Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha azt akarod, hogy valami kis élvezetet nyújtson, sz@rrá kell forgatni. Ez a kategória tényleg csak annak jó akinek A1-e van. Más új 125-ös motor nem is nagyon van ami beleesik ebbe.
Hát az XT-nek is marha szép eleje van (a jó vastag becsúszószárak a fejidomból nyúlványszerűen lelógó idomokkal eltakarva), a hátuljáról nem is beszélve (oldalról nézve a kerék fölött szinte csak egy vonalat látni), meg a kinyúló oldalidom akár egy szárny. Ízlés kérdése, ezen kár vitatkozni. Amúgy már nincs meg az XR-em, a múlthéten megváltam tőle. Többet a portára nem kell ilyen libakergető, annó a Danuviám volt ilyen szinten.
hát igen,ha nekem honda xr-em lenne én is azt mondanám,hogy vegyél azt
de az is 125-ös nem? am meg elég nyomin néz ki az eleje,a műszerezettségről meg inkább ne beszéljünk,mert a KX-emen több cucc volt..
okt 2. és megjön a moci naaaaaagyon várom tudna nekem vki "xt" tanácsokkal szolgálni, h kb mennyi ideig kell kímélni a drágát, meg h mennyire? előre is köszi
Hát nem tudom Te hogy vagy ezzel a géppel, de én nekem dt-m volt és közben mentem többször is az XT-vel.jó gyengébb, de nem állítom, hogy nagypapa motor.és azt meg még úgy sem, hogy gond lenne vele.
400-as alatt ne vegyél négyüteműt. Még egy 250-eset is elvezet egy 5-éves gyerek. Menetteljesítménye ott tart mint egy MZ TS-é. A "kis" ETZ már ott hagyja minden téren (teszteltük). Nekem 1 hónapig volt XT. Ha papásan akarsz motorozni, boltba eljárni megteszi. Városban is elmegy. Hosszú túrákra nem ajánlom. Utazója max. 80km/h, a fölött már csak szenved. Mondjuk 12LE-től nem kell sokat várni. Egyetlen előnye, hogy keveset eszik. Gyárilag karburálási problémái vannak, sehol sem tudták rendesen beállítani. Nem nem tetszett, hogy digitális óra van rajta, az ülése kényelmetlen volt. Ha valaki Simson után veszi annak mondjuk ez egy fullos motor lesz, szóval kinek mik az igényei. Ki mihez viszonyítja. Akkor már inkább Honda XR-t vegyél, az sokkal precízebb szerkezet.
Sziasztok!
Motor eladás illetve vásárlás előtt állok, és nagyon teccik nekem az XT125X.
Azt szeretném kérdezni, hogy nektek tulajdonosoknak mi a véleményetek róla?
Teljesítmény, fogyasztás, szervizigény, kényelem.
Mondjuk 4T-hez képest jól megy? Végül is nekem az a lényeg hogy kb olyan 100-at vigye mert én annál többet nem igen szoktam menni.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ja igen!
Én érdeklődtem, de nagyon messze volt!
Ezt szolnokon találtam ami oda-vissza 330 km volt!
Heló!
Nagyon tetszik, teljesen beleszerelmesedtem
Azt mondják, hogy a jóhoz könnyű hozzászokni,
és ez így igaz!
Ez a motor egy kezesbárány
Tamas asszem te érdeklődtél az Xt-m felé, hogy tetszik az Xt ?
ŰŰ!
Gyönyörű azokkal a kerekekkel, és az a pénz nem volt sok érte!
ja oks, azt hittem tesztmotor volt, én 42kmerrel vettem 500ért és ez viszont tesztmotor volt
Nem!
3 napos, szalonban vásárolt motor volt....
Megrendelés után jött a srác pénzproblémája, ezért adta el...
650-ért vettem... Asszem 890 volt a listaára akkor....2008-as modell kék, aranysárga kerekekkel..
40 kmerrel? tesztmotor volt?
Nekem ismerős a történet. Ugyanezt csinálta. (én 40 km-esen vettem a motort)
Az 500 km-es olajcserénél a yamaha szervizben beállították.... Azóta ~OK.
Indítással és kisebb alapjárati ingadozással vannak gondjaim, de egyébként rendben a motor...
Heló!
Ebben a hónapban vettem egy xt 125x-et.Használtan, 2500 km-rel.
Nagyonszép, karcmentes, látszik hogy nem volt használva!
Nem ismerem a motort még, nem tudom hogy kell neki működni de szerintem valami gond lehet az alapjárattal!
A könyve szerint csináltam mindent, és 1300- 1500 közzé belőttem!
Ma pedig alig akart beindulni!Ráadtam a szívatót akkor pörgött 3500körül, de ha levettem középállásba, egyből lefulladt!
Ezt játszotta vagy 10 percig!De utána kezdett megnyugodni és el tudtam vele indulni.
Mentem vele egy kis kört kb 3km-t. Mikor hazaértem a kapuban megint leállt!
Picit magasabbra tekertem az alapot és 1600-1800-körül járt de pár másodperc múlva felment 2600-ra, pedig hozzá se nyúltam!
Megpörgettem és vissza is engedte 1600-ig de nemsokkal később megint magától felugrott!
Mi lehet vele miért nem lehet belőni az alapjáratot!
Tud valaki segíteni?
am még a telópuhaság miatt azon gondolkoztam,h. elég sokminden "tuningot" írtatok már itt,h. erősebb hátsótelót nem próbált még belerakni senki? (az eredetit már kiemeltem.. )
hát ehhez én annyit tudok mondani,hogy tényleg nem pályára való,csak melletünk 2 km-re van 1 pálya és nem bírtam megállni,hogy ne menjek ki vele is (mert a Kawasakival renszeresen látogattam) és a legnagyobb ugratót(10-11 méter) megküldtem,csak rövid lett és a hátulját nagyon odaküldtem,és nemtom ,h. ezért-e vagy nem ,de azóta picit puhább a teló (valszeg ezért ) szerencsre a Kawás gyakorlatból maradt annyi,hogy azóta átrepülöm... de :TÉNYLEG NEM ODA VALÓ!
Egyet értek, csak azokra is gondoltam, akiknek véletlenül az "R" változat van. Csak mellékesen jegyzem meg, h az enyém már megjárt 1-2 krosszpályát is Így visszagondolva nagy hülyeség volt, de muszály volt kipróbálni, h h muzsikál a kis zuppamotyo.....A tapasztalat az, h ha van egy kis rutinod már, akármelyik ugratót átszelheted. Jól bírta a mocc. Csak annyit vett észre az egészből, h a telószimering megadta magát......Yamaha bácsi szerint egy homokszem került a a telóba és amiatt eresztette az olajat.....nem akartam már mondani, h 5-6 métereket ugrattam.....
oks köszi, nem szoktam homokban nyomatni (nem oda való a motor)
2000-ért vettem az RMC-ben. 39-es. De nem az igazi.....A hangján sokat dob, mivel több levegőt nyom át a kipuffon. Teljesítmény növekedés érdekében hozzá kell állítani a karbit....amit én még nem tettem meg.....
Így elég sz*r. Alulról elvesz, középen dob rajta, és a tetejéből is elvesz....de mondom, még bekéne állítani.
Van egy srác, aki stoppis meg gumiégetős vidiket tölt fel: adrinxt125....piros xtx, na neki bevan lőve, és állítása szerint csak alul szarabb egy picit. Hátránya, h eggyáltalán nem szabad, h homokot szívjon. Inkább városba jobb ez. De amúgy sztem maximálisan megéri, ha bevan állítva......
sportlégszűrőd van? mennyivel erősebb? hol vetted, mennyiért? (megéri?)
ezt az 5000nél felkapósat majd kipróbálom, kuplunggal simán felkapom de nem bírom megtartani pedig biciklivel annyit kerózok amennyit akarok, igaz hogy kuplunggal nem sokat próbálkoztam mert nem akarom szétbaszni a motort
Kösz most megnyugodott a lelki világom Majd próbálgatom több kevesebb sikerrel remélem a siker több lesz.
Nem is tudom, szarminőségű lesz a vidi sajnos. m1
Hát az első és legfontosabb, h a holtponot érezd. Ha azt nem érzed, akkor ok, h felkapod de nem tod ottartani.
Én kb 8 éve biciklizek és mondhatom, mostanra már prof szinten űzöm az egykerót. Szóval az xt-t is sokkal könnyebben ott tudom tartani. Hogy ,hogyanveszem fel? Eleinte kuplungoztam: felpörgettem...megrántottam....ráb*sztam a kuplungot. Mostanában már motorkímélőbb megoldással nyomom. Valahol a nyomaték csúcs közelében(5000rpm) odatépem neki és rántok rajta egyet. olyan gyönyörűen feljön kerékre......aztán tolok neki egy 2.at, ha pedig minden klappol akkor megkínálom egy 3.al is. 4.nél már leteszi. Sokat számít a motorfék. Képes holtpont mögül visszahozni, persze, ha csak egy milivel kerültél az mögé. Nem igazán gyakoroltam be a hátsófékezgetést, ezért használom csak azt. Sportlégszzűrővel mégerősebb....Csak annyit, h 6000 km óta nyomom és ezalatt csak egyszer dobtam el. (egykerékből kifojólag)
Sokat pofázok. röviden és tömören: Kuplungal könnyebb. gázzal biztosabb. akár 2.ba is kilehet kapni
ha még mindig nem világos csak szólj