Na sziasztok. Erdelybol vagyok, de remelem nemgond, a lenyeg a motoron van nemde? Ami nekem is egy 125-os yamaha XTR 1eve vettem, 2500 km-ben, 2evesen(1evig le volt teve, m a tulaja elesett vele, ugyhogy kellet rajta csereljek fekkart, aksit, tukroket) Eshogy miert erre esett a valasztasom? Azert mert makadam utakra, es varosban akartam hasznalni, h tanuljak, es 2ev hasznalat utan mindenem tele lett az olajozassal. Ugyanis 2 utemu 125osom volt,ami egyszeruen...mas. Jobban megy, ami szep es jo, de jobban fustol, szennyezi a kornyezetet (nemvagyok GreenPeace aktivista, de megis...),az enyem joval tobbet evett(6l), hetente volt szervizbe,es egyfolytaban az az olajproblema...Elegem volt. Megha nem is eszik egy 2 utemu joval tobb benzint neha, mint a 4es, olajbol sokkal tobbet zabal, ami szinten nem olcso. Az XT-vel sokkal kevesebb gond van(vagyis semmi :D). Motorikusan a regihez kepest ennek semmi baja. Nekem pedig megbizhatosagra volt szuksegem, es hibamentessegre. Azt is kaptam, amit vartam. A 4t szinte olaj nelkul megy,es nemkell allandoan keverni ;) most 8000-ben vagyok, tulvagyok jo par turan. Mikor megvettem
4000 km korul
shiman tartotta 110es tempot 7500-on, ami meg nem tulzottan tulporgetett. Meg mielott belekotnenek, gps-el mertem, meg autoval is kiprobaltuk. A vege nekem 126 volt, enyhe lejton es hatszellel. De nem is gyorsulni kell. Pont azt nyujtja nekem, amire vagyom. Tanulok vele, turazgatok, kirandulok a hegyekben, es problema mentesen. Nem kell attol rettegjek, h mikor fogy ki az olaj, van-e eleg benzin,kevertem-e megfelelo mennyisegu olajat a benzinbe stb stb. Kigyul a lampa, tankolok, es kesz. Egyetlen gondja a sebessgemero oranak van, 2 honapja kezdte el, neha ment, neha nem, elvittem szervizbe, azt mondtak ki kell cserelni, ami mint visszoalvastam itt nalatok, nem egy olcso buli :| de hazafele a szerevizbol hirtelen elindult, es ment 2 hetig, majd par napig megint nem, es igy tovabb, es igy tovabb. Vmit kell kezdjek vele, de majdcsak megjavul :). Tul vagyok egy kipufogo \"kibelezesen\", a szebb hang, +2 loero miatt, es par kulso atalakitason. Majd teszek fel kepeket :) Rengeteg helybeli 125-os motorossal turazgatok, es neha cserelunk...Legutobb egy Cagiva mitot probaltam ki. 125CCM,38 lo, 7sebesseg, 2 utem, megy 200at. De ugy raz, h egy ido utan erzed h vege mindennek, kenyelmetlen, igaz ez azert, m en nemvagyok hozzaszokva, eszik 9 litret, keverek olajat is minden tank benzinnel egy litret, es nem alegolcsobbat. Ezenkivul mindig szet van szedve, m vmi nemjo benne. Es o is aztmondta, mint az osszes tobbi 2 utemu 125os tarsam,legyen az nsr, rs;hogy en lehet ha irigyelem oket a nagy tempo miatt, de ok engem a megbizhatosag, a problemamentesseg, es az iranyithatosag,hasznalhatosag miatt. A mito,az nsr, es mindan mas 2utemu 125 vezetese utan visszaulni az en XT-re egy elmeny volt.:) Nem razott,mukodott minden, a valto akar a vaj, egyszeruEn...XT :) Mindenki dontse el, neki mi a fontos, es az alapjan vegyen motrot. En nem csalodtam, maximalisan elegedett vagyok vele, megvan a korlatlan jogsim, de meg nem tervezem a cseret,csak jovoben, vagy utanna. Egyszeruen szeretem, mert hozzam nott, es mert raereztem a feelingjere. Aki nem erez ra, az nem tudhatja h mit szid/vagy adott esetben mit dicser :) Jelenleg pont erre a kis gepre van szuksegem, se tobbre, se kevesebbre :) Jo motorozast mindenkinek ;)
Na hali. "Nemsokára" elkészül az első vidim. Ha megnézitek a képeim, akkor naggyából sejthetitek, h mire kell számítani. többek között, h hogyan lehet keréken 3.ig elváltani vagy épp kuplungozás nélkül kikapni, akár 2.ban is. Ha érdekel, találtok egy kis nyers húst a myvip-emen.
rád hallgatok, nem akarok rizikózni, csak hát rohadt jól lehet vele látni és rohadt jól is néz ki na mind1 akkor majd ha lesz pénzem veszek egy xenon szettet
80/100as akkor gondoplkodás nélkül szedd is ki belőlle, mert sokba keül majd a dejidom.az 30-40es volt azt hiszem.de ha nagy fényerőt akarsz akkor inkább vegyél bele xenont.csak az marha drága
valaki biztos rakott a motorba mert mondta hogy sokkal jobban lát vele és megéri kicserélni, pár napja vettem egy xenon hatásút, akkor szerinted szedjem ki a motorból? nem kell vkinek egy izzó? keveset használt, olcsó
Meg se próbáld.1mert a foncsort meg az "üveget"(ami ugye plexi) megolvasztja.a másik meg, hogy a világító tekercset is igen csak leterhelné a 3x-os áramfelvétel lehet tönkre is tenné rövid időn belül.
Persze mondom is Kell hozzá egy 2gigás kártya meg egy Duino DN805 .de mivel neked 6120 classicod van ezért neked fellehet rá rakni a NOKIA MAPS nevű alkalmazást (ezt msnen megoldjuk) ami azt jelenti hogy 90%os lefedettségű térképed lesz.Nekem E50em van (leggyengébb 9.1es) nincs rá tört Nokia maps ezért én tomtomot használok ami állítólag csak 50%os lefedettséget tud magyarországon de eddig mindent megtalált BP-n, ismeri a 4es metros gödröket radart meg satöbbi és hozzátok is gond nélkül elvitt.Igazából a program a legkevesebb.A duino DN805öt azért ajánlom mert 1)olcsó 2)jó 3)2év gari jár hozzá és nálam működik:)Bőrkabát zsebéből is veszi az adást igaz kis idő kell neki míg a zsebből műholdat talál (mondjuk nálunk a "rendes gps"nek is idő kell szal...) a 2gigás kártya meg azért mert az 1gigásnál nem sokkal drágább de dupla akkora:)elbirja a telefonod és egész europa ráfér sőt...ja igen.a te telodba is MICROSD kártya kell de ha megveszed a kártyát és elötte odadugod az eladó orra alá a telót hogy ebbe kell ugyis jó:)
Nem is tudom, csak úgy érzésre. Kicsi szivató, kicsi gáz talán. Könnyen indul. Ha nem indul elsőre változtatok a módszeren, pár másodpescnél nem tekerem tovább.
Hogyan szoktad indítani?
Én már gáz nélkül, kis gázzal, nagy gázzal, szivatóval/anélkül mindenhogy próbáltam, de nem az igazi...
A legjobbnak találom a nagyon kis gázadással (szivató nélkül) történő indítást ennél az említett langyos motornál, de így is sokat kell forgatni...
4000 km korul
shiman tartotta 110es tempot 7500-on, ami meg nem tulzottan tulporgetett. Meg mielott belekotnenek, gps-el mertem, meg autoval is kiprobaltuk. A vege nekem 126 volt, enyhe lejton es hatszellel. De nem is gyorsulni kell. Pont azt nyujtja nekem, amire vagyom. Tanulok vele, turazgatok, kirandulok a hegyekben, es problema mentesen. Nem kell attol rettegjek, h mikor fogy ki az olaj, van-e eleg benzin,kevertem-e megfelelo mennyisegu olajat a benzinbe stb stb. Kigyul a lampa, tankolok, es kesz. Egyetlen gondja a sebessgemero oranak van, 2 honapja kezdte el, neha ment, neha nem, elvittem szervizbe, azt mondtak ki kell cserelni, ami mint visszoalvastam itt nalatok, nem egy olcso buli :| de hazafele a szerevizbol hirtelen elindult, es ment 2 hetig, majd par napig megint nem, es igy tovabb, es igy tovabb. Vmit kell kezdjek vele, de majdcsak megjavul :). Tul vagyok egy kipufogo \"kibelezesen\", a szebb hang, +2 loero miatt, es par kulso atalakitason. Majd teszek fel kepeket :) Rengeteg helybeli 125-os motorossal turazgatok, es neha cserelunk...Legutobb egy Cagiva mitot probaltam ki. 125CCM,38 lo, 7sebesseg, 2 utem, megy 200at. De ugy raz, h egy ido utan erzed h vege mindennek, kenyelmetlen, igaz ez azert, m en nemvagyok hozzaszokva, eszik 9 litret, keverek olajat is minden tank benzinnel egy litret, es nem alegolcsobbat. Ezenkivul mindig szet van szedve, m vmi nemjo benne. Es o is aztmondta, mint az osszes tobbi 2 utemu 125os tarsam,legyen az nsr, rs;hogy en lehet ha irigyelem oket a nagy tempo miatt, de ok engem a megbizhatosag, a problemamentesseg, es az iranyithatosag,hasznalhatosag miatt. A mito,az nsr, es mindan mas 2utemu 125 vezetese utan visszaulni az en XT-re egy elmeny volt.:) Nem razott,mukodott minden, a valto akar a vaj, egyszeruEn...XT :) Mindenki dontse el, neki mi a fontos, es az alapjan vegyen motrot. En nem csalodtam, maximalisan elegedett vagyok vele, megvan a korlatlan jogsim, de meg nem tervezem a cseret,csak jovoben, vagy utanna. Egyszeruen szeretem, mert hozzam nott, es mert raereztem a feelingjere. Aki nem erez ra, az nem tudhatja h mit szid/vagy adott esetben mit dicser :) Jelenleg pont erre a kis gepre van szuksegem, se tobbre, se kevesebbre :) Jo motorozast mindenkinek ;)
Nem tudja valaki hogy milyen sportlégszűrőt érdemes venni az xt-re?
Növeli az a teljesítményét, vagy változtat a hangján?
Elkelt a gép, remélem az új tulaj is vigyáz majd rá. Majd invitálom ide is.
Egyenlőre búcsúzom, hamarosan egy másik topikban talán előkerülök.
Üdv,
2N
Szerintem te viccelsz velem, neked is XT-d van.
De ha mégsem: HIRDETÉS
(Amúgy szerintem teljesen normál állapotú, persze vigyáztam rá, nem ütöttem-vágtam, mindíg bemelegítettem stb.)
Üdv,
2N
Van 1 erdeklődő.. én :D
mennyiért adnád a szépikédet...kb.? (mert tényleg pepec állapotban van)
Hogyan szoktad indítani?
Én már gáz nélkül, kis gázzal, nagy gázzal, szivatóval/anélkül mindenhogy próbáltam, de nem az igazi...
A legjobbnak találom a nagyon kis gázadással (szivató nélkül) történő indítást ennél az említett langyos motornál, de így is sokat kell forgatni...
Szili
2. Nekem könnyen indul, lehet (nem biztos) az indítási technikáddal van gond.