én anno a Husqvarnámba 1Liter Husqvarna xp láncfűrész olajat használtam el(1700Ft volt)
óva intettek a láncfűrész olajaktól, mivel a hajtókar csapágyaknak mégsem nyújt megfelelő kenést hiába szintetikus,meg tudjuk hogy a stihlek is 12ezer felett pörögnek...
ezért visszaálltam a castrol power 1-re amit itt az apróban is megvehet 2200Ft/liter áron az ember! és ez valóban crossba,a hozzá való minősítéseknek megfelelően...
Elvileg jónak kéne lennie a stihl olajnak is,de gyakorlatban minden más.3000Ft-ért lehet venni rendes olajat is...Castrol Power 1,Igol STS vagy valami eze tuti jók,de elméletben a stihl olajnak is jónak kéne lenni,én soha nem tettem az YZ-be ,meg nem is fogom...:)Próba cseresznye...
Kérdeznék...
Egy haverom a 96-os yz 250-be vett stihl olajat és azzal akar motorozni, mert állítólag körbejárta a témát(szerinte az tökéletes a 2t-be, literje 2-3000 Ft). A motort tőlünk vette, előtte csak motult használtunk bele, de én attól tartok hogy a stihl-el lesznek gondok.
Szerintetek?
Ha marhaságot akar csinálni, akkor belinkelném a válaszaitokat, hátha meggyőzőm.
Ennyi a történet, várom a válaszokat.
Az olaj, olajszűrő cseréje eddig óra szerint megy, légszűrőt is tisztán tartom, csak most valahogy beugrott, hogy hátha kell a váltóba is olaj és megijedtem.
Egyben van a motor+váltó kenése. Ez kék motor, így nem fog forrni az olajad mint a pirosakban.
A legjobb tuning és a hosszú élet titka a sűrű olajcsere és légszűrőmosás. Inkább vegyél olcsóbb olajat de cseréld 3-4-5 óránként. Én is így teszem.
Pl Castrol Power1 Racing 3000 Ft/l és 4 óránként ledobom, bár az idén nem motorozhatok sajnos....
Barátom, ez biztos?
Egy ismerős, akinek YZ400F-e volt azt mondja ezeknél nincs külön hajtóműolaj, ugyanaz az olaj keni, amit magába a blokkba teszünk.
(külföldi fórumokon sem találtam ezidáig 4T YZ-nél hajtóműolajcserére utaló kommentet).
Amit te ajnálottál egyébként is sima motorolaj, nem?
A korábbi listám már jelentősen szűkült, alább találjátok a maradékot.
Van pár új cucc is ezekről rakok képet:
- hátsó lánckerekek 6 db (42-51) - 3000 ft/db
- vízpumpa ház és lapát - 8000 ft
- gyári első fékrendszer, komplett fékfolyadékkal, betét nélkül - 15000 ft
Idomok, felszerelések:
- első cross sárvédő, kék, használt - 2000 ft
- első cross sárvédő, kék, új, nem volt még felszerelve - 3000 ft
- első supermoto sárvédő fekete, használt- 2000 ft
- kék tank, gyári matricával (szerelvények nélkül, tanksapkával) - 30000 ft
- 1 pár hátsó oldalidom, fehér, karcos - 3000 ft
- gyári üléshuzat, szivacsozással, műanyag nélkül - 3000 ft
- hátsó cross sárvédő kék, megviselt állapotban - 2000 ft
- gyári wr fejidom lámpatest nélkül alig használt - 2000 ft
- x-gear vastag kormány középső szivacs védővel - 5000 ft
Blokk alkatrészek, egyebek:
- főtengely hajtókarral, felújítandó - 10000 ft
- mindkét verzérműtenygely csapágyakkal - 5000 ft/db
- gyári szeleprugó szett - 7000 ft
- szelep kupak, 3 db - 3000 ft
- szelepszárszimering szett, athena - 2000 ft
- gyári kuplungkar, bowdennel - 8000 ft
- magura fékkar, radiális felső munkahengerhez - 6000 ft
- gyári hátsó fékcső - 2000 ft
kitisztít : kb mint halottnak a csók
gyorsítómembránt kellene megnézni hogy épp e !
165 ös fuvóka helyett 168 as főfuvóka
és alapjárati keverékállító csavarral szórakoztam
ha befele tekered akkor kevesebb levegőt adsz neki valszeg neked ezt kellene tenned !
Eredmény: most nem fullad még alapjáratról odareszelve sem
óva intettek a láncfűrész olajaktól, mivel a hajtókar csapágyaknak mégsem nyújt megfelelő kenést hiába szintetikus,meg tudjuk hogy a stihlek is 12ezer felett pörögnek...
ezért visszaálltam a castrol power 1-re amit itt az apróban is megvehet 2200Ft/liter áron az ember! és ez valóban crossba,a hozzá való minősítéseknek megfelelően...
Kérdeznék...
Egy haverom a 96-os yz 250-be vett stihl olajat és azzal akar motorozni, mert állítólag körbejárta a témát(szerinte az tökéletes a 2t-be, literje 2-3000 Ft). A motort tőlünk vette, előtte csak motult használtunk bele, de én attól tartok hogy a stihl-el lesznek gondok.
Szerintetek?
Ha marhaságot akar csinálni, akkor belinkelném a válaszaitokat, hátha meggyőzőm.
Ennyi a történet, várom a válaszokat.
üdv,
Banditx
cééép ...grat
de mire kellett 8 hónapot várni? A fekete festékre?
8 hónap volt, de megvan az eredménye
Az olaj, olajszűrő cseréje eddig óra szerint megy, légszűrőt is tisztán tartom, csak most valahogy beugrott, hogy hátha kell a váltóba is olaj és megijedtem.
A legjobb tuning és a hosszú élet titka a sűrű olajcsere és légszűrőmosás. Inkább vegyél olcsóbb olajat de cseréld 3-4-5 óránként. Én is így teszem.
Pl Castrol Power1 Racing 3000 Ft/l és 4 óránként ledobom, bár az idén nem motorozhatok sajnos....
Yamaha Yzf/Wr 426-os hengert keresek "használhatót"
Csörgess meg visszahívlak
06-70-3376-176
Egy ismerős, akinek YZ400F-e volt azt mondja ezeknél nincs külön hajtóműolaj, ugyanaz az olaj keni, amit magába a blokkba teszünk.
(külföldi fórumokon sem találtam ezidáig 4T YZ-nél hajtóműolajcserére utaló kommentet).
Amit te ajnálottál egyébként is sima motorolaj, nem?
Van pár új cucc is ezekről rakok képet:
- hátsó lánckerekek 6 db (42-51) - 3000 ft/db
- vízpumpa ház és lapát - 8000 ft
- gyári első fékrendszer, komplett fékfolyadékkal, betét nélkül - 15000 ft
Idomok, felszerelések:
- első cross sárvédő, kék, használt - 2000 ft
- első cross sárvédő, kék, új, nem volt még felszerelve - 3000 ft
- első supermoto sárvédő fekete, használt- 2000 ft
- kék tank, gyári matricával (szerelvények nélkül, tanksapkával) - 30000 ft
- 1 pár hátsó oldalidom, fehér, karcos - 3000 ft
- gyári üléshuzat, szivacsozással, műanyag nélkül - 3000 ft
- hátsó cross sárvédő kék, megviselt állapotban - 2000 ft
- gyári wr fejidom lámpatest nélkül alig használt - 2000 ft
- x-gear vastag kormány középső szivacs védővel - 5000 ft
Blokk alkatrészek, egyebek:
- főtengely hajtókarral, felújítandó - 10000 ft
- mindkét verzérműtenygely csapágyakkal - 5000 ft/db
- gyári szeleprugó szett - 7000 ft
- szelep kupak, 3 db - 3000 ft
- szelepszárszimering szett, athena - 2000 ft
- gyári kuplungkar, bowdennel - 8000 ft
- magura fékkar, radiális felső munkahengerhez - 6000 ft
- gyári hátsó fékcső - 2000 ft
06-70-33-77-989
A hajtóműolajat milyen gyakran kell cserélni 250F-ben?
amit csináltam :
kitisztít : kb mint halottnak a csók
gyorsítómembránt kellene megnézni hogy épp e !
165 ös fuvóka helyett 168 as főfuvóka
és alapjárati keverékállító csavarral szórakoztam
ha befele tekered akkor kevesebb levegőt adsz neki valszeg neked ezt kellene tenned !
Eredmény: most nem fullad még alapjáratról odareszelve sem