1. Nem TESCO Gazdaságos GPS-t kell venni
2. látomt e az Istenért sem fogod megérteni hogy mennyit megy a motor meg mi az utazoja...
kár vitatkozni én tudom amit tudok, te meg azt gondolsz amit akarsz.... atol hogy ez a te véleményed, a motorom még ugyanazt tudja...
ja igy akarhagyn szervizestol ekrdeztem kocsi szerviz motor szerviz, azt mondjak direkt vannak igy belöve a digit orák, ( büntetés elkerülés végett) remelem ertitek, faradt vagyok nincs kedvem sokat irni
azt nem mondtam hogy az óra valósat mutat de az alapján mondjuk minden motornál, de volt itt régebben egy csávó aki mondta hogy megnézte XT óráját GPS mellett és óra szerint 80nál ment GPS szerint 78al...
Az ismerettségi körömben van nem egy 125 4T-moci (XT,XR), mentem is már velük, úgy hogy nem a levegőbe beszélek, ez tapasztalat, egyébként a digit órák kurva sokat csalnak fölfele (szintén tapasztalatból írom). Eléggé meglepődnél, hogy mennyivel is mész valójában.
úgy szeretem hogy ide jönnek az emberek és lehordják minden szarnak a 125 4T-s motorokat, egy-két hete ugyan ez volt az r125 topikban is, röhelyes hogy emberek még életükben nem látták a motort de megmondák pontosan hogy mennyit megy végre....
Egy 110-es végű motornál, nem mondjad már hogy 90-az utazója! Akkor már a teljesítményének majd a 90%-át kihasználod! Egy gép teljesítményének tartósan amúgy is csak a 60-70% -át szokták kihasználni! 100-nál amúgy már bőven 8000-et forog csak 4T-nél csalóka (kevesebbnek érzed)!
Nagy nehezen megy 100-at 110-et, az utazója meg 90 . Jó vicc! Haverom XR 125-ből is nagy nehezen lehet kihozni 90-et (ezt szélcsendben sík úton értem, nem lejtőn lefele). Ezeknek a motoroknak az utazója 60-70 körül van, ami még egészséges fordulat neki. Akinek ez kevés vegyen nagyobbat.
vedd le az aksiról a sarut, aztan varj majd rakd vissza, gyujtást rá, és akkor tudod kivalasztani hogy endr, vagy mtdr(supermoto) majd akkor nyomd meg a mode gombot ha a te mocid tipusa jelenik meg
Szisztok.Azt szeretném megkérdezni,nekem van egy yamhaha xt125x-em és a digitális kijelző enduróra van állítva .h lehetne átálltani supermotorra mer így persze csal az óra .köszi
Azt nem hinném, de ezt olyantól kell megkérdezni, aki mindkét típust ismeri. Egyébként az áttételezés nem nagy dolog 2-3 ezer egy első lánckerék. A 660 smc-nek és az exc-nek azért más az áttételezése mert az smc egy utca supermoto 180 feletti végsebességgel az exc pedig egy verseny endúró 160as végsebességgel meg azért a két motort nem lehet egy lapon emlegetni sem áttételben és még csomó mindenben csak a név KTM mindkét típusnál.
és 15ös lánckerékkel gyorsabb lett valamivel?
és még 1 kérdés. az R és az X áttétele más? szal ha R-t veszek az lehet, hogy többet menne végre mint az X?
mert ismerős mondta, hogy a ktm 660smc és az exc áttétele nagyon más.igaz az ktm meg 660as, de az áttételezés miatt hoztam fel példának.
Nocsak-nocsak! Nem is dicsekedtél.
Nekem azóta is tetszik a 15-ös. Bár csak forgalomban, leginkább szakadó esőben teszteltem azóta, hogy fent van. Neked, hogy vált be?
2. látomt e az Istenért sem fogod megérteni hogy mennyit megy a motor meg mi az utazoja...
kár vitatkozni én tudom amit tudok, te meg azt gondolsz amit akarsz.... atol hogy ez a te véleményed, a motorom még ugyanazt tudja...