Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló!
Valaki akinek még gyári kipufogója van, megmérné nekem annak a csőnek a belső átmérőjét ami a kipuf végében van?
Nagyon megköszönném!
kapott egy új véget :D
hát ezzel meg mi történt?
Heló!
Ez lényegében egy teljesen nyitott dob, nincs benne semmi csak egy perforált cső és körülötte gyapot?
Semmi folytás?
Hy!

Igen, ugyanígy néz ki, de ez egy nagyon gyenge felvétel, a valóságban sokkal keményebb a hangja..
oks thx, én is nemrég találtam ezt a dobot de nagyon olcsó!
Tudsz róla képet mutatni hogy hogy néz ki a motoron?
Üdv Mindenkinek!

Az én Xt-en ilyen kipufogó van. Nagyon brutális a hangja, de komolyan. Sajnos teljesítménynövekedést nem okozott..:( de, legalább ártani sem ártott..:) most van 54.000km a motorban. Bovdenszakadás nálam is volt, méghozzá a legelső hónapban 2x is, azóta (3éve) nem. Volt benn egy vezérműlánc csere és 3x(!) kormánycsapágy. Ja és egy telószimering. Más komolyabb baj nem volt vele. Szerintem nagyon jó kis motor....városban. Messzebbre egy 650- hondával járkálok. Szóval, Nyom191 kérésére reagálva érdemes felszerkeszteni ilyen kipufogót mert nagyon-nagyon(!) jó audiovizuális élményt ad!:)

Üdv
1
2

ha vmelyiket megveszed akkor majd beszámolót kérek róla
szókincs kérdése
én ugy fogalmaznék: nép-hülyités
hi
ma mentem egy XT 660 X-el :) hát mit mondjak, a vigyor odafagyot az arcomra :D ugy jön egykerékre h. ihaj csuhaj és az a hang.....
most erre mit mondjak? szopás?
az a baj h rajtam kivul még 7-8 ember szart fogott ki.....
akkor passz, szart fogtál ki, nekem benne van majdnem 7000km és semmi gondom volt (kop, kop, kop) kivéve hogy télen leragadt a porlasztóban a szelep
Sportkipufógót honnan lehet rá venni? vagy mien fajták jó rá?
Nekem full jó az xt semmi bajom nem volt eddig vele és már több mint 3 éves
normális használat, akkor azt hozzáteszem, rendszeres karbantartás! normalis bejaratas! idnulas előtt motor bemelegites....
hozzáteszem ez nem beszólás hanem megjegyzés volt, peace
hát, használattól is függ...
ja és beszélgettem a kereskedővel, és azt mondta hogy eddig kb 30 xt-t elvittek tőle, és csak kb 7-8nak van rendszeresen baja, és hogy ez nem sok, hát nem tudom, ezek szerint 300 xtből 75 rossz.... hmmm elgondolkodtató arány
nos, hát gondoltam megosztom veletek milyen csodálatos is a 25ös xt.
Kb 700 km volt a motorban mikor bal első teloszimmering eresztett... termeszetes hogy kopoalkatreszek listajan szerepel, tehát nem cserélték garanciába. Megtörtént a csere, ás 200 km mulva vittem vissza mert ujra szimmeringes, sérült volt a bal oldali telószár. ott volt kb két hetet a motor szervizben, ez alkalommal garanciális javitás volt.
kb 2000 kmnél járhattam, mikor egy távoli motorozás soran elszakadt a kuplungbovdenem .... szerencsére ezt gariba cserelik.
még egy aprobb hiba: hátso telonál a "porvédő" lecsuszott, azt mondták a szervizben hogy annak nincs jelentősége, tehát nem baj ha nincs a helyén.
azt meg sem emlitem hogy kb az első égőt zsinorban 4szer csereltem.
8000km: eszi az olajat, mintha azzal menne.... nagyszerviz, dugo, gyuru, szelepszárszimmering csere...
az önditio kedves hangokat ad ki.... megkértem oket szerviznel, hogy legyenek szivesek, nézzék meg! válasz: majd ha teljesen tönrement, akkor szétszedik!
11000 km: ismét messzeb kusztam el a kis xt-vel, gázbovden szakadás...
Összeségében : szuper jo kis motor, feltéve ha éppen nincs vmi baja, lassan többet kell szerelni mint menni vele, asszem meg lehet ezt köszönni a spanyoloknak! japanoknak ehhez sok közük nincs... Így vegyetek xt-t