Érdekes ez a gerincvédő rajta, hogy ilyen rövid, csak a hátad közepéig ér. (bár a hosszú, farokcsontig leérőkkel meg azért kell vigyázni, mert lehet, hogy ha motorra ülök vele, akkor lelóg hátul, az ülés felnyomja, így a sisakot előrebuktatva a fejeden).
Amit ma próbáltam No Fear-t, (3 méretet is) azzal meg az volt a baj, hogy a könyökvédője össze-vissza elcsúszkált a karomon a könyökemről. Ez mindegyiknél így van?
A gerincvédő mennyire követi a hát vonalát?
Néztem egy olyat, ami a nyakamhoz közeledve teljesen elállt.
Már arra is gondoltam, hogy veszek egy beépített protektoros dzsekit, egyik boltban 20k-ért nagyon komoly Berik és Arlen textilkabátok voltak. (végülis robogón mindig dzsekiben motoroztam a legmelegebb nyáron is, bár ott nem kell annyira tornászni út közben)
Szerintem, ha a szikraforgácsolót meg a méréseket ki kell fizetni (nem maszekban csinálná egy szaki a főnöke pénzén), akkor már nem biztos, hogy sokkal olcsóbb lenne, ha egyáltalán a lenne.
eladó polisport kék fejidom, nagyon jó állapotban, agresziv design, gumis bilincsekkel 1 perc alatt a villára fogatható, kicsit át van alakítva, nem szükséges a motorra kábelezni, 4 db ceruzaelemről megy, van rajta egy kis kapcsoló is, 1 perc alatt működő lámpát tudsz varázsolni igy a motorodra, 6000ft, bármi hasznos yzf dolgot beszámítok
zsir46@freemail.hu
van egy eladó polisport fekete oldalpanelom hátulra, yzf 250, 450re jó 03-05ig, vadi uj, csomagolásban! 3500Ft, vagy szívesen gyerléném hátsó sárvédőre(kék) akár használtat is beszámolok az árba, vagy egy az egybe cserélném kék oldalidomra, olajszűrőt is beszámolnék, crossszemüveget, vagy bármit ami hasznos....
zsir46@freemail.hu
Légyszives a mondatközi és végi írásjeleket kicsit többet használd hogy könnyebben lehessen értelmezni a hozzászólásod!
Lehet meglepődnél hogy nagyon neves gyártók alkatrészeit hol gyártják(függetlenül attól hogy hány éves)...
Ez már nem az a világ amikor ezt lehetett állítani Kínáról (sajnos?).
Vannak dolgok amit fel lehet újítani rentábilisan és vannak amit nem. Ki-ki döntse el magának hogy mit vállal be és milyen költségekkel jár az a későbbiekben.
akkor te miért probálkozol normális szakemberel kell megcsináltatni nem valami kontáral grafital kell lesütni -1.5fokba ügyanazzal az elektrodával mind a kettőt és biztos hogy jó lesz de ez csak egy segitség olyanoknak akiknek nincs pénzük mint neked ujra de akkor szerinted a hüvelyezés,az alkatrészek szabájzása a hengerfej javitás mind mind kokec ez a baj a magyar motor javitásban csak probálkoznak mint te is de mögötte semmi müszaki rá látás mielött probálkozol nézz szét a 2010-es alkatrészgyártás területén fényévekkel a gyári alkatrészek elött járnak amugy egy 92-es motorba milyen gyári cuccot veszel mikor a cég 10évig ad gyári alkatrészt utána kiadja valami ócska kinai alválalkozonak. mindenkinek szép estét
Nyugodj meg,jót nem találsz!Nekem hálósba törött 2 csigolyám a haveromnak meg 3 páncélba.
Amit ma próbáltam No Fear-t, (3 méretet is) azzal meg az volt a baj, hogy a könyökvédője össze-vissza elcsúszkált a karomon a könyökemről. Ez mindegyiknél így van?
A gerincvédő mennyire követi a hát vonalát?
Néztem egy olyat, ami a nyakamhoz közeledve teljesen elállt.
Már arra is gondoltam, hogy veszek egy beépített protektoros dzsekit, egyik boltban 20k-ért nagyon komoly Berik és Arlen textilkabátok voltak. (végülis robogón mindig dzsekiben motoroztam a legmelegebb nyáron is, bár ott nem kell annyira tornászni út közben)
zsir46@freemail.hu
De nekem mind1.
zsir46@freemail.hu
Probálok segíteni, Csörgess meg azt visszahílak:06202082857
Gondolom miskolc felé nem jársz a protektorral?
Lehet meglepődnél hogy nagyon neves gyártók alkatrészeit hol gyártják(függetlenül attól hogy hány éves)...
Ez már nem az a világ amikor ezt lehetett állítani Kínáról (sajnos?).
Vannak dolgok amit fel lehet újítani rentábilisan és vannak amit nem. Ki-ki döntse el magának hogy mit vállal be és milyen költségekkel jár az a későbbiekben.
ha jól tudom 91ől 95-ig,de lehet,h nem jól tudom.
még új vagyok
köszönöm a segítségeteket!