Amcsiknál a lendkerékre szoktak plusz súlyt rakni, ettől nyilván kevésbé akar majd pörögni is, viszont egyenletesebb lesz a teljesítmény-leadása...hogy a gyakorlatban mennyire érezhető azt nem tudom
Pl. a kurva kemény rugózás, az agresszívabb teljesítmény-leadás és az iszonyat szervizigény...
Egyébként egy ilyen pörgős blokknak az hogy alapjárat közelében pöfögsz vele, sztem legalább annyira nem tesz jót mintha kilométereken keresztül húznád neki csövön
A 2T versenyenduroknak (EXC-knek legalábbis biztos) meg látszólag jelentéktelennek tűnő beállításokkal nagyon durván meg lehet változtatni a motorkarakterisztikáját, a krosszos, agresszívtól a villanymotorszerűen egyenletesig. Bár sztem ezt már annak idején is elmondtam párszor...
Mert WR250F-et nem találtam jó árban, az összes többi márka és típus, ami pedig szóba jött volna ár/érték arányban, azok nem voltak szimpatikusak sem ránézésre, sem az első próbakörön mutatott kezelhetőségük alapján.
Gondolom olvastad Te is, hogy végigjártam az egész netet, mindenféle amerikai fórumot is meglátogattam, mindenki elmondta, milyen motor lenne jó nekem, de az a probléma, hogy a DRZ400-at túl testesnek éreztem, az EXC200/250-eket pedig túl agresszívnek.
Maradt ez a kis, kezes 4T motor.
Mi az amitől ez kevésbé lenne jó nekem endurora?
Kb. azt olvasom a legtöbb helyen erre a kérdésre, hogy a hosszú egyenesekben való végsebességközeli haladás nem tesz jót a motornak.
Ma mentem mindenféle terepen és hidd el, semmiféle problémát nem okoz az egyenesekben való önmegtartóztatás. Nem speedmotort vettem, tisztában vagyok a magam és a motor képességeinek a határával, buckás vidékeken való dörmögés sokkal élvezetesebb, mint egy hosszú egyenesben való kihúzatás.
Megvolt az első túrám az új motorral.
Kb. 3 órás off-road, közben egy kis esővel, de valami Isteni volt, erre vártam egész életemben.
Nagyon zsír a motor az eddigi tapasztalatból, kezes, könnyű, és jóindulatú. Bár hallottam rémhíreket a meleg 4T motorok újraindítási nehézségeiről, eddig nagyszerűen indulgat. Hidegen egy hét állás után egyetlen pöccentésre beröffent, melegen néha elsőre, de max. 3-4-edik rúgásra indult.
Veszélyhelyzet egyszer sem volt szerencsére:) :bow: :thumbup:
(a fényképezőt a hátizsákba vittem végig, de valahogy nem volt kedvem megállni egyetlen fotóra sem)
szívesen.
sztem ettől jobb szettek érkeznek,mint ahonnan rendeltük.
Lehet én is olcsóbban kéne hogy feltegyem,csak sajnálom,mert rengeteget költöttem rá.
500 ért hirdettem meg fix áron és annyiért el is vitték! Köszönöm a címet még este meg is rendeltem rá a monsteres szettet n-style-os rajtszámtáblákkal!
Atsz köszönöm a felajánlást,nekem még most sajna nem aktuális a dolog,majd csak nyáron.Előtte még pénzzé kell tennem a kínai quadom és az öreg YZ-t...azért köszönöm mégegyszer...:)
Nagyon szép volt vele! Már el is adtam! Meghirdettem szombaton vasárnap reggel meg már vitték is! Most szombaton meg vettem helyette egy 2008-as suzuki rm 250-et!
sziasztok! mostanában szeretnék cross motorra váltani csak azt akarom kérdezni hogy melyiket célszerűbb megvenni yz250 2t vagy honda cr 250 2t melyik megy jobban
Sziasztok nekem yz 250 em van..használtan vettem és gyujtás illetve lendkerék meg elektronika hiányában.ha valakinek van akkor szoljopn mert megvenném.ja 1985ös kiadás elöre is köszönöm sziasztok
Én másképp látom. A 400 nagyon jó endurocross motor.Tehát ha inkább endurozol és kevesebbet crossozol akkor jó választás sztem.Fordítva más a helyzet.
Az enyém eladó,teljesen költségmentes állapotban van és lesz hosszú ideig.Minden félelmed alapja felejthető,mert nagyon sok mindent kicseréltem.Én most többet szeretnék crossozni és újabb motort szeretnék ezért eladó.
Ha gondolod hívj fel,elmondok mindent.
mielőtt cserélsz olajat,járasd meg a motort,csumázd le párszor
igy az aljára leülepedett retek kicsit felkavarodik és ki fog folyni,nem fog ott maradni a karterban
Dani, inkább olyat mondj, amivel egy 2t krosszba lehet nyomatékot varázsolni
Fő az összetartás márkatársak között.
Nehogy már ezért legyek kiközösítve!
Egyébként egy ilyen pörgős blokknak az hogy alapjárat közelében pöfögsz vele, sztem legalább annyira nem tesz jót mintha kilométereken keresztül húznád neki csövön
A 2T versenyenduroknak (EXC-knek legalábbis biztos) meg látszólag jelentéktelennek tűnő beállításokkal nagyon durván meg lehet változtatni a motorkarakterisztikáját, a krosszos, agresszívtól a villanymotorszerűen egyenletesig. Bár sztem ezt már annak idején is elmondtam párszor...
Gondolom olvastad Te is, hogy végigjártam az egész netet, mindenféle amerikai fórumot is meglátogattam, mindenki elmondta, milyen motor lenne jó nekem, de az a probléma, hogy a DRZ400-at túl testesnek éreztem, az EXC200/250-eket pedig túl agresszívnek.
Maradt ez a kis, kezes 4T motor.
Mi az amitől ez kevésbé lenne jó nekem endurora?
Kb. azt olvasom a legtöbb helyen erre a kérdésre, hogy a hosszú egyenesekben való végsebességközeli haladás nem tesz jót a motornak.
Ma mentem mindenféle terepen és hidd el, semmiféle problémát nem okoz az egyenesekben való önmegtartóztatás. Nem speedmotort vettem, tisztában vagyok a magam és a motor képességeinek a határával, buckás vidékeken való dörmögés sokkal élvezetesebb, mint egy hosszú egyenesben való kihúzatás.
Kb. 3 órás off-road, közben egy kis esővel, de valami Isteni volt, erre vártam egész életemben.
Nagyon zsír a motor az eddigi tapasztalatból, kezes, könnyű, és jóindulatú. Bár hallottam rémhíreket a meleg 4T motorok újraindítási nehézségeiről, eddig nagyszerűen indulgat. Hidegen egy hét állás után egyetlen pöccentésre beröffent, melegen néha elsőre, de max. 3-4-edik rúgásra indult.
Veszélyhelyzet egyszer sem volt szerencsére:) :bow: :thumbup:
(a fényképezőt a hátizsákba vittem végig, de valahogy nem volt kedvem megállni egyetlen fotóra sem)
sztem ettől jobb szettek érkeznek,mint ahonnan rendeltük.
Lehet én is olcsóbban kéne hogy feltegyem,csak sajnálom,mert rengeteget költöttem rá.
ettől rendeltem már azóta 2szer és jókat küld.nézz szét és ha kell szólj.
Mennyiért ment el?
én is újítani szeretnék
Eladod?
az Yz jobb megbízhatóbb semmi gond vele stb ?
Az enyém eladó,teljesen költségmentes állapotban van és lesz hosszú ideig.Minden félelmed alapja felejthető,mert nagyon sok mindent kicseréltem.Én most többet szeretnék crossozni és újabb motort szeretnék ezért eladó.
Ha gondolod hívj fel,elmondok mindent.
igy az aljára leülepedett retek kicsit felkavarodik és ki fog folyni,nem fog ott maradni a karterban