam,szóvl véleményekre is kíváncsi lennék,A másik mivel tanuló vagyok így a motor szervízigényét is a szemem előtt kell tartani mivel az iskola nem fizet:)Szóval a négyüteműt sokkal drágább fentartani? Én az ilyen szelepcsere meg hasonlóktól félek gondolom ezek a nagyobb tételek.Amúgy nyár végén lessz egy éve hogy a 125-öst nyúzom,most felújítás alatt áll,de mindenki azt mondja ha kész lesz adjam el mert úgyis szétforog.Mondjuk egy kicsit félek a 250 2T-től,valószínűleg megszoknám,de hajlok a 4T felé is.Ezeket azért kérdeztem,mert nem szeretnék megvenni egy jóállapotú 4T motort és szétkókányolni mert nincs pénzem javítani.Szóval összegekre lennék kíváncsi hogy endurozásra használva milyen költséges a 400-as fenntartása? És egyáltalán érdemes-e ezt a 400-ast megvenni...? Itt egy link a 400-asról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yz400f-3664532


És egy másik a 250-esről: http://www.kepesmotor.hu/yamaha-krossz/p344556&st=yz

Szóval melyik lenne a jobb választás?A válaszokat nagyon szépen köszönöm,és előre is elnézést az értetlen/értelmetlen kérdéseimért,remélem jó helyen kérdezek.Olcsó benzint,üdv:F!ncy
Senkisemondta hogy annyit nyomtam