jól értelmezem én ezt a manualt az olajcserével kapcsolatban?
sima olajcsere : 1 Liter
olajcsere+szűrő : 1,1 Liter
teljes blokkszétszedés : 1,2 Liter
?
Na bammeg,Te se nyomtá akkor kemény 30 perceket egyfolytában Én egy ilyen tökölés után, a bőröm is levenném,a tüdőm is kiköpöm,meg meginnák 80 liter vizet,pedig nemvagyok izzadós,inkább fázós Nem még ,hogy belegyek pólyázva egy ilyen hülyeségbe
Melegne tuti hogy melegebb, de laza crossra, vagy enduróra tökéletesek.
Én már szinte csak pályázom, ezért is cseréltem le, és sokkal kényelmesebb a mozgásom az tuti.
Ezek közül mindegy melyiket veszed mindeggyik nagyon masszívnak néz ki, nyugottan ajánlom.....
Semmi baj, köszi, hogy szóltál, igazából nekem illett volna üzennem, hogy érdekel-e, vagy semi.
Ha rajtam múlna utaltam volna, ahogy ígértem, de mint mondtam a feleség az utóbbi hetekben kicsit beleunt, hogy rendszeresen mennek a tízezrek a motoros felszerelésre.
Most már megvan minden, a testprotektor kellene már csak, amit szokásomhoz híven kissé nehezen döntök el.
Ha már úgysincs közöttünk üzleti érdek, esetleg írhatnál néhány szót, mi a helyzet ezekkel a protikkal a gyakorlatban, akár az olyan EVS_sel, mint ami neked is volt.
Itthoni boltokban (borsodban) sajnos többnyire csak noname protektorokkal találkozok.
Olvastam mindenféle tesztet és tulajdonosi véleményt, összehasonlítást is ezekről, végül úgy néz ki a kettő közül fogok dönteni:
Thor Impact Rig, vagy 661 Vapour Pressure Suit.
Az EVS BJ22 vállvédős változata is nagyon masszívnak néz ki, de jó áron most angliából a Thor, vagy a 661 lenne.
Nagyon megnehezíti a mozgást egy ilyen, vagy csak a meleg, amiért a páncélt ajánlod? Az a baj, hogy ami páncélt eddig láttam, mint semmi, vékony műanyag volt, vékony szivacsréteggel, amiből nem sok védelmet nézek ki. (főleg, hogy az egész kar védetlen)
kell is! mert csak dölöngélek így vele!
különben meg rájöttem hogy rossz lovon űltem eddig!
Annyira "kezelhetőbb" nekem a 4T mintha valami oktatómotor lenne. Nem nagy gond neki ha egyel magasabb fokozatban motorozom. Oda ugrik ahova én akarom.Nem akar állandóan gyertyázni.
Viszont az orrát már párszor odaszúrtam az ugrókhoz,mikor azt gondoltam hogy túl nagy a tempó, és egy kicsit visszavettem....na akkor büntet! ...nem kicsit...benéztem párszor az első sárvédő alá
sima olajcsere : 1 Liter
olajcsere+szűrő : 1,1 Liter
teljes blokkszétszedés : 1,2 Liter
?
...ami persze nem baj
Akkor ezek szerint mégis jó megoldás egy ilyen protektoring is?
Külföldiek nagyon ajánlják ezt a képen látható Thor Sentinelt, 21 ezer környékén van. Lényegében csak magát a törzset védi.
Én már szinte csak pályázom, ezért is cseréltem le, és sokkal kényelmesebb a mozgásom az tuti.
Ezek közül mindegy melyiket veszed mindeggyik nagyon masszívnak néz ki, nyugottan ajánlom.....
Semmi baj, köszi, hogy szóltál, igazából nekem illett volna üzennem, hogy érdekel-e, vagy semi.
Ha rajtam múlna utaltam volna, ahogy ígértem, de mint mondtam a feleség az utóbbi hetekben kicsit beleunt, hogy rendszeresen mennek a tízezrek a motoros felszerelésre.
Most már megvan minden, a testprotektor kellene már csak, amit szokásomhoz híven kissé nehezen döntök el.
Ha már úgysincs közöttünk üzleti érdek, esetleg írhatnál néhány szót, mi a helyzet ezekkel a protikkal a gyakorlatban, akár az olyan EVS_sel, mint ami neked is volt.
Itthoni boltokban (borsodban) sajnos többnyire csak noname protektorokkal találkozok.
Olvastam mindenféle tesztet és tulajdonosi véleményt, összehasonlítást is ezekről, végül úgy néz ki a kettő közül fogok dönteni:
Thor Impact Rig, vagy 661 Vapour Pressure Suit.
Az EVS BJ22 vállvédős változata is nagyon masszívnak néz ki, de jó áron most angliából a Thor, vagy a 661 lenne.
Nagyon megnehezíti a mozgást egy ilyen, vagy csak a meleg, amiért a páncélt ajánlod? Az a baj, hogy ami páncélt eddig láttam, mint semmi, vékony műanyag volt, vékony szivacsréteggel, amiből nem sok védelmet nézek ki. (főleg, hogy az egész kar védetlen)
pont ilyen jól bírok én is űlni egy kempingszékben!
a többiről nem nyilatkozom
link
különben meg rájöttem hogy rossz lovon űltem eddig!
Annyira "kezelhetőbb" nekem a 4T mintha valami oktatómotor lenne. Nem nagy gond neki ha egyel magasabb fokozatban motorozom. Oda ugrik ahova én akarom.Nem akar állandóan gyertyázni.
Viszont az orrát már párszor odaszúrtam az ugrókhoz,mikor azt gondoltam hogy túl nagy a tempó, és egy kicsit visszavettem....na akkor büntet! ...nem kicsit...benéztem párszor az első sárvédő alá
hátrameneted nincs ? az is kellene
600E....
Mennyi volt ha nem vagyok pofátlan?
az lesz! Még holnap-holnapután kiviszem pályára, aztán a jövő héten szétszedik. Akkor 1 hét minimum pihi van.
Bazi furcsa volt hogy nincs 5. seb. Vagy 20x akartam neki rakni
Nem ezt nézted,...ez YZ450F