Hát még felénk milyenek vannak. Hétvégén kipróbáltuk az új kamerát a pályán (videóimnál megtalálható), de ha majd az erdő felszárad akkor lesznek csak igazán hegyek
athlonator!
véleményem szerint a 250-es cross túl nagy lenne neked egy 125 ös dt után. ha rám hallgatsz akkor inkább 125öst veszel, mert nem biztos hogy ki birnád használni a 250 et. hidd el a 125 ös is tud meglepetést okozni..... és ha azt kimotorozod akkor érdemes nagyobban gondolkodni.
Vannak szép helyek a világon, az tuti.
Nekem épp mostanában jutott eszembe, hogy megvan a motor, hogy talán már 10 éves is van, hogy ha valami szép domborzatot látok, egyből azon járt az eszem, hogy ha egyszer lesz egy jó motorom, hogy meg tudnám mászni.
Most végre a motor megvan, a helyszín nekem az Aggteleki Nemzeti Park lesz-bár ott azért néhol nagyon vigyázni kell a tájvédelmes autókkal-de azért azt hiszem lesz bőven motorozni való hely.
Köszi a kielégítő választ!
Mindenképp yz-t vennék.
Nem volt még 125-ös krosszom csak endúróm.
De azon gondolkozom, hogy a 250-es mennyivel lenne e jobb.
lofflerricsi köszi a választ, az ismerős szerelő akivel rendeltetem majd az alkatrészt ő is oda jár, innentöl kezdve nincs gond, megbeszélem vele a továbbiakat!
köszi a válaszod!
erre válaszom csak annyi hogy egy ismerősömnek 98 as yz 125 van és bár nem használja pályán, csak hobbi célra inkább enduro, ennek ellenére elég sokat megy vele , két éve nem cserélt benne dugattyút és hibátlanul megy neki a vas.
amit a tesztes összehasonlító rovatban olvastál az a szigorúan papíron leírt előírásoknak megfelelő szerviz intervallumok voltak.
én inkább azt mondom, hogy amikor érzi az ember hogy dugó érett a masina akkor meg kell tenni. hogy az 45 üzemóra múlva vagy 100 alatt jön el ezt úgy is észrevenni és nem mindegy hogy ki hogy használja! lehet az egy endurozásra használt motor amit 1:30 as keverékkel használnak vagy lehet egy versenyen használt 1:50 es keverékel ellátott masina is.nem mind1....
Ha 125 ös crosst szeretnél, akkor Yz 125!
jómagam is yz 125 ttel megyek és meg vagyok elégedve!
Minden jót!
sziasztok!
lehet e külön kapni és ha igen mennyibe kerül egy yz 125 (95 év)-be egy hengerfely tömítés. nem kéne a szett mert a többi tömítés jó csak is 1 kéne ami a hengerfejen a kisebbik tömítés.
köszi előre is a válszt!
Sziasztok!
Lehet majd venni szándékozom a közeljövőben egy yz 125-öst.
Arra lennék kíváncsi, hogy mit bírnak ezek a vasak? Milyen szervízintervallumok vannak?
Olvastam a 2T vs 4T tesztek de egy kicsit kevésnek találom azt a 45 üzemórát.
Mert ez még igazából nem mond semmit.
Tegyük fel 45 üzemóra alatt csökken 1 BAR-t a kompresszió.
Vagy 45 üzemóra után már nem bír elindulni?
Erről sajna nem írtak a tesztben.
Mert tegyük fel 12-es kompresszióból marad 10 és már azt mondják csereérett, de lehet még elmegy vele még vagy 45 üzemórát.
Azért emeltem ki, mert máshogy érezni egy motor erejét a füvön és máshogy egy száraz aszfalton és ismerőseim eddig 5 krosszmotort is úgy vettek meg, hogy a városban az utcán kellett kipróbálniuk, milyen.
Szerencsére három típusú motort is nedves füves talajon volt szerencsém kipróbálni.
A DRZ ereje alapján szimpatikus volt, meglepett, hogy a nagy köbcenti ellenére mennyire kezelhető jószág, viszont végig úgy éreztem, hogy meleg helyzetben teljes mértékben a termetes motornak lennék alárendelve, tehát kanyarokban, vagy buckákon, ha jobban megcibáltam, már éreztem, hogy nem uralom.
A kétütemű EXC viszont meg a másik véglet volt, aholis a motor könnyű és kezes lehetett volna, de az agresszív teljesítményleadás volt az, ami megijesztett.
A YZF volt az egyetlen, ami már első találkozásra is szimpatikus volt, ráadásul ezt a ránézésre legfélelmetesebb talajon próbáltam ki, egy egész napos eső után felázott réten. (nyilván a jó gumin sok múlik).
Teljesen meglepődtem, hogy agresszívan hajtva is mennyira érzem a motort és mennyire szépen lehet íven tartani.
Kis, könnyű, filigrán motor, szépen ívelő teljesítményleadással.
Persze mondom ezt mindösszesen pár száz méter motorozás után
Arra kell csak figyelnem, hogy ne kapjon el a hév nagyon majd, mert általában eleinte mindenki nagyon szépen, óvatosan motorozik, aztán mikor úgy érzi már profi, akkor jönnek a perecelések.
Na, így nem akarok járni.
Baszok én a kenyerekre
véleményem szerint a 250-es cross túl nagy lenne neked egy 125 ös dt után. ha rám hallgatsz akkor inkább 125öst veszel, mert nem biztos hogy ki birnád használni a 250 et. hidd el a 125 ös is tud meglepetést okozni..... és ha azt kimotorozod akkor érdemes nagyobban gondolkodni.
Vannak szép helyek a világon, az tuti.
Nekem épp mostanában jutott eszembe, hogy megvan a motor, hogy talán már 10 éves is van, hogy ha valami szép domborzatot látok, egyből azon járt az eszem, hogy ha egyszer lesz egy jó motorom, hogy meg tudnám mászni.
Most végre a motor megvan, a helyszín nekem az Aggteleki Nemzeti Park lesz-bár ott azért néhol nagyon vigyázni kell a tájvédelmes autókkal-de azért azt hiszem lesz bőven motorozni való hely.
Románia is tartogat ilyen szép dombocskákakt
Tudod majd ha annyi pénzem lesz, veszek 1 furgont aztán leruccanunk 1 -2 napra
Mindenképp yz-t vennék.
Nem volt még 125-ös krosszom csak endúróm.
De azon gondolkozom, hogy a 250-es mennyivel lenne e jobb.
köszi a válaszod!
amit a tesztes összehasonlító rovatban olvastál az a szigorúan papíron leírt előírásoknak megfelelő szerviz intervallumok voltak.
én inkább azt mondom, hogy amikor érzi az ember hogy dugó érett a masina akkor meg kell tenni. hogy az 45 üzemóra múlva vagy 100 alatt jön el ezt úgy is észrevenni és nem mindegy hogy ki hogy használja! lehet az egy endurozásra használt motor amit 1:30 as keverékkel használnak vagy lehet egy versenyen használt 1:50 es keverékel ellátott masina is.nem mind1....
Ha 125 ös crosst szeretnél, akkor Yz 125!
jómagam is yz 125 ttel megyek és meg vagyok elégedve!
Minden jót!
lehet e külön kapni és ha igen mennyibe kerül egy yz 125 (95 év)-be egy hengerfely tömítés. nem kéne a szett mert a többi tömítés jó csak is 1 kéne ami a hengerfejen a kisebbik tömítés.
köszi előre is a válszt!
Lehet majd venni szándékozom a közeljövőben egy yz 125-öst.
Arra lennék kíváncsi, hogy mit bírnak ezek a vasak? Milyen szervízintervallumok vannak?
Olvastam a 2T vs 4T tesztek de egy kicsit kevésnek találom azt a 45 üzemórát.
Mert ez még igazából nem mond semmit.
Tegyük fel 45 üzemóra alatt csökken 1 BAR-t a kompresszió.
Vagy 45 üzemóra után már nem bír elindulni?
Erről sajna nem írtak a tesztben.
Mert tegyük fel 12-es kompresszióból marad 10 és már azt mondják csereérett, de lehet még elmegy vele még vagy 45 üzemórát.
Szerencsére három típusú motort is nedves füves talajon volt szerencsém kipróbálni.
A DRZ ereje alapján szimpatikus volt, meglepett, hogy a nagy köbcenti ellenére mennyire kezelhető jószág, viszont végig úgy éreztem, hogy meleg helyzetben teljes mértékben a termetes motornak lennék alárendelve, tehát kanyarokban, vagy buckákon, ha jobban megcibáltam, már éreztem, hogy nem uralom.
A kétütemű EXC viszont meg a másik véglet volt, aholis a motor könnyű és kezes lehetett volna, de az agresszív teljesítményleadás volt az, ami megijesztett.
A YZF volt az egyetlen, ami már első találkozásra is szimpatikus volt, ráadásul ezt a ránézésre legfélelmetesebb talajon próbáltam ki, egy egész napos eső után felázott réten. (nyilván a jó gumin sok múlik).
Teljesen meglepődtem, hogy agresszívan hajtva is mennyira érzem a motort és mennyire szépen lehet íven tartani.
Kis, könnyű, filigrán motor, szépen ívelő teljesítményleadással.
Persze mondom ezt mindösszesen pár száz méter motorozás után
Arra kell csak figyelnem, hogy ne kapjon el a hév nagyon majd, mert általában eleinte mindenki nagyon szépen, óvatosan motorozik, aztán mikor úgy érzi már profi, akkor jönnek a perecelések.
Na, így nem akarok járni.