Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb. 8000 volt a fém platni, a müa. felfogató a dobozhoz jár.
Ezek tipushibák, vagyis nem hibák csak velejáró dolgok :)
Hidegebb időben nemhogy önindítot kell tekergetni de még rugdosni is kell nekem...
Hali mindenkinek!
Van egy 125-ös XT-m. 2008. márciusi kb. 1500 km-rel...
A motorral minden OK, csak 2 dolgot szeretnék kérdezni:
- A motor magas fordulaton elég zajos: "csörömpöl" Igaz én sor4-eshez vagyok szokva és ezért furcsállom a hangját. Nálatok is ilyen?
- Elég nehezen akar langyos motornál elindulni. Sokat kell forgatni az önindítót. Tapasztalat?

Üdv:
Szili
HalI!
Nemtudjátok véletlen mennyibe fáj egy box tartó konzol a kis xt-re? Komolyra elgondolkodtam hogy kéne pedig szerintem nagyon elrondítja az összképet. Teljesítményből jelentőset nem vesz le ugye? :)
Üdv mindenkinek!

Eladó XT125X:

ELADÓ XTX

Ha tudtok valakit aki ilyet keres, ajánljátok, kérlek!

Üdv,
2N
semmi gond.nem is vitának vettem .
sajnos nállunk van ilyen szar benzin is.
hát van ilyen4
bocs a vitáért! nekem szerencsére nincs ilyen bajom, Kassa mellett jó a benzin
simsonnal is jártam úgy, hogy shel benzinnel mentem.2 város közt hörgött és leállt és az istenért nem akart beindulni.karbi le úszúházból kiöntöttem a vizet és utánna mehettem továbbXD
nem pl beindítottad járt egész tűrhetően és ha rárántottad a gázt elkezdett fuldokolni.az a lényeg, hogy szar vizes benzin volt és kész! shelnél nálunk még rotációs kapába sem szabad benzint venni, mert 1 fillért nem ér...nálunk a shelbenzinnél még az ilzer sörgyár benzine is jobb pedig az se olyan hű de jó
volt egy KX125-ös Kawasakim és az csinált ilyet...az is csak 100-sal szeretett járni...
vagy igaz most hogy gondolkozok,ha kénes a benzin ,az is csinál ilyet... igaz! sorry!
de alapjáraton esett le a furdulat? vagy pl. lelassítottál hirtelen ,visszakapcsolsz és úgy állt le? mert az még mindig a karbi...
nem olvasta el rendesen amit írtam !olvasd el még 1szer rendesen és megtudod miér cseréltük le a benyát...
már bocsi srácok,hogy beleszólok,de ha a karbit kifújtátok és utána lett jó,akkor nem a benzin,hanem dugulás....nem? am az is tuti hogy magasabb oktánszámmal ez a motor jobban megy. Igaz én csak 95-ös V-Powerrel járok,amitől nem megy sokkal jobban,csak nem csörög alacsony fordulaton. De azért szereti a 100-as V-Powert is.
havernak is ilyen volt.gondolt 1et és pörgött mint az álat 1szer meg fuldokolt neki és leállt.leszedtem a karbit rommá szedtem kifujkáltam levegővel és utánna jobb lett akkor már nem pörgött csak néha leesett a fordulat és leált kicseréltük a benzint mol benyára láss csodát tökéletes lett :D megártott neki a jó minőségű shel benzin XD
nem lehet, hogy valamelyik tömítésnél fars levegőt kap?
nem,ha az enduro motorodon a supermotost alkalmazod,akkor többet mutat. Nekem így volt,véletlenül,és meg is lepődtem hogy megyek
Sziasztok!

Rövidesen eladó lesz az XT-X-em. 2005-ös, 10.000 km (felkerekítve). Kép az adatlapomon.
Friss képek a jövö héten lesznek, akkor kezdem majd hírdetni.
Van rajta doboztartó givi platni, és egy givi doboz.

Ismerőstől vettem (még bejáratósan), így második tulaj vagyok. A motor teljes élete itt a fórumon visszaolvasható.

Üdv,
2N
Én egy ezrest is adnék érte, alku nélkül!
2005ös asszem.. kilométer ora állása a következő: 9750
560at kérek érte
Mikori kiadás?Mit kérsz érte ?
nekem csak szivató mellett szokott felmenni indításnál 3000-3400 ig de ahogy bemelegszik egyből megy vissza a beállítotthoz
Nekem 1500-1800 szokott lenni, de volt már nálam is ez a jelenség de csak rövid ideig.
Az alapjárat eléggé hullámzó szokott lenni pl.: reggel,hűvös,párás időtől is függ szvsz.
Wáó tegnap Visegrádról hazafelé egyéni rekord 112km/h nemis értem még lejtő se volt lehet hogy a hátszél...
Más:
Az a helyzet az alapjáratommal hogy indítás után közepesen melegen tartja az ideális 1400-1600-as fordulatot de egy hosszab menet után az alapjárat 2800-3000 lesz ami az istenér se megy le. Nektek nics ilyen? Hol lehet a hiba?
köszönöm