Írj már légyszi mail-tot,nem nagyon vagyok itthon mostanában,azt asszony lesi,megkeresi neked,de így hiába mondom neki ,elfelejti.Minden benne van a könyvben
elképzelhető a következő teóriám?
-elindultunk motorozni. a hátsó gátlóm teljesen jól üzemel.
-a pályán azt vettem észre hogy kezd elfogyni a hátsó visszaút csillapítás.
-miután hazaértünk és este nézegettem a teleszkópot, már semmi baja nem volt, teljesen jól csillapított.
namost véleményem szerint a válasz az hogy a gátlóban lévő olaj olyan régi hogy a pályán erős/intenzív használat közben felhabosodik vagy felmelegszik és elveszti a sűrűségét(ha jól tudom viszkozitását) és a már hígabb olaj a gátló járatain nem csillapít, majd miután megállok vele és megnyugszik benne az olaj ismét csillapít?
ha ez a baj, és csak egy olajcsere kell, szétszedem és megcsinálom akkor a gáz a mi a gátlóban van elveszik ha csak az olaj részét csavarom szét?
ja és pontosan milyen olaj való bele? yz 125 "94
válaszotokat köszönöm!
Hát nem tudom, elvileg miden hengert lehet hüvelyeztetni és egy bizonyos méretig fúrni is. Ameddig kapsz bele megfelelő méretű dugót addig furathatod. persze vannak kivételek, ha már annyira karcos a henger hogy már furatni se lehet akkorára, na akkor jön a hüvelyeztetés, ami nem nagy cucc. felmelegítik a hengert, és kihúzzák belöle a régi hüvejt, majd beledugnak egy másikat és voálá. nem értem miért ne lehetne ezt megcsinálni a te hengereddel.......
nekem így első hallásra amiket elmondtál egy kicsit gyanus a dolog... szoval ha rám hallgatsz akkor meg mutatod valaki másnak is, mert látom hogy nem értesz hozzá, és ne adja isten hogy átb...sszanak mert sajnos elég sokszor fordul elő ilyen manapség....
Minden jót és sok sikert!
Most vittem szerelőhöz a motort, megnézte jobban a hengert és teljesen elvan kopva... Aztmondta hogy ebbe nem lehet hüvelyt cserélni, én sem értem hogy miért... A furatásra pedig azt mondta hogy talán még van esély rá...
Azé néha nyögöghetsz is valamit ide általába megnézem a topicot , Srácok voltak ma "szűzoltó" versenyen Nr. 1
Én nem tudtam el menni me melóztam, lehet azért nyertek me nem voltam ott
Csáá ! Juni vegen juli elejen leszek otthon, majd ezt meg pontositom valamikor. Szarra meg nem kerestem magam, de legalabb elek es irigykedve nezem merre jarsz, mit csinalsz! Remelem lesz legalabb 3 hetem otthon, azt akkor megyunk gepelni valamerre, mert mar nagyon hianyzik...
Ok rendben van. Nekem a könyv egy 1983-as Yamaha YZ 125-höz kellene. Tényleg ez van meg? Megvan benne minden (gyári beállítások..., kezelés, olaj benzin keverési arány...)Segítség felújításhoz, rajzok... Hány oldalas? Pár képet tudnál küldeni róla nekem a gacsi.tomi@gmail.com ra ?
Eladó a képen látható vadonatúj UNIVERSAL complett villahíd kormánybefogóval dobozában eladó!
Növeli a villa rögzítési felületét 30% -kal a jobb irányítás érdekében. 4 beállítási pozíciót biztosít a vezető legjobb elhelyezkedése érdekében. Minden villahíd CNC mart, pontos adatok szerint a legjobb minőségű, 6061 hideg kovácsolt alumíniumból. A ferdített rögzítési minta, maximális fogóerőt biztosít. Több motormodellhez is kapható! Kialakítása könnyíti a kanyarodást.
Nagyon jó minőségű anyaga könnyebb és strapabíróbb mint a gyári és nem utolsó sorban esztétikailag is sokat dob a mocin.
elképzelhető a következő teóriám?
-elindultunk motorozni. a hátsó gátlóm teljesen jól üzemel.
-a pályán azt vettem észre hogy kezd elfogyni a hátsó visszaút csillapítás.
-miután hazaértünk és este nézegettem a teleszkópot, már semmi baja nem volt, teljesen jól csillapított.
namost véleményem szerint a válasz az hogy a gátlóban lévő olaj olyan régi hogy a pályán erős/intenzív használat közben felhabosodik vagy felmelegszik és elveszti a sűrűségét(ha jól tudom viszkozitását) és a már hígabb olaj a gátló járatain nem csillapít, majd miután megállok vele és megnyugszik benne az olaj ismét csillapít?
ha ez a baj, és csak egy olajcsere kell, szétszedem és megcsinálom akkor a gáz a mi a gátlóban van elveszik ha csak az olaj részét csavarom szét?
ja és pontosan milyen olaj való bele? yz 125 "94
válaszotokat köszönöm!
nekem így első hallásra amiket elmondtál egy kicsit gyanus a dolog... szoval ha rám hallgatsz akkor meg mutatod valaki másnak is, mert látom hogy nem értesz hozzá, és ne adja isten hogy átb...sszanak mert sajnos elég sokszor fordul elő ilyen manapség....
Minden jót és sok sikert!
Nem értem miért ne lehetne cserélni a hüvejt benne...
Felmelegítik és kihúzzák belöle.
A fúratás nem lenne elég?
Létezik olyan henger hogy nem lehet benne perselyt cserélni? Egy 1991-es YZ 125 hengeréről van szó.
Köszi
Én nem tudtam el menni me melóztam, lehet azért nyertek me nem voltam ott
Mi a pálya? Élsz még remélem. Lassan itt a június, már biztos szarrá kerested magad.....
Mennyi idöre jössz haza? vagy még semmit sem tudsz?
Eladó a képen látható vadonatúj UNIVERSAL complett villahíd kormánybefogóval dobozában eladó!
Növeli a villa rögzítési felületét 30% -kal a jobb irányítás érdekében. 4 beállítási pozíciót biztosít a vezető legjobb elhelyezkedése érdekében. Minden villahíd CNC mart, pontos adatok szerint a legjobb minőségű, 6061 hideg kovácsolt alumíniumból. A ferdített rögzítési minta, maximális fogóerőt biztosít. Több motormodellhez is kapható! Kialakítása könnyíti a kanyarodást.
Nagyon jó minőségű anyaga könnyebb és strapabíróbb mint a gyári és nem utolsó sorban esztétikailag is sokat dob a mocin.
Bolti ára 80.000Ft felett!
Anyaga: 6061 Hideg Kovácsolt Aluminium
Eljárás: CNC
2004-2005 Yamaha YZ 450F
2004 Yamaha YZ 250
2005-2006 Suzuki RMZ 250
2005-2007 Suzuki RM 125
2004-2007 Suzuki RM 250
Kormánybefogó mérete választható 22mm normál illetve 28mm (1-1/8") túlméretes kormányhoz való is kapható.
Érd.: 06703918024 rudolf.sandor86@gmail.com
ÁR: 35000Ft
Urak nem tud valaki 1983-as Yamaha YZ 125-höz szervizes könyvet szerezni? Szükségem lenne a karbi beállításra valamint még jópár dologra...