Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van
jól értelmezem én ezt a manualt az olajcserével kapcsolatban?
sima olajcsere : 1 Liter
olajcsere+szűrő : 1,1 Liter
teljes blokkszétszedés : 1,2 Liter
?
hát Te aztán alapos egy csóka vagy!
...ami persze nem baj
Dani van szkájpod?
Na bammeg,Te se nyomtá akkor kemény 30 perceket egyfolytában Én egy ilyen tökölés után, a bőröm is levenném,a tüdőm is kiköpöm,meg meginnák 80 liter vizet,pedig nemvagyok izzadós,inkább fázós Nem még ,hogy belegyek pólyázva egy ilyen hülyeségbe
Köszi!

Akkor ezek szerint mégis jó megoldás egy ilyen protektoring is?

Külföldiek nagyon ajánlják ezt a képen látható Thor Sentinelt, 21 ezer környékén van. Lényegében csak magát a törzset védi.
Melegne tuti hogy melegebb, de laza crossra, vagy enduróra tökéletesek.
Én már szinte csak pályázom, ezért is cseréltem le, és sokkal kényelmesebb a mozgásom az tuti.
Ezek közül mindegy melyiket veszed mindeggyik nagyon masszívnak néz ki, nyugottan ajánlom.....
De most miért?Te sosem szoktál senkivel egyetérteni
Kénytelen vagyok egyetérteni
Csikának igaza van!Nekem van ilyen is olyan is,de a páncél fényévekkel kényelmesebb!
Majd ezekbe jól belerohadsz,azt levegőt sem tudsz majd venni,elhajítod a picsába féláron
Szia!

Semmi baj, köszi, hogy szóltál, igazából nekem illett volna üzennem, hogy érdekel-e, vagy semi.

Ha rajtam múlna utaltam volna, ahogy ígértem, de mint mondtam a feleség az utóbbi hetekben kicsit beleunt, hogy rendszeresen mennek a tízezrek a motoros felszerelésre.
Most már megvan minden, a testprotektor kellene már csak, amit szokásomhoz híven kissé nehezen döntök el.

Ha már úgysincs közöttünk üzleti érdek, esetleg írhatnál néhány szót, mi a helyzet ezekkel a protikkal a gyakorlatban, akár az olyan EVS_sel, mint ami neked is volt.
Itthoni boltokban (borsodban) sajnos többnyire csak noname protektorokkal találkozok.
Olvastam mindenféle tesztet és tulajdonosi véleményt, összehasonlítást is ezekről, végül úgy néz ki a kettő közül fogok dönteni:
Thor Impact Rig, vagy 661 Vapour Pressure Suit.
Az EVS BJ22 vállvédős változata is nagyon masszívnak néz ki, de jó áron most angliából a Thor, vagy a 661 lenne.

Nagyon megnehezíti a mozgást egy ilyen, vagy csak a meleg, amiért a páncélt ajánlod? Az a baj, hogy ami páncélt eddig láttam, mint semmi, vékony műanyag volt, vékony szivacsréteggel, amiből nem sok védelmet nézek ki. (főleg, hogy az egész kar védetlen)
óóóóó...mintha magamat látnám!

pont ilyen jól bírok én is űlni egy kempingszékben!

a többiről nem nyilatkozom
Jánoska 1 kicsit csapat!
link
kell is! mert csak dölöngélek így vele!
különben meg rájöttem hogy rossz lovon űltem eddig!

Annyira "kezelhetőbb" nekem a 4T mintha valami oktatómotor lenne. Nem nagy gond neki ha egyel magasabb fokozatban motorozom. Oda ugrik ahova én akarom.Nem akar állandóan gyertyázni.
Viszont az orrát már párszor odaszúrtam az ugrókhoz,mikor azt gondoltam hogy túl nagy a tempó, és egy kicsit visszavettem....na akkor büntet! ...nem kicsit...benéztem párszor az első sárvédő alá
Az nincs,de két kitámasztó kereket adok hozzá hátra,oldalra
kösz...tudtam hogy rendes kis gyerök vagy te
hátrameneted nincs ? az is kellene
2004es-ben nincs 5! Azt hiszem még a 2005ben sincs...de ez nem biztos
600E....
Nincs benne 5.-ik?
Mennyi volt ha nem vagyok pofátlan?
Hát rakass bele Enyémből kiszedem 5-6-ot azt beleteheted nekem úgysem kell
hello Csikánó!
az lesz! Még holnap-holnapután kiviszem pályára, aztán a jövő héten szétszedik. Akkor 1 hét minimum pihi van.

Bazi furcsa volt hogy nincs 5. seb. Vagy 20x akartam neki rakni
Na akkor agyagygagygaad nekiiii Yamcsis
jaja..tegnap hoztam haza.
Nem ezt nézted,...ez YZ450F