Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. vedd le az aksirol a sarut
2. rakd vissza
3. tedd rá a gyujtást, és akkor nyomd meg a mode gombot ha a mtdr(: supermoto) jelenik meg
kalapáccsal
Hello.Az XT125-nek és a DT50-nek(2005) ugyan az a kijelzője igaz? Hogy kell átváltani endúróról supermotora a kijelzőt? Előre is köszi
hát egyenlőre ugy vagyok vele ha van rá valaki, akkor vigye... annyira azert nem erőltetem, csak kell valami nagyobb gép, és egy hasznalt wrbe beruhaznék...... nekem ez nagyin keves már terepre.... egyebkent most ér a 10. kilométeréhez
Miért adod el?
Hány km van benne?
supermoton az enduro beallitassal kevesebbet mér

tényleg, valakit nem erdekel egy eladó xt 125r ?
És az endúrósoknak:
kicseréltem 13-ra az első lánckereket, kb. 5-6 km/h-val megy kevesebbet, sokkal jobban forog.
5.-ben is viszi a 45 km/h-át így nem is fogyaszt többet 3.1 l/ 100km.
Nálunk itt a hegyekben jobb is ez az áttétel.
Fordítva nem!?
Supermotón az endúrót.
na tudjátok miért van a 130 meg 140-km/h videókon! Mert ugye az órának két beállítása van: egy supermoto és egy enduro! Ha az enduron a supermotost alkalmazod 10-15-tel többet mutat,mint amennyi valójában! ENNYI a nagy talány!
Helló! azt szeretném tőletek kérdezni hogy hol lehetne xt-be műszerfalat venni,mert az enyém megadta magát(beázott) köszi ákos
zabálta az olajat, visszavittem és garanciába kicsereltek a dugot gyürüt meg szelepszárszimmeringet.....
mert? mi lett a géppel? csak nem dugócsere?esetleg henger fúrás?Mit míveltél vele ?
Beszereltem a km jeladót. 14.450.- Ft volt, 6.000.- előleget kellett otthagyni, szűk 4 (munka)nap alatt meghozták (Yamaha World). A Harmatinál 8 napot mondtak (ezt mondjuk nem értem, mert ugyan onnan jön a cucc szerintem), és az egészet ki kellett volna fizetni előre.

Egyúttal kicseréltem a gyári fényszóró izzót is (a jó régen vett) 40/45 W-osra. Sokkal jobb lett, csak ajánlani tudom annak aki gondolkodik a cserén.
(A gyári 35/35 W-os, remélem a magasabb hőmérséklet nem fog ártani a foncsornak, "üvegnek".)

Üdv,
2N
sajna visszakellett msot raknom a gyári dobot egy ezres kör erejéig
igen, igy van... mivel felépitésben ugyanaz csak az első kerék a, az első féknyereg, féktárcsa, és első sárhányó a különbség a két motor között, illetve a végáttétel.... többi egyezik
Üdv mindenkinek; a közeljövöben szeretnék venni egy 125ös xt-t; vhol olvastam az enduro változatrol hogy a központi tello 2 fokozatban kiemelhetö; igaz ez? és ha igen akkor ez igy van az sm-ekben is?
Itt az én babám :) .. kivállo hegyi turákra. nah de nem is azt akarom . v ki nem tudja hogy, hogyan lehetne növelni teljesitményt ? .. pufo stb.. ha van link danke.
hát június eleje óta van meg a motor. azóta járkálok vele. bár a baleset után egy pár hétig nem tudtam használni. eddig olyan 400-500 km-t mentem vele. nem túl sok, de eddig még nem akartam messzire menni, nehogy rendőr megállítson. de amint meglesz a jogsi megyek világgá
nekem még nincs jogsim úgy szoktam járkálni max 1 hónap és kész a rutin+ a forgalom kell és kész
menyit mentél jogsi nélkül?
szegény összetalálkozott egy 1es golf lökhárítójával. bár szerencsére nem nagy sebességnél, és nem is én voltam a hibás. csak megszoptam mer még most készül a jogsim, így mégis engem büntettek volna meg. (am ami a jogsit illeti, ma voltam forgalom vizsgán... átmentem , szal nemsokára az is meglesz) de sikerült megoldani h ne hívjunk rendőrt. és ahhoz képest egész normális volt a tag. de így is én fizettem a kocsi 45 ezres kárát.
Sziasztok! Eladó sorba került az Xt-m ha valakit érdekli vagy tud rá vevőt akkor jelezzen pls. Képek az adatlapon meg az msn is.
szzzzzz Mit csináltál szegénykéveL? Hogy így +hajlott?
az enyém csak:
+ kisebb karcok+a tükör
bocsi de nem tom megmondani. ezt még mindig az előző tulaj rakta rá. én meg hát nem ismerem a csókát, mivel a gép beszámított moci volt a Yamaha World-ben. sry
nálunk tuti nem lehet kapni feketét. max vmi nagyon régi évjáratút
a haveromnak 2005ös fekete xt 125x-e van.igaz azt szlovákoktól hozták be