Szia!
Köszönöm az infó, hol vetted?.....egyébként látom sokan fikázzák az xt125-öt.Szerintem megbizható kis motor.Nekem sem volt vele semmi problémám,egyedül a hátsó fékbetétek és tárcsa cseréjénél a légtelenitéssel kinlódtunk vagy 4-5 napot(délutánt)..Amire gyártották,a paraméterein belül.jó és megbizható....ez a véleményem.
keress rá bontó celldömölk, ott biztos találsz ha meg nem találsz számot, irj keresek másikat, vagy azét megkeresem, ott nagyjából jó árak vannak, vagy megkérdezzem gyáriba? :)
Én 7e valamennyiért vettem a givi doboztaró (vas) platnit, és kb. 12-ért hozzá a givi dobozt. Kb. 20e volt a kettő, de a kis (napi) bevásárlást vérge el tudom intézni. Most még hátizsákot sem hordok ami szintén könnyebbség.
Valami tapasztalt ember véleményét kérném! A hátsófék mennyire megbízható a holtpont mögötti időszakban? Mert eddig nem nagyon játszadoztam vele, csak a motorfékkel ( marha jól megfogja), de mostmár 2.ba is berakom, és hát nem szivesen vágódnék hanyatt 50-es tempónValami tapasztalatot mondjatok már. Kösz
pityuka a főnök itt... csak azt nem tudom ha fikázni akarod, minek jössz ide ? amúgy másfél éve vettem és hidd el elmondanám ha valami szar lenne rajta ;) eddig is a legnagyobb "szerelés" az olajcsere, meg a kerék pumpálás volt és elmondom neked már mentem 115km/h -t vele úgy h semmi hátszél semmi árok nem volt még csak nem is lejtett és azt is elmondom neked hogy ha behajolsz rajta hogy jó legyen a légellenálás elérsz vele 120-123 at nem nagy teljesítmény de ezt a motort azoknak találták ki akik az 50es után valami komolyabbat akarnak és betartják a fokozatosságot vagy olyan ember veszi meg aki városba akar menni és örökéletű, elnyűhetetlen motort akar . Boccs hogy ennyit írtam. A Gumitok kopjon ne a billentyűzet!
khm.. khm.. ezt ki kérem magamnak. ha látod az adatlapomat akkor tudod hogy nem XTvel kezdtem és azokat majdnem hogy többet szereltem mint amennyit mentem velük, meg már egy pár motort restauráltam is és nem csak külsőleg hanem motorikusan is.
heheheheheeeeeeeeehhhhhhhheeeeeeeehhhhhhhheeeeeeeee visszaolvastam pár oldalt, ez igen it van ám állóharc :P vicces azért nagyon ért mindnki a motorozhoz, egyik szidja a másikat, ez a mai motoros társadalom? szerintem azt sem tudjátok itt merre forog a főtengely.....
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni a fórumon csomagtartó útán.
jó lenne a mocimra 1 doboz,de asszem anélkül halott a dolog.
Ha valaki tudna eggyet korrekt áron érdekelne....Köszi..
Az XT125-nek azért elég hosszú a váltója a teljesítményéhez képest. Amelyik már nincs olyan jó erőben elő fordul hogy 5-ben már nem is gyorsul, mondjuk ez az áttételezéstől is függ.
Nem mondtam, hogy szar a blokkja! Sőt! Kategóriájában az egyik leg erősebb blokk! Csak Te mondtad, hogy hülyeségeket írok, amikor ilyen motorokat is javítok munkámból kifolyólag. Az XT-nél is csak a 90-es utazót találtam erősnek, azért akkor már forog az is rendesen, ami egy 4T motornak már nem túl egészséges hosszútávon. Az 50-es RX ből én is ki tudtam hozni 100-at enyhe lejtőn lefelé, de sík úton szélcsendben 80-nál nem tudott többet.
19000km van benne motorprobléma nélkül---- nem érint igazán mien blokk van benne ha jó.
"kávédaráló"
Hova szarjak? Nem fogok meghalni 25ösel tapasztalat hiány miatt.
DT 50 kávédaráló 50ccm-es olasz Minarelli blokkal, 7000 1/min alatt egyáltalán nem motorozható. Volt 50-es RX-em abban is ugyanilyen blokk van, hát gyorsan meg is váltam tőle! A Te motorod amúgy is 2T, amit nem illik 4T-hez hasonlítgatni!
XT 660 "(mentem már egyébként ilyennel is)" mibe vagy te szerencsétlen.... istenem!
Egyfolytába Pityukát látom, na mondom megint valami atom hülyeség lesz.
Dt-m megy 95öt, mint a másik 3 ami barátaim körében van, símán eltudom képzelni a 110et vagy akár 120at.
Úgy hogy már mentem pár ilyen illetve ilyen kategóriájú motorral, csak egyesek szerint ezek igazi sportgépek, 90-es utazóval A 660-as XT-nek el megy a 90-es utazó, mondjuk az megy végre 160-at (mentem már egyébként ilyennel is). Van egy imerősöm aki azt mondja, hogy a Babettája utazója 45km/h. Kérdezem tőle mennyi a vége. Hát mondja 45, de azt simán viszi . Na de most már befejeztem, mert elegem van az egészből.
Te honnan tudod mi mondható el az én motoromról (még is melyikről)? Ez olyan dolog, hogy a Simson-ra is mondják ,hogy mindig szerelni kell. Nekem is van egy itthon amivel régebben 7000-8000km-eket mentem évente és a szokásos karban tartáson kívül nem kellett hozzá nyúlni. Egy 1-2 éves motorról könnyű azt állítani hogy a világból is ki megy. Majd meg kell nézni úgy 80000km meg 20-év után mit mutat!
azt megköszönném.